Jump to content

MaZZeo

Xbox One: komentarze i inne rozmowy

Recommended Posts



 

Dokladnie. Jak masz cos zgrane to wchodzisz w apke YT i tam klikasz przeslane filmy i upload.

Gdzie mogę pobrać tą "apke YT" ?

 

Czy te karty przedpłacone np 200 zł mają jakąś datę ważności ?

YT=YouTube. Wejdz na konsoli w aplikacje i wyszukaj YouTube.

 

Karty Gift Card (przedplacone) nie maja daty waznosci.

Share this post


Link to post

To bierz jak masz kasiore, nie będziesz przecież kompletował wszystkiego jak jakiś Janusz ;)

Share this post


Link to post

 

 

Dokladnie. Jak masz cos zgrane to wchodzisz w apke YT i tam klikasz przeslane filmy i upload.

Gdzie mogę pobrać tą "apke YT" ?

 

Czy te karty przedpłacone np 200 zł mają jakąś datę ważności ?

YT=YouTube. Wejdz na konsoli w aplikacje i wyszukaj YouTube.

 

Karty Gift Card (przedplacone) nie maja daty waznosci.

 

 

Wiem, wiem głupio zrobiłem bo zapytałem a nawet na konsoli nie byłem żeby sprawdzić.

 

Dzięki za rozjaśnienie z tymi kartami.

Share this post


Link to post
Guest DonSterydo

Coś dla Pinga ;)

 

 

Mages. and 5pb. just opened a new website for the Xbox One exclusive Psycho-Pass, inspired by the popular anime series, but this time the site includes a version in English, as you can see above.

The game’s title even includes a new translated subtitle “Mandatory Happiness.

This definitely seems to be an indication of an upcoming English localization, even if we don’t have an official announcement yet.

Psycho-Pass: Mandatory Happiness is developed by the internal team Division 8, led by Makoto Asada, and has been at the forefront of the promotion of the Xbox One in Japan.

The new site includes an overview of the game’s story and data for all the main characters, including three created for the game: Nadeshiko Kugatachi, Takuma Tsurugi and Alpha. You can check them out in the gallery below.

Mages. and 5pb. teased news coming tomorrow (actually, it’s already today in Japan) at Comiket in Tokyo, so we might hear something more specific soon.

http://psycho-pass-game.jp/en/index.html

Share this post


Link to post

Z ciekawostek czysto technicznych ;)

 

Techland’s upcoming zombie survival open world game, Dying Light is already confirmed to be running at 1080p and locked 30 frames per second on both the PS4 and Xbox One. So was Dying Light using the latest Xbox One SDK update to achieve this performance boost on Microsoft’s console?

 

“We were using the latest version just prior to the new release that came out on December 12th. In terms of advantages, the main thing is just how much the ESRAM control has improved,” Lead Game Designer Maciej Binkowski said to GamingBolt.

 

“The new API allows you to do a lot more with the ESRAM, things devs have always wanted to do but were not easily accessible. This together with better tools (PIX) allowed us to really improve performance and tweak ESRAM usage,” he added.

For those who are unaware, PIX i.e. Performance Investigator for Xbox is a software tool for game developers that helps them analyze and debug their code to improve performance of Direct3D applications. It’s intriguing to see that Microsoft have been making further updates to their SDK which has already helped several AAA games like Destiny and Grand Theft Auto 5 to achieve full 1080p resolution. It seems that with continuous improvements to both consoles, the performance gap is indeed narrowing down.

 

Dying Light releases next month on the PlayStation 4, Xbox One and PC. Stay tuned for more news and updates.

 

http://gamingbolt.com/xbox-one-december-sdk-update-allows-more-esram-control-new-api-improves-esram-performance#3xSVO3z1zew46BXf.99

Edited by Maciomaniak
  • Upvote 2

Share this post


Link to post

czekaj. jak nie wpadły od razu to pojawią się po czasie. nie wypatruj komunikatu tylko sprawdzaj stan bo to ninja achivy i po prostu się pojawiają na karcie.

