Skocz do zawartości

Heroes of the Storm™


Gość Orzeszek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Orzeszek

Dziś rano, podczas ceremonii otwarcia konwentu BlizzCon 2013, Mike Morhaime – dyrektor generalny i współzałożyciel Blizzard Entertainment – oficjalnie ogłosił nazwę naszej najnowszej gry: Heroes of the Storm™­­. Niniejszym witamy na jej stronie!

Gra Heroes of the Storm – opracowywana pod nazwą kodową Blizzard All-Stars™ – to szalone, sieciowe, zespołowe pojedynki z udziałem waszych ulubionych postaci z gier Blizzarda. To gra, w której każdy może sprawdzić się w boju, stając do walki u boku przyjaciół lub nowych znajomych – wystarczy wybrać swojego ulubionego bohatera Blizzarda i ruszyć na przeciwnika!

Raz jeszcze z przyjemnością witamy was na oficjalnej stronie Heroes. To idealne miejsce, aby dowiedzieć się więcej o grze i dostępnych w niej postaciach. Na BlizzConie zaprezentujemy Heroes of the Storm w akcji, a w najbliższych tygodniach i miesiącach zamieścimy tutaj wiele nowych elementów, w tym filmy, profile bohaterów, opis funkcji oraz informacje o zapisach do beta-testów.

Do zobaczenia w wirze walki!

05NCM1V8VVCE1383872906330.jpg

 

 

 

LOL i DOTA2 killer? zobaczymy i ciekawe czy free2play

Odnośnik do komentarza

Zapomniales o HoNie ;).

DOTA2 mysle, ze duzo straci, LOL... nie koniecznie. Zalezy jak bardzo Blizz zainwestuje w MLG i temu podobne.

Ma szanse pozamiatac, zwlaszcza, ze fanbase Blizzarda jest przeogromny. Sam chetniej w to bede gral niz LOLa czy DOTA2 (ktora ledwo co liznelem).

F2P na bank. Zarobic zawsze moga mase na skinach itp - wystarczy, ze skopiuja troche od lola i doty pomyslow na rzeczy ze sklepu jak announcer packi, skinny... xp boost i pozamiatane.

Jak dodadza jeszcze szanse na zdobycie bonusow (pety, avatary czy cos) do innych gier blizza - taki crossover to bedzie to kolejna rewelacyjna maszynka do robienia kasy.

Odnośnik do komentarza

heh tia a jak wychodzi nowy mmo to ludzie mowia "wowa nie zabije bo wow jest teraz za duzy" a nie "ten nowy moze wydawac expandy przecie" tutaj bedzie tak samo. nawet jak beda wydawac nowe postacie regularnie to lol tez to robi wiec przewagi nie zmniejsza. plus riot ma za duze doswiadczenie w gatunku. w pro scene tez nie wierze bo gracze leca tam gdzie najwieksza kasa a obecnie blizz nie potrafi nawet starcraftem przebic lola w tej kwesti (ciagly odplyw sponsorow od pro teamow w sc2 i graczy jak np marineking) wiec tutaj tez nie da rady.

 

taka tam ciekawostka ktora moze smite przebije ale doty i lola to imo nie

Odnośnik do komentarza

Ja myśle że może z tego wyjść coś bardzo dobrego - i napewno będzie mogło konkurować z Lol'em czy Dotą bo jak wiadomo Blizzard słynie z tworzenia miodnego gameplayu, więc jeśli ktoś ma zagrozić na rynku MOBA to mus być to Blizz. Dla mnie wygląda zachęcająco + wszystkie postacie z gier Blizzarda? Sweet :)


Dużo informacji :)

Edytowane przez Krzysztof Tomczak
Odnośnik do komentarza

Trochę info o grze od gości, którzy już w to grali.

 

Fajnie, że nie próbują na siłę robić kolejnej "dotalike" gry. Pewnie trafi to do jakiejś grupy graczy, ale nie będzie to tytuł grany competitive. To jest często pomijany element, ale scena pro jest ważnym elementem tego typu gier, a Hots z takimi uproszczeniami na 99% nie będzie esportem. Póki co to wygląda bardziej na konkurenta nautsów niż doty czy lola - idealne na partyjkę czy dwie z koleżkami, raczej nie do poświęcania setek godzin.

Edytowane przez noxious33
Odnośnik do komentarza

Bo oceniasz to pod kątem oklepanych zasad dotychczasowych moba. To w końcu ludzie chcą powiewu świeżości i oryginalności, czy chcą tego samego co wałkują od lat tylko pod inną skórką i logo innej firmy?

 

Zmiany w mechanice nie przekreślają grania "competitive". To samo tyczy się oprawy. Ba, nawet gadanie o uczynieniu gry bardziej "każualową" niczego nie przekreśla, bo w każdej grze zgrany team będzie miał przewagę nad zdezorganizowanym pugiem.

 

Przykre, prawdę mówiąc - z jednej strony mamy klony i fanboy'izm dwóch "gigantów", z drugiej próby urozmaicenia gatunku (Smite, Strife, Awesomenauts), które są ignorowane, "bo zbyt każualowe" się zdają.

