Skocz do zawartości

hnky

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O hnky

  • Urodziny 03.01.1986

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Skąd:
    Kraków
  • GamerTag:
    S0RYUU
  • PSN ID:
    hnky

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolejny trailer, z konferencji Level5:
  2. hnky

    Tales of Xillia

    Nowy trailer I filmik z gameplayu
  3. hnky

    Catherine

    trailer : http://www.youtube.com/watch?v=VteHd2AoGvw tłumaczenie :
  4. hnky

    Persona 5

    Kilka nowych (i chyba bardziej wiarygodnych) informacji: źródło: http://scrawlfx.com/2010/04/persona-5s-main-character-is-an-introvert
  5. hnky

    Seria Phoenix Wright

    Jest kilka drobnych nawiązań do apolla w jednej ze spraw (właściwie bardziej żartów niż nawiązań), ale spokojnie można grać nie znając jej fabuły.
  6. hnky

    Final Fantasy XIII

    Według newslettera Square, jest planowana ale nie ma jeszcze żadnych szczegółów na jej temat żródło
  7. hnky

    Final Fantasy XIII

    Scene Drive To chyba to. Wygląda na to, że to po prostu jakieś bardzo silne ataki, unikalne dla każdej postaci i zdobywane pod koniec gry. Spodziewałem się czegoś bardziej imponującego
  8. hnky

    Final Fantasy XIII

    Takie zręcznościowe jak w niektórych FF? Tak, nie ma żadnych gier w karty itp, te które widziałem to raczej zręcznościówki dla rozluźnienia
  9. hnky

    Final Fantasy XIII

    Jak na razie wiem o dwóch, do czego dochodzą później jeszcze misje z zabijaniem dodatkowych minibossów i szukanie skarbów przy pomocy chocobo.
  10. hnky

    Final Fantasy XIII

    Limit breaki pojawiają się dopiero na ostatnim piętrze Crystalium (siatka z umiejętnościami, podobna do tej z 10tki), więc zdobywa się je dopiero pod koniec gry. Jestem dopiero w 11 rozdziale , ale stawiam, że będą działać tak jak umiejętności TP: za wygrane walki dostajemy trochę punktów, które ładują pasek pod główną postacią (maksymalnie pięć punktów). W czasie walk możemy je zużywać na umiejętności z zakładki TP, które są dużo mocniejsze od zwykłych (np. Quake, Cura czy summony). A summony działają mniej więcej tak: 1.Przyzywamy jednego za 3 punkty TP 2.Potem walczymy u jego boku jedną postacią podobnie jak w FF12, ładując mu pasek Drive 3.Summonowi cały czas spada życie, gdy już jest blisko śmierci trzeba walnąć kwadrat, im więcej Drive napakujesz razem z summonem tym będzie mocniejszy 4.Po wciśnięciu kwadratu summon wchodzi w Drive Mode, zmieniając sie w jakąś maszynę. Od tego momentu już nic nam nie grozi, mamy kilka ataków i manewrów (np podjazd motocyklem, lub atak z powietrza). Im więcej drive napakowaliśmy wcześniej, tym więcej ataków można wykonać 5.Gdy skończą się ataki summon odpala końcowy atak (np tradycyjne Mega Flare Bahamuta), także zależny od tego jak napakowaliśmy Drive Troche to skomplikowanie brzmi ale w praniu jest dość proste Niestety TP ładują się dość wolno, więc summonów zbyt często nie można używać.
  11. hnky

    Final Fantasy XIII

    Tak, jedyny sposób kupowania czegokolwiek to savepointy. Przypominają takie małe komputerki, i mamy tam koło 10 internetowych sklepów do wyboru. Nie chcę się za bardzo wdawać w fabułę, ale przez większość czasu bohaterom trudno byłoby odwiedzić jakikolwiek sklep, wiec można to jeszcze jakoś przeżyć. Większym problemem jest wieczny brak kasy. Przeciwnicy nie zostawiają po sobie ani grosza, jedynie różne metalowe śmieci, które możemy sprzedać (ale lepiej wykorzystać je do ulepszania broni).
  12. hnky

