March 10, 20169 yr Gra wyjdzie między 2017 a 2021. Niemniej wg CEO nie jesteśmy tak daleko od premiery jak nam się wydaje. Co więcej, Wiedźmin 3 sprawił, że zmienili podejście do Cyberpunku. Teraz celują wyżej, chcąc zrobić bardziej skomplikowany tytuł. Edited March 10, 20169 yr by Figaro
March 10, 20169 yr Wow pospieszyles sie troche z tym tematem Tak sobie mysle, ze czerwoni sa niezlymi swirami, zeby z Wiedzmina przerzucac sie na cos takiego.... ale to w koncu tworcy Wiedzmina i chyba mozna m zaufac? Swoja droga podobno oprocz Cyberpunku zapowiedzieli jeszcze jeden tytul AAA. Ciekawe, ciekawe...(dumam z fajka w ustach)
March 10, 20169 yr Ta data pomiedzy 2017 a 2021 to dotyczy jeszcze innej gry nad ktora pracuja i nie została ujawniona
March 10, 20169 yr No dokladnie. Cyberpunk ma podobno juz w przyszlym roku wyjsc. Swoja droga 2021... jak to dziwnie brzmi Edited March 10, 20169 yr by okens
March 10, 20169 yr Obstawiałbym poczatki 2018 skoro jeszcze Wiedzmin czeka na dodatek, na pewno wypuszczą w tej generacji, nie mogą przepuścić takiej okazji przy obecnej ilości konsol na rynku
March 10, 20169 yr W trakcie konferencji podsumowującej kwestie finansowe, Adam Kiciński, prezes studia, wraz z Adamem Badowskim, szefem studia, mieli okazję wypowiedzieć się na temat nadchodzącego Cyberpunk 2077 (PS4) i… jeszcze jednej gry AAA. Generalnie wciąż jesteśmy „daleko od premiery”, gdyż Cyberpunk 2077 (PS4) jest wciąż na etapie wstępnym. Badowski wyjaśnił jednak, że CD Projekt RED chce zrobić grę znacznie lepszą i większą niż Wiedźmin 3: Dziki Gon. W porównaniu do Wiedźmina, Cyberpunk 2077 ma być „bardziej rewolucyjny” i „jeszcze większy oraz lepszy”. Oznacza to, że studio ma wiele do zrobienia. Co ciekawe, w ramach konferencji dowiedzieliśmy się jeszcze kilku innych istotnych faktów. Po pierwsze CD Projekt RED chce podwoić liczbę swoich pracowników z 400 do 800, a następnie podzielić ich na cztery zespoły deweloperskie. Dodatkowo, jak dodał Kiciński, pomiędzy 2017 a 2021 rokiem pojawią się na rynku łącznie dwa tytuły AAA. Jednym z nich będzie Cyberpunk 2077, o drugim zaś wiemy tyle, że jest to dotychczas „niezapowiedziana gra RPG”. http://www.pssite.com/news/48426/cyberpunk-2077-bedzie-lepszy-wiekszy-i-bardziej-rewolucyjny-niz-zakladano.html
March 11, 20169 yr No jesli Cyberpunk wypali to rzeczywiscie mozesz zacierac rece. Z drugiej strony sam nigdy nie zaczalem grac na gieldzie po niestety bardzo chlodnych kalkulacjach ryzyka i oplat pobocznych
March 11, 20169 yr ten cyberpunk wychodzi i wychodzi. Pewnie zresetowali projekt po premierze Wiedźmina i robią wszystko od początku, także jeszcze trochę poczekamy
March 11, 20169 yr W trakcie konferencji podsumowującej kwestie finansowe, Adam Kiciński, prezes studia, wraz z Adamem Badowskim, szefem studia, mieli okazję wypowiedzieć się na temat nadchodzącego Cyberpunk 2077 (PS4) i… jeszcze jednej gry AAA. Generalnie wciąż jesteśmy „daleko od premiery”, gdyż Cyberpunk 2077 (PS4) jest wciąż na etapie wstępnym. Badowski wyjaśnił jednak, że CD Projekt RED chce zrobić grę znacznie lepszą i większą niż Wiedźmin 3: Dziki Gon. W porównaniu do Wiedźmina, Cyberpunk 2077 ma być „bardziej rewolucyjny” i „jeszcze większy oraz lepszy”. Oznacza to, że studio ma wiele do zrobienia. Co ciekawe, w ramach konferencji dowiedzieliśmy się jeszcze kilku innych istotnych faktów. Po pierwsze CD Projekt RED chce podwoić liczbę swoich pracowników z 400 do 800, a następnie podzielić ich na cztery zespoły deweloperskie. Dodatkowo, jak dodał Kiciński, pomiędzy 2017 a 2021 rokiem pojawią się na rynku łącznie dwa tytuły AAA. Jednym z nich będzie Cyberpunk 2077, o drugim zaś wiemy tyle, że jest to dotychczas „niezapowiedziana gra RPG”. http://www.pssite.com/news/48426/cyberpunk-2077-bedzie-lepszy-wiekszy-i-bardziej-rewolucyjny-niz-zakladano.html Prawda, CDP zaczęło ostry headhunting robić i polować na devów, wczoraj znajomego zatrudnili do studia w Warszawie.
September 6, 20169 yr Redzi wrzucili do swojego skladu takie o to nazwiska by pracowaly nad Cyberpunkiem. Kyle Rowley - były główny projektant z Remedy Shironne Peiris - były artysta tworzący intefejs w Ubisoft Reflections Catalin Ion - były twórca animacji w Crytek Kris Cho - były twórca filmów dla Bioware Steve Kniebihly - były reżyser filmów dla Quantic Dream David Brownsea - były twórca środowiska w Rockstar Colin Walder - były programista dźwięku w Rockstar Alex Soliven - były starszy artysta techniczny z Supermassive Games Bruce Shtelmakher - były starszy inżynier systemów z Carbine Studios Oliver Lockwood - były programista z Codemasters Matthew Steinke - były projektant techniczny w Ubisofcie, Midawy, Metek Studios William McVicar - były programista z Gameloft Yasen Stoynev - były projektant poziomów z Ubisoftu Félix Tiévant - były projektant dźwięku z Ubisoftu Lista plac robi. Zrodlo PPE.
September 7, 20169 yr Ubisoft to niedorobiony wydawca, ale programistow maja utalentowanych, to nie jest ich wina ze przy kazdej grze dostaja liste wymogow ktore maja sie znalezc w grze. Myslicie ze dlaczego uciekli? Chca robic dobre gry
September 7, 20169 yr Ano, tylko niech się zdecydują na jakie platformy chcą grę zrobić, bo przy W2 był taki mętlik informacyjny i niezdecydowanie, że głowa mała. Przez dwa lata robili podchody pod PS3 i wuj z tego wyszedł >
November 20, 20168 yr ''CD Projekt RED Executive Producer John Mamais talked about the developer's highly anti(pipi)ted Cyberpunk 2077 yesterday, mentioning that the game gives the staff something interesting and completely different to work on, and adding that it will eventually be “really, really, really fucking badass." http://www.keengamer.com/article/14964_cd-projekt-red-producer-talks-cyberpunk-2077 Edited November 20, 20168 yr by hav7n
January 10, 20187 yr Direct Nintendo na dniach i tu nagle CP2077 się odzywa, zbieżność? nie sądzę wiadomo, że nie
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.