Skocz do zawartości

Wasze opinie/stwierdzenia z którymi teraz się nie zgadzacie


Rekomendowane odpowiedzi

Neogaf podsunął kolejny fajny temat... mieliście jakieś stwierdzenia lub opinie odnośnie gier, których teraz żałujecie?

 

U mnie

 

"Episode 3 wyjdzie w 200x"

 

"W BF3 wszystkie budynki zrównasz z ziemią"

 

"Retro Lancer w Gearsach 3 nie jest taki OP"

 

Reszty nie pamiętam ale pewnie byłoby tego więcej.

Odnośnik do komentarza

"Je.bać Girsy, które ogrywałem 5 razy na pc i Halo z świetnym uniwersum, 100 exów o których nie mam zielonego pojęcia na PS3 to je to".

 

"Gry są upraszczane przez głupich konsolowców"

 

"co (pipi)a przecież ten pad upośledzony jakiś"

 

"modern warfare 2 to będzie gra życia normalnie już to sobie wyobrażam DEDYKOWANE SERWERY XD"

 

"konsole mają taki plus, że się rozwalam z browarkiem w ręku i odpalam i gram i 30 klatek na sekundę c'nie"

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

1. "MGS 4 będzie za(pipi)isty, kupuję konsolę dla tej gry!" - przejechałem się na tym -_-

2. "PS+ się opłaca" - w sumie to tak, ale tylko dla osób, które dziś kupiły konsolę.

 

chyba tyle...

 

1. Tu się nie wypowiem, jedni ubóstwiają a inni nienawidzą 4.

2. Żadnej innej podobnej usługi.. nawet nie ma. OFC są wyprzedaże i zniżki, ale PS+ bije to w stosunku cena/ilość kontentu. Ludzie na polskich forach potrafia dyskutować czy użyć ten darmowy kod na PS+ teraz, czy czekać na styczeń itp. Ponadto, wiele osób czeka z zakupami na ofertę PS+.

 

Co do mnie. to chyba stwierdzenie, że na PS Move powstaną strategie/MMO.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

Mass Effect to najlepsza saga RPG tej generacji.

 

Sony uczy się na błędach i nie wyda drugiego handhelda pod rząd ze słabym wsparciem developerów.

 

Skyward Sword będzie najlepszą Zeldą, a przy okazji grą tej generacji.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

"dzieki ps move wyrobie sobie kondycje" - move okazalo sie porazka. zwlaszcza jezeli chodzi o gry taneczne, u konkurencji jest znacznie lepiej/wygodniej.

"vita to bedzie ps3 w kieszeni" - moze i kiedys. w sumie w zapowiedziach sa tytuly z ps3 na vite ale nie wiem czy na takim sprzecie chce grac w kotlety.

Edytowane przez grzybiarz
Odnośnik do komentarza

"potrzeba PC za 3k żeby pograć w te same gry co na konsolach"

 

"PS3 będzie lepsze pod każdym względem od X360, w końcu Sony miało rok czasu więcej na dopracowanie wszystkiego"

 

"Killzone 2 to będzie najlepsza gra ever"

 

"nic lepszego od Dualshock nigdy nie powstanie"

 

"GTA 4 to będzie miazga"

 

 

może potem sobie coś jeszcze przypomnę.

Odnośnik do komentarza

"Spróbuję jednak zagrać w Final Fantasy XIII. Przekonam się i jakoś pójdzie."

 

"Zagram w GTA IV. Od czasów trójki minęło już wiele czasu więc może tym razem się wciągnę"

 

FF XIII oddałem po godzinie. GTA IV oddałem po jednym dniu. Totalnie nie moje klimaty więc całe szczęście, że to były pożyczone gry.

Odnośnik do komentarza

Sixaxis - nie chodzi o to, że pad nie posiadał wibracji, ale o zachwalanie jego czujnika położenia (żyroskop czy coś tam). Mieliśmy kilka początkowych gier wykorzystujących ów patent, m.in.: chodzenie po konarach drzew w pierwszym Uncharted, czy niewygodne latanie smokiem w Lair. Zwróćcie uwagę, że to exclusive'y. No właśnie... lata później wyszła konsolka Vita - tu podobnie jak za czasów Sixaxisa wychylamy konsolką (a nie padem:) w różne strony. I wiecie co? Jeżeli w przypadku pada, ten żyroskop był na siłę, tak w Vicie sprawdza się wyśmienicie. Developerzy wykorzystują czujnik do precyzyjnego sterowania w trakcie celowania. Akcja: mamy ochotę zasadzić headshota, robimy zbliżenie L1, gałką celujemy i "lekutko" wychylamy Vitę w celu oddania precyzyjniejszego strzału. Lekkie wychylenie sprzętem jest bardziej precyzyjne niż gałka (dziwne zdanie wyszło). Ostatnio grając właśnie na PS3, celując - automatycznie poruszyłem pada. Niestety nic się nie stało i nie spotkałem się jeszcze z żadną grą na PS3, która by ten motyw wykorzystywała. I jak chodzenie po drzewie wychylając pada, było dość na siłę, tak te lekkie wychylenie jest bardziej precyzyjne i pozwala bardziej wczuć się w grę (immersja czy coś tam). Zastanawiam się, czemu developerzy tego nie wprowadzą? Zmieni to mechanikę rozgrywki tych multiplatformowych tasiemców?

Uff, post chyba do działo, "co mnie w(pipi)via", albo innego, podobnego.

Odnośnik do komentarza

Mam podobne zdanie. Po ograniu Heavenly Sword, R&C ToD, czy też wspomnianego Uncharted (oprócz chodzenia po pniach było też celowanie granatami) miałem nadzieję, że będzie więcej gier wykorzystujących funkcję SA. Niestety przejechałem się na tym stwierdzeniu.

Podobnie było na początku z wszelkimi dodatkami. O jak za(pipi)iście będą genialne dodatki do moich ulubionych gier, a okazało się że 99% dlc jest do kosza.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.