Skocz do zawartości

Everybody´s Gone to the Rapture


Karas

Rekomendowane odpowiedzi

Mega zawód jeśli jest to właśnie ta zapowiedź z GOWa. Gra na przejście w godzinę to nie to czego się spodziewałem. Mam nadzieję, że druga część SMS robi coś ambitniejszego niż kolejny God of War.

 

Hm? Team Stiga robi nowe IP od 3 lat. Balrog pewnie zajmie się GoWem, ale oni dopiero zbierają ludzi. Poza tym wątpie by ten Rapture był na godzinę :)

Odnośnik do komentarza

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19122


Everybody’s Gone to the Rapture to artystyczna przygodówka, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Grę wyprodukowało studio thechineseroom, mające na koncie takie tytuły jak Dear Esther czy Amnesia: A Machine for Pigs.

Produkcja opowiada historię cichej apokalipsy. Akcja toczy się w trakcie ostatniego dnia końca świata w niewielkiej wiosce zlokalizowanej na terenie brytyjskiego hrabstwa Shropshire. Całość koncentruje się na przedstawieniu intrygującej opowieści, a sercem rozgrywki są interakcje z otoczeniem i postaciami. Gracze mają pełną swobodę działania, ale jednocześnie fabuła nie jest kształtowana jedynie przez ich działania. Zamiast tego wirtualny świat zamieszkuje sześć innych postaci, które pozostawione w spokoju będą żyły własnym życiem. Oczywiście, jedną z głównych atrakcji jest wchodzenie w interakcje z tymi bohaterami i wpływanie na ich działania.

Struktura świata jest w pełni otwarta. Mapa jest na tyle duża, że spacer z jednego jej końca na drugi zajmuje około 20 minut. Jednocześnie gracz na eksplorację zawsze otrzymuje jedynie godzinę. Po niej gra ulega zakończeniu, a to, co w ciągu tych 60 minut zobaczymy i zrobimy staje się naszą własną historią. Całość została zaprojektowana tak, aby można ją było przechodzić wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe elementy. Warto dodać, że pomimo położenia nacisku na fabułę środowisko gry oferuje sporą interaktywność i pozwala m.in. na otwieranie wszystkich drzwi i manipulowanie każdym obiektem, a dotarcie do niektórych lokacji wymaga sporego wysiłku. Wszystko to napędza silnik CryEngine 3.


Nie jara mnie mimo wszystko granie po 10 razy i odkrywanie nowych dupereli. Obym się mylił i powstało coś ciekawego.
 

 

"Team Stiga robi nowe IP od 3 lat. Balrog pewnie zajmie się GoWem, ale oni dopiero zbierają ludzi."

W sumie spoko, nie wiedziałem, że az tak się rozrośli więc mnie trochę uspokoiłeś. :) Nowy GOW od Balroga to z miejsca będzie niszczyciel poprzednich części więc jeśli okaże się prawdą to zaczynam się jarać.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza
  • 7 miesięcy temu...

“Everybody’s Gone to the Rapture” Could Be A Project Morpheus Title

 

Everybody’s gone to the VR? Morpheus? Matrix? Sorry for the corny worn out jokes. Since Gamescom 2013, we’ve heard little about The Chinese Room‘s PlayStation 4 exclusive Everybody’s Gone to the Rapture. All we know so far is that its surrounds a post apocalyptic setting, you play as a scientist, and that it’s first person view. With that being said, in a recent twitter conversation between Sony President of Worldwide Studios Shuhei Yoshida, and The Chinese Room, we may have some interesting details for those interested in the newly announced Project Morpheus VR headset. First, check out the conversation below.

Untitled.png

As you can see, Media Molecule aren’t the only ones excited about Project Morpheus. Now, if you’re not familiar with The Chinese Room, allow me to shed some light on their history of video games. They’ve developed both Dear Esther, and the popular survival horror title, Amnesia: A Machine for Pigs. Amnesia has already received VR support from the Oculus Rift (Which has just been acquired by Facebook for 2 billion dollars). With that being said, this could be the main reason why we haven’t heard anything about Everybody’s Gone to the Rapture. The Chinese Room and Sony have kept the details of the game under wraps until Project Morpheus was revealed. As always, this is just rumor and speculation so take this with a grain of salt. Do you think The Chinese Room have their hands on the Morpheus, and is planning on using it to create Everybody’s Gone to the Rapture.

http://www.junkiemonkeys.com/ps4-exclusive-everybodys-gone-to-the-rapture-could-be-a-project-morpheus-title/

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 5 tygodni później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...

o kurde jak te screeny wyglądają!

to na UE4 ?

 

o czym ta gra ma być w ogóle, symulator chodzenia po domu?

CryEngine.

Ma być mniej więcej o tym, że wszyscy w miasteczku zniknęli, a ty chodzisz i szukasz wskazówek żeby się dowiedzieć co się stało. Taki trochę walking simulator.

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

o kurde jak te screeny wyglądają!

to na UE4 ?

 

o czym ta gra ma być w ogóle, symulator chodzenia po domu?

 

 

Historia skupi się na tajemniczym wydarzeniu, które zmusiło wielu ludzi do ucieczki z angielskiej wioski. Chodzi o apokalipsę, choć z pewnością nietypową - jak sugerują twórcy. Akcja toczy się w czerwcu 1984 roku.

Trailer przedstawia wnętrze budynku. Słyszymy głos spikera radiowego, który ostrzega mieszkańców. Mówi, żeby nie wychodzili z domów i nie kontaktowali się z innymi.

Na końcu kamera oddala się na tyle, że widzimy niewyraźne, świetliste sylwetki mężczyzny i kobiety, którzy prowadzą rozmowę.

Projektanci ze studia The Chinese Room są odpowiedzialni między innymi za tytuły Dear Esther czy Amnesia: A Machine for Pigs.

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-04-16-tajemnicza-atmosfera-w-nowym-zwiastunie-everybodys-gone-to-the-rapture

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...