Skocz do zawartości


Nyu

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Nyu w dniu 22 Styczeń 2017

Użytkownicy przyznają Nyu punkty reputacji!

Reputacja

70 Dobry człowiek

O Nyu

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Bielsko-Biała
  • GamerTag:
    SilentNyuPL
  • PSN ID:
    SerekTheSkate
  • Steam ID:
    candreeck

Ostatnie wizyty

451 wyświetleń profilu
  1. Nyu

    Devil May Cry 5

    Tylko Gerbera, najskuteczniejsza.
  2. Nyu

    Doom Eternal

    Trochę nowości: odgłos przy odnoszeniu obrażeń, alternatywny tryb karabinu, dodatkowe życie aktywujące się od razu przy śmierci, kulki powerupy odnawiające dashe (rodem z Celeste), nowy przeciwnik, Cacodemon może strzelać seriami. Gierka ma być launch title na Stadię. E3 akurat jest miesiąc po maju, czyli premierze RAGE 2, więc zapewne wtedy będzie stos informacji włącznie z datą premiery. Gierka wygląda na zaawansowane stadium prac, myślę że jesień jest możliwa.
  3. Nyu

    Devil May Cry 5

    Po obejrzeniu Twojego video, absolutnie nie mogę się doczekać aż zacznę DMD... A powiedzcie mi, Pany, czy zmienialiście sterowanie? Bo mi wszystko pasuje, ale na DMD mogę poczuć, że brakuje mi rąk, a potem już będzie trochę późno, żeby się przyzwyczajać na nowo.
  4. Nyu

    Devil May Cry 5

    No ale 4 jest bardzo podobna pod względem gameplayu, więc śmiało możesz atakować - pograsz jako Dante i Nero. Graficznie się zestarzała, ale jest napędzana i tak świetnym silnikiem, więc wygląda dziś nieźle. Trójka oczywiście wygląda gorzej, ale jest wspaniała, tam już tylko Dante, ale z najlepszym zestawem broni i nieco mniej jest skomplikowany. Super walki z bossami i chyba najlepsi przeciwnicy w serii. DmC od Ninja Theory też powinien Ci się spodobać - jest najładniejszy, ma fajny level design, najlepszy OST i zgrabny system walki. Generalnie jak podoba Ci się piątka to śmiało możesz spróbować. Największe szanse na odrzucenie ma jedynka i dwójka. Dwójka, bo to (pipi), a jedynka, bo jest najbardziej archaiczna z całej serii.
  5. Nyu