 

Inna sprawa, że cokolwiek Blizzard wypluje, to ludzie się na to rzucą. "Bo Blizzard". Bo przecież to nie tak, że Blizz nie popełnia debilnych decyzji.

 

Mnie to i tak ni grzeje ni ziębi, gdyż poza Awesomenauts nie grywam w gry z rywalizacją drużynową. Za dużo irytacji, zarówno na niekompetentnych graczy, jak i na aroganckich "pr0 gejmerów" myślących, że pozjadali wszystkie rozumy świata. Często zamiast zrelaksowanym po rozgrywce człowiek czuje tylko więcej emocji i nerwów, co raczej mija się z celem w moim odczuciu. Może dlatego właśnie "każualowe" podejście do tematu przyciągnie więcej graczy niż konieczność opracowywania zagrywek i buildów pod godzinne mecze do których podchodzi się jak do rywalizacji na śmierć i życie...

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Mnie to i tak ni grzeje ni ziębi, gdyż poza Awesomenauts nie grywam w gry z rywalizacją drużynową. Za dużo irytacji, zarówno na niekompetentnych graczy, jak i na aroganckich "pr0 gejmerów" myślących, że pozjadali wszystkie rozumy świata. Często zamiast zrelaksowanym po rozgrywce człowiek czuje tylko więcej emocji i nerwów, co raczej mija się z celem w moim odczuciu. Może dlatego właśnie "każualowe" podejście do tematu przyciągnie więcej graczy niż konieczność opracowywania zagrywek i buildów pod godzinne mecze do których podchodzi się jak do rywalizacji na śmierć i życie...

I stąd różnica w opinii. Mnie gry single zaczynają szybko nudzić. Jedynie Skyrim mnie przyciągnął na dłużej, czym byłem szczerze zaskoczony. Ja lubię wszelakie przejawy multi. Diablo 3, Path of Exile, DOTA 2, League of Legends, SMITE, Battlefield, etc. Drużynowe zmagania ponad granie na własne konto.

 

Co by jednak nie było. Ja nie mówię, że heroes to będzie gra zła czy średnia. Masa ludzi się na to rzuci, a i ja chętnie samemu sprawdzę. Po prostu stwierdzam, że nie będzie to miało ani na celu ani i szans na większe konkurowanie z DOTA/LoL pod względem e-sportu etc. Być może źle się wyraziłem wcześniej.

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...
  • 2 miesiące później...

Bo z mojego punktu widzenia jest to kolejna moba z cyklu "my też!". Jestem każualem w tym gatunku i gdybyś dał mi screeny z poszczególnych tych gierek (dota, lol, hots i inne klony) to szczerze nie byłbym w stanie stwierdzić który jest który.

 

Zapewne różnice tkwią w mechanice, ale zakładam, że dla gracza, który nie siedzi w pr0 rozgrywce i tak będą one subtelne. A zasady te same - herosi, creepy, bazy, ścieżki, blah blah blah. Dla mnie już sama idea takiej rozgrywki multi jest odrzucająca i w sumie tylko z tego powodu OSOBIŚCIE grę przekreślam. Nie twierdzę, że będzie ona zła, ale to zwyczajnie nie mój gatunek, a rzucać się na to tylko "bo blizzard" nie mam zwyczaju.

 

Nawet Awesomenauts - chyba jeden z bardziej każualowych przedstawicieli gatunku - poszedł już u mnie w odstawkę, głównie przez kiepski matchmaking, który potrafi raz rzucić do zbalansowanej ligi, a w następnym meczu do kompletnych wymiataczy i innych pre-made'ów, gdzie frajdy z zabawy nie ma zwyczajnie żadnej, jeśli nie gra się jakimiś solo-killerami, co nie potrzebują wsparcia teamu.

 

Dlatego ja temat podsumowuję stwierdzeniem "meh, kolejna moba".

Odnośnik do komentarza

Prawdę mówiąc jako że HotS (ach ten skrót :P) jest dość każualowym przykładem MOBA to spodziewałem się, że Ty wyrazisz większą ekscytację tytułem.

Podejrzewam, że sporym % zainteresowania tą grą u ludzi jest miłość i sympatia do bohaterów z poszczególnych franchise. 

 

Sam nie wiem co o grze myśleć, bo nie grałem. Wspólny level dla teamu, brak itemów (choć talenty wydają się dość zróżnicowane) jednak sprawiają wrażenie, ze grą się znudze dość szybko i wrócę do czegoś bardziej wymagającego.

Odnośnik do komentarza

tia ja wprost kocham jak kerrigan jezdzi na kucyku ktory zostawia za soba tecze. /sarkazm off

 

dziwne to to. nie ma cs, itemow, kille malo daja, team level, mounty i combat srednio responsive wg tego filmiku.

no ale to alfa wiec jeszcze moga zmienic o 180 ale raczej beda celowac w casual no skille. przetestuje na koledze dla ktorego lol byl za trudny

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.