Jump to content


Hum

Forumowe spotkanie w lubelskim Padbarze

Recommended Posts



Miło było was gościć panowie, myślę, że wieczór przebiegł całkiem przyjemnie :D

Wielkie podziękowania dla @Ryo-San za ogarnięcie VR! :lapka: Ta technologia za każdym razem zadziwia. Poważnie myślę nad zainwestowaniem w google po dzisiejszym wieczorze ale może dlatego że jestem pijany i spalony cyfrowym ziołem. Wytestuje to przez kilka następnych dni za co jeszcze raz wielke dzięki Ryo i podejme decyzję czy brać!

 

Część wolnego czasu w ciągu kilku najbliższych dni poświęcę na ogarnięcie nagranego materiału, myślę że będzie warto :rayos:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Chillik od chmurqi wszedł p e r f e k c y j n i e :banderas:

A filmik to najbardziej oczekiwana przeze mnie rzecz w 2019.

Share this post


Link to post

Proszę o zrobienie nowej emoty xD5cbaf1b75b823aeafd967b66c4a747b4.jpgf01d75566c92c5558bb3e297f838d5ee.jpg

  • Haha 5

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Kurwa, nie mogę XDDDDDDDDDDD.  A to jest dopiero teaser tego co będzie :banderas: 

 

@giger_andrus Mmkay.

 

 

 

 

Edited by sprite

Share this post


Link to post
Posted (edited)

A wszystko zaczęło się od jakiegoś gównianego dema z playroomu xD Łycha, wóda, browary, chmurkowy elektronik - co tam się działo O.O 

Ten zlocik był "trochę" inny niż poprzednie lol. Dzięki panowie za wczoraj a w sumie to za dzisiaj bo jak pacze to po sałate dzownilem o 2:22! Piękna pszczoła!! @UberAdi będziesz dzisiaj w domu? Wpadłbym jakoś późnym popołudniem po kabel HDMI bo kurcze przez tą pierdołe nie będę mógł odpalić dzisiaj Dedeżą 2 :( a i pada chyba też zostawiłem. Btw kto płacił za hambugsy? Ile tam wyszło na głowę?

Edited by Ryo-San

Share this post


Link to post

No pad Twój został na stole xd. Ja płaciłem za burgersony. Porozsyłam dane na PW.

Share this post


Link to post
1 godzinę temu, Ryo-San napisał:

A wszystko zaczęło się od jakiegoś gównianego dema z playroomu xD Łycha, wóda, browary, chmurkowy elektronik - co tam się działo O.O 

Ten zlocik był "trochę" inny niż poprzednie lol. Dzięki panowie za wczoraj a w sumie to za dzisiaj bo jak pacze to po sałate dzownilem o 2:22! Piękna pszczoła!! @UberAdi będziesz dzisiaj w domu? Wpadłbym jakoś późnym popołudniem po kabel HDMI bo kurcze przez tą pierdołe nie będę mógł odpalić dzisiaj Dedeżą 2 :( a i pada chyba też zostawiłem. Btw kto płacił za hambugsy? Ile tam wyszło na głowę?


Uuuuuu jednodniowy detoks. Bądź silny.

  • Sad 1

Share this post


Link to post

Hype na cyberpunka po wczoraj wzrósł u mnie mocno aż sobie ustawiłem nową tapetę

dPVe1XS.jpg

  • Like 1
  • Haha 5

Share this post


Link to post

@Kosmos jak Adi sobie potestuje VRa to możesz śmiało od niego zawinąć na testy do siebie żeby na spokojne sobie wszystko sprawdzić i przede wszystkim na trzeźwo xD 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Ten na tapecie to chyba jakiś boss animalsów będzie.

Edited by sprite

Share this post


Link to post
Posted (edited)
15 godzin temu, Ryo-San napisał:

@Kosmos jak Adi sobie potestuje VRa to możesz śmiało od niego zawinąć na testy do siebie żeby na spokojne sobie wszystko sprawdzić i przede wszystkim na trzeźwo xD 

 

Oo dzięki, chętnie ponakuviam w superhot :obama: Jedynie w pierwszy tydzień maja mnie nie ma, wiec jeśli to nie za pozno to gdzieś po tym terminie bardzo chętnie :) 

Edited by Kosmos

Share this post


Link to post

Nie no przecież nie będę trzymał tego do maja :lapka: Do następnego tygodnia bym jeszcze pograł w Superhota i może RE7 skombinuje a później mogę przekazać dalej

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.