Jump to content

Sign in to follow this  
Szprota

Mass Effect: Andromeda

Recommended Posts

Frosti pewnie się ucieszy.

 

http://www.pssite.com/news/56895/mass-effect-andromeda-lista-zmian-w-latce-1-08.html

 

Oto pełna lista zmian:

Tryb dla jednego gracza:

  • Wygląd Rydera może być teraz zmieniany na pokładzie Tempest.
  • Usprawniono kreator postaci.
  • Scott Ryder może teraz romansować z Jaalem
  • Dialogi Hainly Abrams zostały zmodyfikowane, aby zmienić kolejność informacji osobistych, które omawia z bohaterami.
  • Usunięto błąd w zadaniu polegającym na wytworzeniu ulepszenia tarcz dla Nomada.
  • Poziomy Nexusa i punkty krio przyznawane są teraz wstecznie.
  • Sprzedawcy posiadają już modyfikacje broni dla graczy posiadających poziomy 60-71.
  • U sprzedawców znajdziemy od teraz ulepszenia pozwalające na prowadzenie ognia ciągłego, seriami i pojedynczymi strzałami
  • Poprawiono opisy ulepszeń.
  • Od teraz system ładunków plazmowych działa poprawnie ze strzelbami.
  • Ulepszenie Emiter promienia sprawia od teraz, że broń emituje ciągły promień, który zadaje obrażenia skalujące się z obrażeniami na sekundę danego systemu uzbrojenia.

Tryb sieciowy:

  • Postępy w ramach wyzwania Siatki maskującej są teraz poprawnie odnotowywane.
  • Bies nie porusza się już sprintem, gdy znajduje się 10 metrów od celu i zwalnia do prędkości podstawowej.
  • Włączono korekcję ruchu podczas ataków Biesa, aby zmniejszyć liczbę sytuacji, w których gracze widzą Biesy wyprowadzające atak w złym kierunku.
  • Poprawiono przewidywanie ruchu części przeciwników w wąskich przejściach, by ich ruch rzadziej wyglądał jak teleportacja.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyprowadzenie ataku wręcz, jeśli ikona reanimacji znajdowała się blisko środka ekranu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że dźwięk podnoszenia amunicji odtwarzany był niepoprawnie
  • Naprawiono błąd, który mógł prowadzić do niewłaściwego działania Odwetu podczas ruchu.
  • Równoczesne uruchomienie Maskowania i Wyświetlacza zwiadowczego nie pozwala już turiańskiemu agentowi na zwiększenie czasu trwania niewidzialności.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że modyfikacje zmniejszające wagę nie redukowały jej.
  • Przekaźnik pakietów reanimacji wyświetla od teraz zasięg reanimacji na ekranie wyposażenia.
  • Przełączenie się na Wyrzutnię Kobra przerywa przeładowanie broni.
  • Podczas synchronizacji gracz zwraca się ku adhi, aby uniknąć problemu z teleportacją.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wrogowie czasami przyjmowali po trafieniu pozycję z rozłożonymi ramionami.
  • Poprawiono wskazówki wizualne i dźwiękowe, które informują, że dany gracz jest gotowy w poczekalni trybu sieciowego.
  • W opcjach personalizacji pojawiła się kategoria „Światła”.

Share this post


Link to post


Ech, Bioware   :facepalmz:

 

I jeszcze, ktoś tam od nich chyba powiedział, że konsultowali tę zmianę z przedstawicielami ruchu LGBT - jakby to był największy problem tej gry...

Share this post


Link to post

Pojawiły mi się w końcu opcje romansu i tu trochę pies pogrzebany, bo nie ma z kim romansować. Cora wygląda jak babka z mema "can i speak to the menager", Suvi lubi tylko dziewczyny, a reszta to kosmici i pedały. Ryder nie porucha w tym odcinku.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

http://kotaku.com/the-story-behind-mass-effect-andromedas-troubled-five-1795886428

 

Ciekawy artykuł opisujący kulisy powstawania Andromedy. W skrócie wyglądało to tak: na początku były plany stworzenia gry z setką generowanych losowo planet (na wzór No Man's Sky, o którym w tamtym czasie nikt jeszcze nie słyszał) i fabułą powiązaną z trylogią Mass Effect (poszukiwanie nowego miejsca dla ras Drogi Mlecznej po inwazji Żniwiarzy). Głównym winowajcą porzucenia tych planów był silnik Frostbite, który nie był kompletnie przystosowany do stworzenia rozbudowanej gry RPG. Stopniowo to wpływało na kolejne problemy BioWare: odejścia kluczowych pracowników, konflikty na linii Edmonton - Montreal, przestoje w pracy innych działów. Finalny koncept Andromedy powstał w ciągu ostatnich 18 miesięcy tworzenia gry, co było okupione nieustannymi nadgodzinami wśród pracowników BW i glitchami, które nie były możliwe do usunięcia w tak krótkim czasie.

