Jump to content

suteq

Użytkownicy
  • Content Count

    10204
  • Joined

  • Days Won

    11

suteq last won the day on January 11

suteq had the most liked content!

Community Reputation

5737 Diamentowy Pies

About suteq

  • Rank
    Vice City

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Warszawa

Recent Profile Visitors

17116 profile views
  1. suteq

    Wrzuć screena

    Zaczynam powoli myślec, że Kobik to Pawcio na multikoncie.
  2. Niektórzy widzę, że przeżywają premierę nowych konsol jakby to była sprawa życia i śmierci, a to tylko kawałek plastiku. Nie kupicie w tym roku to zrobicie to w następnym. W czym problem? I tak nie macie czasu grać w te gierki.
  3. Tak to jest jak się czyta posty o 10 rano.
  4. Ceny GP nie podniosą, bardziej zrezygnują z rozdawania go za pół-darmo jak teraz.
  5. Czy ja dobrze widzę, że jak Liverpool wygra kolejne 4 mecze to już ma pewnego mistrza choćby przegrali resztę meczów w sezonie?
  6. Nie śledzi ci dlatego, że to kwestia developera czy to zaimplementuje czy nie. MS dał opcję, dużo osób z niej skorzystało, a część jak widać olała.
  7. No ja czytając twoją opinię spodziewałem się na końcu oceny bliżej 4/10 niż to co wystawiłeś. W sensie, znacznie bardziej rozpisałeś się na temat wad natomiast o zaletach wspomniałeś pokrótce. Jednak fajnie uargumentować zarówno pozytywne jak i negatywne aspekty, żeby cała opinia była bardziej wyważona zwłaszcza, że ocena 6+/10 oznacza grę niezłą z aspiracjami na dobrą.
  8. Bo z twojej opinii wynika, że nawet na easy się z nią strasznie męczyłeś, a jak sie męczyłeś to po co w ogóle grać i tracić czas skoro można pograć w coś co daje frajdę?
  9. Słyszycie to? To wzrastające słupki aukcji CDP Red.
  10. No dobra, ale dalej uważam, że jak chcieli zrobić system walki opierający się na parry to powinni się do tego lepiej przyłożyć bo jak walczę z bossem i mi nie wchodzi parry bez powodu w ważnych momentach to człowieka szlag może trafić. I to się moim sprowadza do dwóch kwestii: 1. ponaglanie przez EA, żeby gra wyszła w okresie świątecznym 2. skupienie się na poziomach trudności gdzie żaden nie jest dobrze zbalansowany Dlaczego? Ano dlatego, że odpaliłem sobie na spróbowanie tryb Story po ukończeniu historii i tam przeciwnicy praktycznie nic nie robią. Wchodzę więc na YT chcąc zobaczyć jak się będzie zachowywać jeden z trudniejszych bossów (jak nie najtrudniejszy) na poziomie trudności Story. Co się okazało? Boss w ciągu minuty (tyle trwała cała walka) wykonał trzy ciosy, TRZY CIOSY. Natomiast na normalu (kolejny poziom po Story) nawala atakami jak z rękawa. To momentami wygląda tak jakby Story to był tryb SUPER EASY, a potem wchodzi Normal, który jest bliżej Harda aniżeli faktycznego Normala. W ogóle walka z ostatnim bossem (który z racji, że jest ostatni powinien sprawdzać nasze umiejętności, które zdobyliśmy przez calą grę) byl na normalu BANALNY, kiedy ten wcześniejszy zalazł mi poważnie za skórę i najwięcej się z nim męczyłem. Skupienie się na jednym poziomie nie oznacza, że gra musi poziomem trudności przypominać Soulsy. Wręcz przeciwnie, dalej można było zrobić przystępna grę dla mas tylko z lepiej wyważonym poziomem trudności i bardziej dopracową walką. Ja ogólnie jestem przeciwnikiem poziomów trudności bo właśnie często są one bardzo słabo zbalansowane jak chociażby tutaj czy w ostatnich Asasynach. Kiedy jest jeden to można więcej czasu poświęcić na lepszy balans wszystkich mechanik, a każdy z graczy dostaje takie samo doświadczenie. Dlatego podoba mi się to co jest w GTA czy w RDR2 gdzie nie ma wyboru poziomu trudności, ale za to są różne opcje w kwestii auto aima co może utrudnić lub ułatwić rozgrywkę w zależności od umiejętności grającego.