Share this post


Link to post

Witam. Jak działa ten EA Access ? Jakie gry są obecnie na tym dostępne a jakie będą ? Są one dostępne dożywotnio przez cały czas trwania usługi czy nie ? Istnieje jakiś inny sposób zakupienia tej usługi niż wprowadzanie karty kredytowej do konta ? Rozumiem ,że gry wszystkie gry to pełne wersje i niczym się nie różnią od tych z marketplace czy pudelkowych ? Jak np miałem NFS Rivals w wersji pudełkowej, zdobyłem kilka achievementów, sprzedałem ale gra na dysku dalej jest zainstalowana to czy na EAA będę ją musiał ponownie pobierać ?

ps: też macie problemy z nagrywaniem klipów bo tym ataku sprzed kilku dni ? Jak się nagrywa to mi komunikat wyskakuję 2 minuty po..

Edited by BuRRRza

Share this post


Link to post

@UP
Na ten moment jest: UFC,BF4,FIFA 14,NFS Rivals,Madden NFL 14 i Plants vs Zombies GW.
Jakie gry będą ? Nie wiadomo, ale czuję w kościach, że za jakieś kilka miechów trafi Titanfall. Gry nie są na zawsze, to działa jak usługa PS+ u. Dodajesz kartę kredytową i wybierasz na ile chciałbyś mieć te gry, za rok jest 80 zł. Moim zdaniem usługa jest opłacalna.

Edited by Colin

Share this post


Link to post

Niezła biblioteka jak na razie. Nie mam konsoli Sony dlatego też nie wiem jak działa usługa PS+ mógłbyś rozjaśnić ? No jasne ,że opłacalna.

Share this post


Link to post

Jak nie odnowisz PS+ to nie zagrasz w te gry do momentu ponownego odnowienia konta.Tak samo działa EA Access

Edited by Mroku333

Share this post


Link to post

@UP

Na ten moment jest: UFC,BF4,FIFA 14,NFS Rivals,Madden NFL 14 i Plants vs Zombies GW.

Jakie gry będą ? Nie wiadomo, ale czuję w kościach, że za jakieś kilka miechów trafi Titanfall. Gry nie są na zawsze, to działa jak usługa PS+ u. Dodajesz kartę kredytową i wybierasz na ile chciałbyś mieć te gry, za rok jest 80 zł. Moim zdaniem usługa jest opłacalna.

A Peggle 2 nie ma? Wydawało mi się, że była ta gra.

Share this post


Link to post

Z automatu zgrywają się sejwy na chmurę, bez konieczności mania Golda.

 

Jak by nie zapisywało save w chmurze bez GOLDa to by musieli dać (wszystkim) możliwość robienia kopi save

na inny (niż obecny w konsoli HDD) nośnik danych, a tak jak jest teraz to zmuszają do ciągłego  "mania" podpięcia

do sieci, chyba że się godzimy z możliwością utraty save w przypadku padnięcia HDD.

Innym elementem zmuszającym do bycia ONLINE jest niemożność sprawdzenia OSIĄGNIĘĆ (tak też jest na PS4).

 

Wpierw SONY udawało że walczy o dobro klienta nie sprzedając gier tylko w cyfrowej dystrybucji (tak naprawdę to nie

mogli tego zrealizować; co obrócili na swoją korzyść), do czego dostosować się musiał MICROSOFT, a teraz

obie firmy robią wszystko aby gracz musiał być podpięty do sieci  :whoops: ; to podwaliny

pod przyszłą generację gdzie będą tylko "cyfrowe" gry za 200zł, po 2 latach obniżone o 25-50% - zobaczycie,  :bomb_ie:  .

Edited by Paweł Dziuba

Share this post


Link to post

Cyfrowa dystrybucja jest nieunikniona i prędzej czy później całkiem zrezygnują z napędów w konsolach i w PC :(

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.