Edited by Vexilium
  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Pojawiły mi się w końcu opcje romansu i tu trochę pies pogrzebany, bo nie ma z kim romansować. Cora wygląda jak babka z mema "can i speak to the menager", Suvi lubi tylko dziewczyny, a reszta to kosmici i pedały. Ryder nie porucha w tym odcinku.

Ja polecam core jedna z lepszych scenek w grze z nią  :) Dupka lepsza od mirandy a to już plus :)

Share this post


Link to post

Za wypuszczenie zgliczowanego bubla - batogi i tytuł żenady roku. Aktualna wersja śmiga znakomicie i nie doświadczyłem żadnych bugów. Co więcej, gra mi się świetnie. Zbliżam się pomału do końca, platyna coraz bliżej. Jestem zadowolony, że zainwestowałem w tego szpila, a tym, którzy się wahali i czekali m.in. na patche, gorąco polecam zagrać i nie słuchać hejterskiego nasienia. Ten rok jest wyjątkowo dobry, jeśli chodzi o gry, a nowe ME jest naprawdę bardzo dobrą grą, która przez premierowe niechlujstwo zostanie zapamiętana przez debilne mordy postaci i tym podobne rzeczy.

 

 

aa5a405691c5826c.jpg

Edited by [InSaNe]

Share this post


Link to post

W sumie po kilkudziesięciu godzinach zaczął pojawiać się jeden bug. Czasami chcąc wejść w interakcję z jakąś postacią (lub drzwiami jednej krypty) trzeba się nabiegać wokół niej, bo nie wyświetla się trójkąt. Sama gra - cud, miód, orzeszki. 60h nabite i jeszcze sporo zostało.

Share this post


Link to post

 

Mass Effect: Andromeda miało otrzymać kontynuacje i być może rozszerzenia fabularne rozwijające kilka nieskończonych wątków. Tak się jednak nie stanie. Electronic Arts jest bardzo rozczarowane grą i odsyła serię na przedwczesną emeryturę.

Mass Effect: Andromeda zadebiutowało na rynku 21 marca i stało się internetowym pośmiewiskiem ze względu na koszmarne i naprawdę dziwne animacje postaci. Produkcja zebrała też dużo niższe oceny niż oczekiwano i chociaż sprzedaż nie była zła, to Electronic Arts było najwidoczniej rozczarowane efektem końcowym. Studio BioWare Montreal został pomniejszone a znaczna część pracowników oddelegowano do innych projektów.

 

Mass Effect: Andromeda rozczarowało wielu graczy i wydawcę. Dlatego seria pójdzie na odpoczynek i planowana kontynuacja została porzucona. Tytuł nie otrzyma też żadnego fabularnego DLC a wsparcie produkcji ograniczy się do kolejnych łatek i nowości zmierzających do trybów wieloosobowych, tworzonych przez niewielki zespół. Większość pracowników została z kolei przeniesiona do prac nad innymi, ważniejszymi projektami. Mowa tutaj o takich produkcjach jak: Star Wars: Battlefront 2, Anthem oraz rzekomo nowy Dragon Age

 

Mass Effect: Andromeda powstawało głównie przez zespół nowych ludzi, którzy mieli wnieść do serii powiew świeżości. Niestety, efekt końcowy pod wieloma względami wyglądał na parodię i w niczym nie przypominał wielomilionowego projektu tworzonego przez 5 długich lat. Chociaż część graczy była zadowolona z tytułu, to w internetowej społeczności brylowała opinia produktu wręcz zepsutego. Niestety, przypieczętowało to przyszłość serii.

http://www.pssite.com/news/57482/mass-effect-andromeda-zabilo-serie-tytul-nie-otrzyma-fabularnych-dlc.html

Share this post


Link to post
Guest

Podobno po ostatnich update są jakieś kłopoty z autosave. Czy to prawda??