    Final Fantasy XIII

    Niestety liniowość dotyczy tez miast, Nautilus z Gold Saucer kojarzy mi się bardziej kolorystyką i tym, że jest miastem rozrywki. Najbardziej w trzynastce właśnie męczy brak miejsc gdzie można na chwile odpocząć i pozajmować się pierdołami. A co do dłoni, nie dotyczy to całej gry ale w niektórych scenach razi okropnie.
  13. hnky

    Final Fantasy XIII

    To może ja coś napiszę, na liczniku mam około 30 godzin. Ogólnie, gra chyba najbardziej do gustu przypadnie fanom 10tki, jest bardzo filmowa i przez długą część liniowa. Liniowa tak koszmarnie, ze każda mapa po jakiej się poruszamy ma kształt niemal prostej kreski. Wszystko zmienia się po dotarciu do 11 (z 13) rozdziału fabuły. Cała eksploracja zaczyna przypominać ta z 12stki, mapy robią się tak potężne, że można się zgubić. Najmocniejszą częścią jest chyba system walki, niepodobny do tego ze starych części. Kontrolujemy jedną postać, wydając jej co turę szereg poleceń (maksymalnie 6 pod koniec gry). Jest bardzo dynamicznie, powiedziałbym nawet że system nadrabia za prostotę map. Wielu zwykłych przeciwników potrafi dać w kość, a w walkach z bossami (zwłaszcza summonami) często liczy się każda sekunda. Graficznie jest super, twarze i mimika robią spore wrażenie, podobnie jak w 10tce parę lat temu. Niestety z jakiegoś dziwnego powodu Square nie dopracowało dłoni postaci, wiec obok pięknych twarzy jak z filmu , nasi bohaterowie maja w niektórych scenach zamiast dłoni klocki. Design niektórych lokacji powala, zwłaszcza miasta rozrywki Nautilus, które jest takim trzynastkowym Gold Saucer. Nad głowami przejeżdżają rollercoastery, każda część miasta wygląda inaczej, strzelają sztuczne ognie, latają jakieś pojazdy ,nieraz zatrzymywałem się w miejscu żeby wszystko dokładnie obejrzeć. Muzyka jest w porządku, nawet pomimo braku pana Uematsu. Szczególnie do gustu przypadł mi temat z menu głównego i jego różne aranżacje. Śpiewanych kawałków jest więcej niż zwykle (póki co cztery), ale nie wpadają w ucho tak jak te z psxowych odsłon. Fabuła (o którą bałem się najbardziej) nie odbiega jakoś od tego co widzieliśmy w starych odsłonach, jest jak zwykle mangowo-naiwna ale dobra, wiele się dzieje, akcja praktycznie nie zwalnia. Nie będę wchodzić w szczegóły, żeby nie narobić spoilerow. Bohaterów da się lubić, zwłaszcza Lightning, która jest chyba bardziej męska od większości głównych bohaterów serii. Właściwie każda z postaci przechodzi w grze jakąś sporą przemianę. Square wykorzystał parę starych archetypów - Snow (głośny przygłup w stylu Zella z FF8), Vanille (przypominająca charakterem Selphie) czy Fang (Paine z ffX-2). Powiew świeżości wnosi Sazh (charyzmatyczny "ojciec" naszej drużyny). Do gustu przypadł mi tez Hope, który z początku może denerwować, ale z czasem staje sie jedną z fajniejszych postaci (wygląda na to, że Square jednak potrafi zrobić ciekawą postać tego typu, nie zmieniając jej w Vaana ) Jest kilka minigier (np rozgniatanie wielkim mechem niedobrych żołnierzy), pod koniec pojawiają się Limit Breaki, oraz 64 misje w stylu Huntów z 12stki. Można do nich ponoć wrócić po przejściu gry, więc rozrywki jest raczej sporo (zwłaszcza biorąc pod uwagę trofea za zaliczanie misji na maksymalną ocenę). Ogólnie, jak dla mnie, Final Fantasy wróciło w pięknym stylu i bynajmniej nie umarło, tak jak wielu wieszczyło
  14. hnky

    Persona 5

    Pierwsze info o Personie 5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.