  11. Po pograniu kilkunastu godzin (jestem już pod koniec) nie mogę zrozumieć dlaczego Respawn wydało na rynek grę gdzie walka jest tak niedopracowana. Kiedy grasz w Soulsy to czujesz, że otrzymanie obrażeń czy zgon to tylko i wyłączenie twoja wina, a tutaj masz wrażenie, że gra cie robi w chuya bo klikasz ten guzik w idealnym momencie, żeby wykonać konkretną akcje a i tak chuy z tego. Mam ciągle wrażenie, że przeciwnicy w ogóle rządzą się totalnie innymi prawami niż gracz. Jak gracz dostanie hita to zostaje wytrącony z równowagi i nie może od razu atakować natomiast przeciwnik ma to w dupie (jak np. te nieumarłe siostry) i wali w gracza jak popadnie. Najbardziej to jednak wychodzi podczas walk z bossami gdzie przeciwnik ma nagle nad graczem sztuczną przewagę. Weźmy na przykład walkę z bossem na Dathomirze. Blokujesz ciosy typa, ale i tak dostajesz obrażenia to po chuy ta opcja w ogóle jest skoro jest nieskuteczna w najważniejszych fragmentach gry? Typ jak wykonuje czerwony atak to nawet jak zrobisz unik to on i tak na ciebie nakierowuje (to samo (pipi) jest zresztą w soulsach gdzie strzały chociażby zakręcają w twoją stronę mimo uniku). Mimo, że trafia się perfekcyjnie w okienka między atakami to pchnięcie mocy i tak nie zostaje wykonane. Dlaczego? Nie wiadomo. Jak już się mu przerwie cios pchnięciem mocy to stamina mu wraca zanim zdążysz do niego podbiegnąć. I takich kwiatków jest więcej w całej grze gdzie zwyczajnie czuć, że ktoś w ogóle nie pomyślał przy projekcie gry. W ogóle nie mam pojęcia po co Respawn wrzuciło podział na poziomy trudności bo patrząc na to co się dzieje w grze, przechodzenie jej na najwyższym poziomie trudności jest czystym masochizmem. Zamiast wrzucać 4 poziomy trudności gdzie za balans odpowiadają jakieś durne wskaźniki (które i tak nie mają znaczenia bo system walki ssie kule) to powinni zrobić jeden poziom trudności jak w Soulsach i dopieścić zarówno walkę jak i balans na tyle, żeby się nie czuło, że kolejna gra wychodzi za wcześnie bo ktoś nie umie w system walki. Wyobrażacie sobie, żeby Sekiro wyszło z walką gdzie parry wchodzi w losowy sposób? No nie, bo From Software umie w ten aspekt jednocześnie nie bawiąc się w poziomy trudności. A jak twórcy chcieli dotrzeć do szerszego grona to może warto byłoby zrobić od początku liniową grę w stylu Uncharted a nie robić coś byle jak. Też nie rozumiem po chuy ta metroidvania w tej grze skoro musisz użerać się z ciągle odradzającymi się wrogami? Kto wpadł na tak debilny pomysł, żeby w grze SW wrzucić odradzanie się przeciwników, które nie ma żadnego sensownego wytłumaczenia? Przecież w takim TR chciało się zbierać rzeczy po skończeniu fabuły bo nie musiałeś po raz kolejny walczyć z tymi samymi przeciwnikami w tym samym miejscu tylko mogłeś sobie zebrać rzeczy na spokojnie. A tutaj nie, musisz walczyć jeszcze raz bo tak sobie wymyślił jakiś idiota w Respawnie. Optymalizacja w tej grze to też jakiś żart bo twórcy jak widać nie potrafią dobrze wykonać ładowania danych, żeby gra nie dostawała czkawki za każdym razem jak to się dzieje. Gram na mocnym kompie na najwyższych ustawieniach i jak normalnie jest płynne 60fps tak gdy tylko gra ładuje nową lokację w tle to dropy potrafią być nawet do 40 klatek i bardzo dużo ludzi się na to skarży. A na konsolach to przecież gra freezuje na chwilę bo musi doładować dane. Może warto było dalej używać Source Engine zamiast UE4? Zwłaszcza, że gra i tak nie wygląda jakoś pięknie, wręcz bym powiedział, że wygląda bardzo przeciętnie. Mimo tego i tak coś tam mnie dalej ciągnie do tej gry tylko nie wiem czy starczy mi sił no bo jak ja mam traktować na poważnie EA czy nawet Respawn skoro oni wydają takiego bubla za 60 dolców?
  12. suteq

    The Last of Us Part II

    https://blog.us.playstation.com/2020/02/13/playstation-at-pax-east-play-the-last-of-us-part-ii-final-fantasy-vii-remake-more/ No i to tyle z pokazu gierki na PAX-ie.
  13. Zapominasz, że oni nie robią tego dla kobików gejmingu tylko dla januszy, którzy grają w 3 gry rocznie.
  14. W Xbox One S i Xbox One X nie ma zewnętrznego zasilacza to w nowym ma być? wtf xD
  15. No według obecnego lore, Matrix został zresetowany kiedy Neo się poświęcił bo przecież The Chosen One był zawsze do tego potrzebny.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.