    Devil May Cry 5

    Mi brakuje 2 czy 3 misji do przejścia, ale też już mogę coś skrobnąć. Największym minusem gierki rzeczywiście są lokacje. Są przepięknie wykonane, a graficznie wypalają gałki oczne, ale to dość randomowy kawałek zniszczonego miasta, a około połowa gry to poziomy, które wyglądają jak gluty pod mikroskopem. Nie chcę nikogo zniechęcić pod tym kątem, bo jak pisałem, moim zdaniem miejscówy są pieszczotliwie uszczegółowione i zdecydowanie da się na nich grać i się bawić jak poyep. Jedynie zwracam uwagę, że ciężko o zachwyt pod kątem klimatu, co spotykało nas w pierwszym Devilu, a teraz często idzie to zobaczyć w Soulsborne. Miałem nadzieję, że asfalt to tylko jedna z wielu lokacji, które zwiedzimy, ale niestety pod względem różnorodności i pomysłowości DmC od Ninja Theory jest dużo wyżej. I... tak naprawdę to tyle. Czy powinienem narzekać na walkę V jak Josh? Nie, bo choć fanem jego nie jestem i walczyło mi się nim zdecydowanie najgorzej, to z racji czasu jaki nim spędzamy mogę go nazwać miłym urozmaiceniem pierwszego przejścia gry - a przy kolejnych podejściach z tego co wiem, w ogóle nie musimy nim grać, także win dla wszystkich. Jest innowacyjny jak na slashera i laikom może podejść, bo taka walka na dystans jest bezpieczniejsza od walki w zwarciu. Na pewno jeszcze nie raz nim pogram, żeby go bardziej zgłębić. To już bardziej jestem zły o to, że twórcy zmusili nas do grania praktycznie na poziomie Human z DMC4, co jednak pierwsze przejście czyni mniej emocjonującym. Dobra, ale idąc w kierunku plusów nawet nie wiem od czego zacząć. Spróbuję więc od strony, o której nie myślałem, że będzie tak świetną cechą piątego Devila. Muzyka w tej grze robi pod każdym względem! Klimatyczny ambient w momentach, kiedy wrogów nie ma - check. Wzniosłe brzmienia, gdy sytuacja wymaga - są. Spokojne plumkanie, gdy możemy u Nico kupić ulepszenia - yeah. Do(pipi)ona, czy to metalowa, czy elektroniczna muzyka podczas walk - HELL YEAH. Bałem się, że będą te trzy kawałki się zapętlały w kółko, ale jest super, bo bossowie i nawet po prostu inne walki dają swoje propozycje. Naprawdę bomba, każdy battle theme w praniu mi się podoba. Tylko pamiętajcie, musicie trochę ściszyć w menusach dźwięki, żeby kawałki wyszły trochę na powierzchnię. Gra wygląda spektakularnie. W akcji robi to takie wrażenie, że nie wiem, czy widziałem coś, co MNIE tak mocno sponiewierało. Po prostu ten silnik w stabilnych 60-ciu klatkach, animacje bohaterów i wrogów podczas walki, efekty specjalne z nimi związane, czyli cała plejada ogni, krwi, iskier, i finalnie szczegółowo zaprojektowane lokacje, to absolutne złoto. Polecałbym innym developerom skorzystanie z RE Engine, bo można na tym działać cuda. Strach się bać, co będzie na nowej generacji. Co mnie zaskoczyło, to narracja i scenariusz, które są na pewno bardziej współcześnie zrealizowane, ale może to być efekt większego realizmu (postacie i miasto). Wydaje mi się jednak, że fani będą zakochani w twistach fabularnych, a nowicjusze na pewno będą mieli poczucie celu podczas podróży i rozumienie tego, co się generalnie dzieje i jestem w stanie zaryzykować stwierdzeniem, że będą tę fabułę śledzili z ciekawością. Jest dobrze i zdecydowanie inaczej niż w czwórce. I na tym polu znowu zaskoczenie - polubiłem wszystkie postacie. Mordy, które przed premierą wyglądały kontrowersyjnie, w grze są bajeczne. V jest za(pipi)istym bad boyem, Nico to solidna babka, Dante to ten sam śmieszek, co w czwórce, a Nero jest poważny, ale też potrafi rzucić żartę. Urizen to madafakerski antagonista, którego potęgę czuć już od samego początku, a wrażenie to powiększa się z etapu na etap. Generalnie na tym polu najbladziej wypadły Lady i Trish. Bez spoili. Konstrukcja gry jest liniowa, eksploracji i "zagadek" jest śmiesznie mało (co Dante nawet podsumowuje żartem), ale klasycznie jest trochę sekretów do odkrycia. To jest slasher, przepraszam, CHARACTER ACTION GAME . Świetnie, że postawiono na takie proporcje, ale rozumiem, dlaczego fanom takiego nowego God of War może się to nie podobać. Co jednak nie podobać się nie może nikomu to właśnie walka. Wszystkimi postaciami rusza się za(pipi)iście, płynny movement, idealny timing wykonywania wszystkich akcji. Nero - bajeczna postać dla początkujących, niezbyt skomplikowana, ale pozwalająca się zapoznać ze wszystkimi ważnymi mechanikami bez nolife'owania przy nauce kombosów. Spokojnie da się nim wycisnąć SSS podczas walki starając się średnio. W ogóle gra fajnie od samego początku uczy kombosów. Dla mnie to lekki minus, ale dla nowicjuszy będzie to mocno w pytkę. Nero wyróżnia się oczywiście Devil Breakerami, które solidnie można przed misją sobie przygotować w jakiej się chce kolejności. Dante - o Spardo, co ten synek potrafi. Ogólnie i tak go nieco ułatwili, bo ziomek w końcu potrafi bić się w powietrzu mieczę bez załączonego stylu Swordmaster. Krótko - IMO laik nie musi się tej postaci bać, bo Dante ma takie bronie (motory), że łatwo wchodzą S-ki, poza tym do zwykłego przejścia raz czy dwa razy, to totalnie nie trzeba uczyć się jakichś skomplikowanych rzeczy. Ulubione kombinacje z każdej broni, wybranie dwóch ulubionych stylów i da się siekać. V - postać wprowadzająca powiew świeżości do serii, jak i gatunku w ogóle. Myślę, że jej walka jest zaprojektowana dobrze i zarówno początkujący może się bawić dobrze, jak i master może nieźle tą postać wykorzystać. Mi się najmniej podobała ze względu na preferencję - tak samo jak w Dark Souls, wolę bić się mieczem, zamiast strzelać kulkami ognia, tak tutaj przeważa u mnie ciachanie przeciwnika, zamiast oglądanie walki z daleka. Minusem jednak ta postać zdecydowanie nie jest, a komuś może podejść bardzo, bardzo, bardzo. Cała reszta, czyli przeciwnicy, bossowie - Josh dobrze to podsumował. Legenda (3 i 1) nie zostały doścignięte pod względem geniuszu w momencie, kiedy wyszły, ale gierka jest lepsza, ciekawsza od czwórki i niewiarygodnie gwałci dwójkę. Jednak tak czysto technicznie, to najlepszy slasher spośród wszystkich, które można teraz kupić. Kocham tę grę.
  6. Nyu

