Skocz do zawartości

łom

Użytkownicy
  • Postów

    3 602
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana łom w dniu 7 Września 2010

Użytkownicy przyznają łom punkty reputacji!

Reputacja

1 697 Nie-random

O łom

  • Urodziny 30.11.1988

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    LOM_PL

Ostatnie wizyty

5 540 wyświetleń profilu
  1. Zarówno Driveclub jak i Bloodborne mają już nieoficjalne patche 60 FPS i śmigają na zmodowanej konsoli. Nie ma co liczyć że jeszcze jakaś gra z PS4 dostanie oficjalnego patcha przy okazji premiery PS5 Pro.
  2. Popularność konsol przenośnych w Japonii (taka PS Vita przebiła sprzedażą np. N64) + idealny tytuł na start. Switch kupuje tygodniowo z ~80k osób, wystarczy że co piąta kupi Mario Kart i już jest na podium.
  3. Wywiad z Saszą który prowadzi sklep z grami. Niestety skupiony w 95% tylko na handlu więc żadnych ciekawych historyjek z czasów PE nie ma.
  4. A ja poproszę z Another World albo Mortal Kombat 2.
  5. Na Amidze całkiem dużo grałem. Mam nadzieję że w tym wydaniu będzie trochę tekstów od starych redaktorów którzy zawsze pisali że Amiga to była ich główna platforma (Norby, Hiv, miło by było jak by Ściera też wysmażył tekst).
  6. Do mnie dzisiaj dotarł ten najbardziej 'limitowany' egzemplarz, a wysłany został 12 IV. Przeczytałem parę recek i artykułów, na ten moment całkiem pozytywne wrażenie, nie spotkałem dużej ilości baboli (może poza nie do końca prawdziwymi informacjami przy RE CV ale to trzeba przeczytać Itchy, Tasty żeby wyłapać).
  7. Mi 30 minut temu wysłali więc koło wtorku powinien być.
  8. Jak byś grał w remaster ze wszystkimi wspomagaczami to pewnie by Ci podszedł a bez tego FF VIII to jest najgorszy crap pod względem systemu rozwoju postaci a co za tym idzie walki, tylu źle przemyślanych decyzji nie spotkałem w żadnej innej grze. A ta 10tka od Stara w PSX Extreme to największy scam w historii pisma (Shadow of Mordor to przy tym rozsądna recenzja).
  9. Robienie takich teł jest już bez sensu bo jakość modeli dogoniła czasy pre-renderów z PS2 a jak byś z nich korzystał to trzeba by było iść na kompromisy w kwestii np. oświetlenia czy interakcji. Lepiej niech robią tak jak w np. Tormented Souls (albo pierwszym DMC), grafika w 3d ale ze statycznymi ujęciami kamer.
  10. Często to nie jest kwestia wyboru tylko budżetu. Mając do dyspozycji jednego czy dwóch grafików można zrobić całą oprawę + level design w rok czy dwa a jak byś chciał wszystko z jakością PS4 (o PS5 nie mówiąc) to te same dwie osoby co najwyżej jeden poziom zrobią bo stworzenie każdego assetu trwa z 10x dłużej. No chyba że chcesz jeszcze więcej gierek posklejanych z asset stora, to tak, wtedy można rzucić się na współczesną oprawę nawet z małym teamem a że najczęściej wychodzi z tego niegrywalny crap to już inna sprawa.
  11. Zawsze możesz korzystać z już gotowych narzędzi np. takich Horror Engine in Blueprints - UE Marketplace (unrealengine.com) Programowania praktycznie zero więc wszystko zależy od czasu jaki chcesz poświęcić.
  12. Było coś takiego ale to ponad 4 lata temu i ostatni numer w tym systemie to był 271, o takie maile dostawałem:
  13. PDFa mam do pobrania. O jakie info dla prenumeratorów chodzi? Jakiś mail czy coś? Jak tak to nic takiego nie przyszło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...