Share this post


Link to post

Gierka leży na dysku, miesiąc czasu do Yakuza Kiwami.

Nie chciał bym grać na szybko, bo w takie tytuły trzeba się wczuć, powolutku explorować itd .

Jest sens robić jedynie story?

W sumie te side questy marne ponoć standardowe przynieś wynieś pozamiataj .

Share this post


Link to post

Można zupełnie pominąć zadania poboczne, robiłem wczoraj speedrun na NG+ na Insanity, zajęło to trochę ponad 4h i nie tknąłem żadnego zadania pobocznego.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Eeeh naprawdę szkoda. Bardzo przyjemnie mi grało. Teraz mam dylemat, skoro gra nie bedzie rozwijana....trzymać, czy sprzedawać...

Share this post


Link to post

Ja się zastanawiam czy brać za tą stówkę na PS4. Mam ochotę na taką grę. Jako, ze pewnie robiłbym wszystko co by się dało, to trochę czasu by mi zajęła.

Share this post


Link to post

Czyli jeszcze troche spadnie cena i napewno sprawdzę. Bałem się że zrobili takie gufno jak w DA i trzeba będzie zbierać rzodkiew by popchnąć fabułe.

To jest czerniak współczesnego gejmingu. Aż mnie telepie gdy dziennik mam zawalony toną śmieci, a jeszcze gorzej, gdy bez nich nie da się zrobić głównego questa.

 

Tutaj chcę przejść fabułę, a side questy tylko, gdy się coś nawinie po drodze.

Share this post


Link to post

Zaczynam przygodę z Andromedą, trochę się jaram bo czytałem że mimo wszystko to całkiem solidna gierka. Kupiłem używkę i teraz szybkie pytanko, czy coś tracę na używce, jakieś super DLC czy coś? Widziałem sporo dodatków w sklepiku, ale chyba wszystko pod multi?

Share this post


Link to post

Kolejna planeta i kolejne "przeskanuj 10 ciał", "znajdź 10 skrytek". Oh you Bioware.

 

Dobrze ze chociaz gameplay jest spoko, mozna sie szybko poruszac dzieki jetpackowi i fast travel, widoki na planetach też sympatyczne

 

No i poki co brak syndromu "zrob jeszcze 10 questow pobocznych, by aktywowac glowny" (Mad Max brrr).

Share this post


Link to post

Zaczynam przygodę z Andromedą, trochę się jaram bo czytałem że mimo wszystko to całkiem solidna gierka. Kupiłem używkę i teraz szybkie pytanko, czy coś tracę na używce, jakieś super DLC czy coś? Widziałem sporo dodatków w sklepiku, ale chyba wszystko pod multi?

 

Żadnego fabularnego DLC nie było i nie będzie, więc bez spiny. To nie ME2 albo 3, gdzie same ważne z punktu widzenia fabuły DLC kosztują chyba więcej, niż nowa gra xd. 

Share this post


Link to post

Dziś pojawiło się promo na Andromedę na Xboxa - pytanie czy warto wyrwać tą gierkę za 80 ziko? :) Pograłem w grę dawno, bo jeszcze we wczesnym dostępie, ale pytanie czy po tych wszystkich łatkach coś się w grze zmieniło ;)

Share this post


Link to post

Warto, bardzo dobra gra, chociaż każdy liczył na więcej. Po glitchach nie ma już śladu.

Są. W ciągu paru ostatnich dni miałem już różne kwiatki, łącznie z teleportowaniem się wrogów i zakleszczeniem przy skrzyni.

Share this post


Link to post

Ja mam na dniach platynę, wycisnąłem prawie wszystko z tej gry i nie miałem żadnych bugów. Premierowe cyrki to oczywiście skandal, ale nie zmienia to faktu, że boli mnie odstawienie serii na półkę przez hejt januszy, którzy w większości w grę nie grali lub nie poświęcili jej wystarczającej ilości czasu. Grunt to robić jakieś g.ó.w.na typu MMO i inny chłam bez fabuły lub jej szczątkami. Jak przeczytałem o tym Anthem, czy jak to się tam zwie, to aż mnie rozbolał łeb.

Warto zagrać, polecam na przekór gdakaniom januszy i tym, którzy w to nie grali.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.