Jump to content

Dead Island 2

Featured Replies

  • Replies 239
  • Views 37.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Nie no gra jest przekozaczna - o wiele ciekawsza niż generyczny Dying Light 2. Zarówno fabularnie (klimat horrorów klasy B z odpowiednią dawką humoru) jak i sam system walki (o którym już wspominał @t

  • I ja również polecam, bo coś cisza w temacie, a gierka bardzo dobra. Że tak powiem, ważne że najważniejsze się zgadza, czyli napierdalanie zombiaków. To w jaki sposób reagują na uderzenia i przede wsz

  • Beelzeboss
    Beelzeboss

    O jezu, ale to jest średniak. Walka jest niesamowicie prostacka i nie trzeba wkładać w nią żadnego wysiłku. Po prostu idziesz przed siebie i naciskasz trigger. Jak chcesz być pro to mozna nacisnac blo

Myslalem, ze ludzie od Spec Opsow beda robic znowu gre nastawiona na historie a nie kolejna klepanke z zombie.

Ja tam sie jaram, jak wyeliminują bolączki jedynki, to bedzie git. To samo pisalem przy rapitide :/

Zwiastun mega klimatyczny :) jedynka była chyba najlepszą grą o Zombie więc za dwójkę trzymam mocno kciuki i kredyt dla Techlandu

Co jak co ale trailery do dead island są goty, gra już nie bardzo :P

  • Author

Może tym razem uda się zrobić gre na 6/10.

w d.upie byles.... g.owno widziales... gra byla w najgorszym wypadku 7/10

 

http://gamezilla.komputerswiat.pl/zapowiedzi/2014/6/e3-luzniej-niz-zwykle-ale-nie-az-tak-jak-w-dead-rising-moc-faktow-o-dead-island-2

 

 

Fakt numer jeden: Dead Island 2 to pierwsza taka gra, w której twórcy zamierzają zastosować mo-cap na... kocie. Chcecie więcej? Zapraszamy do rozwinięcia.
   

Dead Island powraca, ale już nie za sprawą polskiego Techlandu, tylko wcale nie mniej utalentowanej ekipy Yager. Dwójka zaatakowała znienacka, bo na jednej z konferencji na E3 i trzeba przyznać, że zrobiła to w naprawdę ciekawym stylu.

Gdy tylko zobaczyłem pierwszy zwiastun, w mig zapragnąłem poszperać w tym temacie nieco więcej i moim oczom ukazała się jedna z pierwszych (jeżeli nie pierwsza!) zapowiedź gry od jednego z zagranicznych serwisów. Powiem tyle: fakty, fakty i jeszcze raz fakty.

Dead Island 2 rozgrywa się już po wydarzeniach z Dead Island i Dead Island: Riptide, gdy tajemniczy wirus rozprzestrzenił się już na bardzo szeroką skalę. Tym razem opuszczamy tropikalne klimaty i trafiamy do równie gorącej Kalifornii, która stanowi jedną wielką strefę kwarantanny.

Wirus rozszalał się tu na całego i pozamieniał większość mieszkańców w wygłodniałe umarlaki. Tutaj pojawia się ciekawy "twist", bo charakter gry uległ pewnej modyfikacji i - Dead Island 2 już nie jest grą o uciekaniu, ale o... oddawaniu z nawiązką.

Podczas, gdy poprzednie części serii traktowały o zwiewaniu z wyspy ile sił w nogach, tutaj twórcy proponują wycinkę truposzy z uśmiechem na twarzy. Coś jak Dead Rising? Niezupełnie. Aż tak luźna ta gra nie będzie, ale klimaty mają być o wiele lżejsze i mroczne niż ostatnio.

Możecie więc zapomniać o chwytających za serducho zwiastunach z dziewczynką-zombie i tym podobnych "szokerach" - szykuje się bowiem apokalipsa z przymrużeniem oka. Ale to nie koniec rewelacji, jakie szykują dla nas producenci. Otóż wyobraźcie sobie, że...

Odtwarzanie rozpocznie się za 1 sek.

Zombiaki nie są naszym jedynym zmartwieniem. Z uwagi na okoliczności, po ulicach szwendają się również... zbiegli więźniowie, bandy oprychów, a nawet dezerterzy z amerykańskiej armii. Przed oczami od razu mam Dying Light i tamtejsze walki o najróżniejsze surowce.

Tutaj najcenniejsze jest paliwo, a więc nieodłączny element improwizowanego uzbrojenia. Te bardziej wymyślne giwery i narzędzia do walki w zwarciu potrzebują tego sporo. Podobnie zresztą jak wymienione w poprzednim akapicie frakcje. To oczywiście rodzi konflikty.

