Skocz do zawartości


Figaro

OlliOlli

Rekomendowane odpowiedzi

Najgorsze jest, jak cała trasę masz perfect, walisz duże combo wszystkie grindy siadają perfect ostatni skok i źle lądujesz, zamiast 300k punktów masz 120 haha

 

Czasem wkurza mnie rowniez jak robię grinda, to wykręcam gałke do jakiegoś flipa, a wychodzi z tego olli

Edytowane przez kubson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi


tricki trickami ale wszystko i tak sie sprowadza do klepniecia X w odpowiednim momencie by weszło PERFECT :)

 

 

Iks - iksem, ale to samo trzeba mieć na uwadze przy grindach. Tyle, że tam dajemy strzałkę jak najbliżej lądowania na murku/rurce. Ogólnie - jest hardkor :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Kiedyś gdzieś słyszałem o tej grze dobre słowa... wolny grosz był i kupiłem... ale to cholerstwo wciąga! :) Świetna gra... teraz żałuję, że tak długo czekałem :)

 

Nie każda gra potrafi sprawić, że mam ochote wszystko maksować... tutaj musze, inaczej nie potrafię włączyć następnego poziomu ;)

 

Ehhh... niech EA robi Skate 4...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

oficjalnie potwierdzili ze na poczatku lata ma wyjsc duzy patch do wersji vitowej min. z leaderboardami sortowanymi wg friendlisty :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

czerwiec miesiacem olliolli:

 

- do 20 czerwca ma wyjsc patch naprawiajacy zawieszenia gry (mnie to pare razy spotkalo)

- zaraz potem ma wyjsc kolejny dodajacy upragnione leaderbordsy i friendsbordsy

- wersje na ps3 i ps4 beda crosssave i crossbuy z wersja vitowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No i może wreszcie na PC wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Za(pipi)iście. W domku na kanapie masterowanie wyników na PS4/PS3, a w drodze do pracy kontynuacja na Vicie. Oby tylko te cherlawe analogi od PS4 wytrzymały :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

We're happy to announce the ‪#‎OlliOlli‬ crash-bug Patch is Live for all PlayStation Europe users. A good day for a record-breaking attempt at the Daily Grind - don't you think?

PlayStation US account holders, hold tight. The patch will be out for you soon!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

juz jest online, teraz czekac na patch z friends liderboards ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

dalej nie ma patcha z leaderboardsami :( spowodowane jest to tym, ze poslizg zaliczyla wersja ps3/ps4 a jak wiadomo studio jest malenkie

 

ehhh niech juz patch wychodzi :D tony hawk w 2d musi to wreszcie dostac!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Problem w tym ze to nie jest TH w 2d, a szkoda taka gierka mogła by pozamiatać cos na styl thps2 z gba :) tutaj bardziej pasuje porównanie do gierek z ios ze sam ludzik biega, a ty tylko skaczesz i trzaskasz tricky

 

Btw gra jest dość wymagająca i nieraz chciałem cisnąć konsolka w ścianę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

jest patch z leaderboardsami!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No jest, jest. I widzę, że coś Ficuś cienko przędziesz :P

 

PS. Pograłem trochę na PS4 i PS3. Chyba nawet lepiej się gra na DualShocku niż na analogach Vity. No i jest cross-save. Wszystko się automatycznie zapisuje, wyniki też. Więc jak ktoś chce pograć na PS3/4, to niech pierw odpali grę na Vicie, by mu w chmurze zapisało wyniki i postęp. A potem można śmigać na dowolnej konsoli.

Edytowane przez Emtebe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Chyba kupie olliolli póki jest obniżka, ale na psn widzę dwie wersje, jedna tylko na Vitę a druga na 3 konsole, czym się one różnią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

ze jedna jest na vite, a druga na 3 konsole

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Bez sensu w takim razie, że to rozdzielili, jeśli cenowo się nie różni, dzięki! W weekend kupię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

bo pierw olliollii to byl ex na vite, dopiero po jakims czasie wydali wersje na ps3 i ps4 i gra stala sie cross-buy z opcja wsteczna - w teorii nawet kupujac ta wersje only vita powinienes dostac trzy, w praktyce moze byc roznie wiec dla pewnosci kup ta gdzie pisze cross-buy. w ogole to ta wersje vita only powinni wywalic z ps store ale przeciez to sony

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Niczym. Jak kupisz tą na Vite, to też pobiorą się na inne konsole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

OlliOlli 2 premiera w przyszłą środę. Czyżby kolejny kandydat do marcowego plusa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

OlliOlli 2 premiera w przyszłą środę. Czyżby kolejny kandydat do marcowego plusa?

 

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

chwile pogralem w dwojke - na razie bardziej to taki mision pack do jedynki choc cieszy polepszona grafika i dodanie manuala, mam pytanko - czy mi sie wydaje czy mial byc ten tryb multiplayer?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

co prawda jeszcze nie odpalalem bo musze wbic ta ostatnia gwiazdke na pro ;/ ale tak mial byc tryb multi

 

Gwiazdka wbita, 2 lvl zaliczone w trybie rad, wiec miałem w końcu okazje odpalić na chwile OlliOlli2 i jestem wniebowzięty <3 druga część wydaje sie lepsza pod każdym względem, chociaz wszystko zależy od budowy leveli wiec nie pozostaje mi nic innego jak grać

Edytowane przez kubson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

multi ma dojsc w patchu po premierze - to juz sie jakas chora tradycja chyba staje by wydawac niedokonczone gry

 

wydaje mi sie ze szybciej levele staja sie trudniejsze niz w jedynce albo ciut wyszedlem z wprawy, w kazdym badz razie jestem zachwycony choc dalej uwazam ze to bardziej takie spore dlc do jedynki, mimo to z miodnej gry zrobila sie jeszcze miodniejsza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Doszedłem do 4 "worlda", na normalu póki co wszystkie gwiazdki. Mi się akurat wydaje, że jest prościej niż w jedynce, ale za to już levele Pro psują trochę krwi, aż się boje RAD'a. Pasuje mi w końcu jedynkę przejść, bo w sume nawet amatorskich tras nie przeszedłem wszystkich.

 

A co do patcha z multi - bez sensu, chora branża, sony rakiem :/ A tak serio - taka praktyka jest strasznie irytująca...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.