    Salt and Sanctuary

    Jest po polsku. I tak, bardzo warto. Gra ma ogromny połączony ze sobą lokacjami świat, bywa creepy, elementy RPG wyważone na medal, a walka satysfakcjonująca i mięsista. Wartości grze dodaje fakt, że jest typową metroidvanią, czyli w przeciwieństwie do Soulsów tutaj faktycznie zdobywamy nowe moce, dzięki czemu można za pomocą np. platformingu przejść do nowej lokacji. I idzie się zgubić generalnie. Gierka na medal, polecam sztosa.
  7. Nyu

    Devil May Cry 5

    Kazdy dmc gdzies tyle trwa, nawet krocej.
  8. Nyu

    Devil May Cry 5

    W każdej części DMC jest jakieś chodzenie z przedmiotem, lekki backtracking, pseudo-zagadki. Co do eksploracji, to z leveli zbiera się głównie orby, a mocniej ukryte są misje spedcjalne i itemy. Ale gra jednak polega w większości na walce, to w końcu Character Action Game
  9. Nyu

    Devil May Cry 5

    Capgodowi od(pipi)ało z jakością swoich produkcji. Czekamy na Onimushę, Dino Crisis i RE3/RE8.
  10. Nyu

    Devil May Cry 5

    Spokojnie, do ósmego marca i tak niewiele przejdę, bo mam pracę, więc tylko wieczorki. Czekamy na metacritic 60
  11. Nyu

    Devil May Cry 5

    Będę pisał na bieżąco
  12. Nyu

    Devil May Cry 5

    Ja juz mam! Ale zagrac mam czas dopiero jutro wieczorem ale hajpik!
  13. Nyu

    Devil May Cry 5

    U mnie taki hype ostatnio byl przy Doomie 2016. Jednak jak jedna z ulubionych serii wraca po latach przerwy, to apetyt jest nieziemski.
  14. Nyu

    Sekiro: Shadows Die Twice

    No to spokojnie, w Sekiro bedziesz mogl sie odrodzic podczas walki, nie bedziesz mogl zepsuc postaci i grzebac w menusach, co dla nowych graczy jest skomplikowane itp. I w koncu ma byc podobno porzadny tutorial. Ale pokonywanie bossa z npc to jest przeciwko sensowi przechodzenia takiej gry, ktora polega w 99% na walce.
  15. Nyu

    Resident Evil 2 Remake

    Jak będziesz miał około 10k przy G3, to znaczy, że jesteś bezpieczny. Samo laboratorium jest diabelnie krótkie, kiedy znamy kody i nie musimy robić dwa razy kółka. Kanały to w zasadzie jedna lokacja po dwa pionki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.