Tradycyjnie Dead Island 2 to cztery grywalne postaci o różnych stylach walki i umiejętnościach. Przewidziano też piątą, wyłącznie dla edycji PS4, o której dowiemy się w przyszłych miesiącach. Centralną postacią całej gry jest Max, kierowca furgonetki z pierwszego zwiastuna.

A teraz prawdziwa bomba: kot Maksa, Rick Furry, najwierniejszy kompan towarzyszący mu w trakcie rozgrywki, to nie żaden futrzak bez życia. Yager zadba o to, by "zatrudnić" prawdziwego kota, obkleić go diodami i otworzyć na świat motion-capture. Pre-order złożony.

System walki jest zbliżony do tego, co znamy z poprzednich gier Dead Island z tą różnica, że autorzy przewidują "dual-wielding" - nikt nikomu nie zabroni używać dwururki i maczety jednocześnie. Natualnie pojawią się też wszelkie modyfikacje uzbrojenia.

Online? Jak najbardziej - do 8 graczy jednocześnie w otwartym środowisku. Kampanię też można skończyć w kilka osób. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4, a premiery należby spodziewać się na wiosnę 2015 roku. Jestem zaintrygowany, nawet bardziej niż po obejrzeniu zwiastuna.

Jak grałbym sam to bez kitu 6/10 ale w ekipie dam spokojnie 8/10 :D

  • 2 weeks later...

A to ci niespodzianka podczas tegorocznego E3 :)

 

jak się okazało jednak nie taka niespodzianka. prawie rok temu było już o tym "info".

 

 

 

 

screen z Saints Row 4. właśnie ogrywam i jestem w tym miejscu. rzuciło mi się w oczy a net tylko potwierdził

 

2eppo38.jpg

 

 

Nie rozumiem jak możecie wlepiać DI noty pokroju 6-7. Gra ma wszystko co jest potrzebne do dobrej zabawy. Zayebistego co-opa do czterech graczy, setki zombiaków do rozwalenia, rozwój postaci, konstruowanie broni, dziesiątki misji pobocznych, mega klimat zwłaszcza w mieście, ogarnięcie całej wyspy zajmuje bite 50h, graficznie to bardzo dobry poziom. Ja sam mógłbym się przyczepić do błędów ale nie są one na tyle uciążliwe, żeby mocno psuć grę. Fabuła jest mało istotna bo to czysta wyrzynka zombie + eksploracja. 

 

Na DI2 czekam jak nigdy. Fajnie, że jeszcze wpadnie Dying Light.

 pierwsze DI to mocne 8, zyebany system saveowania odrzucił mnie totalnie w tej grze, no i niektóre elementy mechaniki też mnie irytowały jak właśnie chaotyczny coop. ale zdajue sobie sprawe ze takie sa założenia twórców i tak miało być. za to klimat i mechanika walki 10/10, przegięta "psujnośc" itemów jeszcze mnie wkurzała. za to dobrze wspominam kopniaki :D

No tak, to się działo na premierze. Dobiłem do 15 poziomu i mi nie zapisało postępów pomimo tego, że ikonka się pojawiła. Techland szybko wtedy naprawiło ten błąd. Oprócz tego pojawiały się glitche z pomnażaniem broni. Wystarczyło tylko w momencie wyrzucenia broni wcisnąć trójkąt xD.

Edited by Nemesis

no i ta zabugowana misja w dżungli, najpierw na x360 poszło za pierwszym razem przeszedłem ale save sie zyebał i stwierdziłem ze nie gram w tego szrota, potem kupiłem wersje goty na ps3 i to samo :D

DI wspominam bardzo spoko. 8/10 to uczciwa ocena tego zacnego spila. Przed DI2 bankowo jeszcze trzeba ograc Riptide.

 

Ta gra miala natomiast najbardziej sztywne cutscenki w historii poprzedniej generacji. To bylo kino klasy Z.

Kino klasy Z, ale za to soundtrackiem nadrobili :P.

  • 1 month later...

szkoda, że nie w sydney + jakiś outback

Edited by tk___tk

mi tam sie podoba <3

dying light jednak wygląda ciekawiej, ale tu też nie jest źle.

Edited by tk___tk

Pewnie kupie na nadkonsole, jedynka w coopie to goty

Dead Island nigdy nie przodowal w rankingach najlepszej grafiki, tu liczyc sie fun i coop.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.