Jump to content

Fanek

Death Stranding

Recommended Posts

Uwaga dla innych, może jest na forum podobna pierdoła co ja. Podczas rzucania granatem celowałem z trzymaniem jedynie L2 i dziwiłem się dlaczego po wciśnięciu R2 granat nie leciał tam gdzie chcę. Trzeba R2 również wcisnąć i po wycelowaniu puścić, wtedy trafiamy dokładnie tam gdzie chcemy. 

Share this post


Link to post


Ja mam chyba z 10h i podroz do wezla portowego ale kur.de narazie jestem zarobiony niestety. Sluzba nie druzba fabula musi poczekac. To wspinanie sie na linie z zaladunkiem :banderas: Z tylu glowy mam caly czas ze jakim trzeba byc kure.wsko pewnym siebie chinczykiem zeby zaryzykowac i zrobic gre gdzie gameplay to roznoszenie przesylek. Zaje,biscie dawajace frajde roznoszenie przesylek.  No i ta wczuwa ze jest sie kims potrzebnym, waznym ze to my jestesmy odpowiedzialni za odbudowe kraju. Za kazdym razem gdy buduje straznice czuje sie jakbym sadzil drzewo przy nowow wybudowany  domu. No i ten element spolecznosciowy. Wybuduj most w dobrym miejscu, ludzie ci sie odwdziecza. 

Spaniała gra

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Co do trudności gry. Walki nie są trudne, nic a nic. Trudne jest utrzymanie sprzętu we właściwym stanie i pokonywanie drogi. Czasem pójście na skróty zmusiło mnie do wracania z powrotem na szlak bo źle sie przygotowałem do wędrówki (za mało drabin). Raz wypakowałem sie z całego ładunku żeby przerzucić go na drugą strone rzeki (nie mogłem zmoczyć ładunku) trzymając w ręce walizke puściłem R2 a następnie wcisnąłem kwadrat, no piękna mechanika. Jak już wszystko było przerzucone na drugą strone to przyszła kolej na mnie. Odradek pokazał samą czerwień - czyli głęboko fhui. Spłynąłem 200m dalej. Znów błąd, nie zeskanowałem poziomu wody. Koniec końców po 15min kombinowania udało sie dotrzeć do ładunku. 

 

Rozgrywka palce lizać

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

jak sobie rozwaliłem ryj na skarpie i wszystko mi spadło gdzieś tam na dół wpadając do rzeki z nurtem to nauczyłem się żeby nie żydzić miejsca na drabiny :kojima: 

Share this post


Link to post

Ten kto wymyślił DWA filmiki  i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić  o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku  z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund :pechowiec:

 

Share this post


Link to post
6 minut temu, Michał_K napisał:

Ten kto wymyślił DWA filmiki  i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić  o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku  z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund :pechowiec:

 

Mi to nie przeszkadza. Robi wrażenie wiarygodności 

Share this post


Link to post
Godzinę temu, Michał_K napisał:

Uwaga dla innych, może jest na forum podobna pierdoła co ja. Podczas rzucania granatem celowałem z trzymaniem jedynie L2 i dziwiłem się dlaczego po wciśnięciu R2 granat nie leciał tam gdzie chcę. Trzeba R2 również wcisnąć i po wycelowaniu puścić, wtedy trafiamy dokładnie tam gdzie chcemy. 


No było o tym info przy pierwszej okazji ;)

Share this post


Link to post

To również do poprawy - rozwiązanie z innych gier typu wciśnięcie dłużej przycisku byłoby znacznie lepsze. Czasami się zastanawiam dlaczego takie rozwiązania nie są już po prostu standardem, po co twórcy bawią się jeszcze w menu przerwij filmik, zatwierdź.

 

Za to system Load Game to wzór dla innych, w zasadzie można wrócić do każdego momentu gry, fantastyczne.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Włączcie mape, tylko dotknijcie palcem taczpada i poruszajcie padem. Dopiero po 50h gry odkryłem, że można obejrzeć teren w 3d 

  • Upvote 2
  • WTF 1

Share this post


Link to post

A gdyby tak dodać poziom trudności "Realny", potykasz się o kamień i cyk kostka skręcona. :D

Edited by pattro

Share this post


Link to post
Teraz, pattro napisał:

A gdyby tak dodać poziom trudności "Realny", potykasz się o kamień i cyk kostka skręcona. :D

rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem :philosoraptor:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
36 minut temu, oFi napisał:

rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem :philosoraptor:

I w zestawie od razu papuga, starość (plamy na czaszce) oraz możliwość umarcia po przestawieniu godziny na ps2 u kolegi :kojima:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
42 minuty temu, oFi napisał:

rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem :philosoraptor:

Twórca gry pomimo tego nie zrezygnował ze zdobywania górskich szczytów ze starym pijanym na plecach, wizja legendarnego kuriera.

Share this post


Link to post

Generalnie twórca gry założył sobie, że sama droga do celu będzie kwintesencją gameplayu i zrobił to perfekcyjnie. Troszkę zamota jest przy ładowaniu większej ilości surowca, przetwarzaniu itp.

Ale kiedy wyruszasz, planujesz przeprawę, zastanawiasz się nad sprzętem, plus balans pomiędzy zabieranym oporządzeniem, a towarem do odbiorców to już jest mega miodnie. 

Szedłem do stacji 

Spoiler

instytutu meteorologii i gospodarki wodnej  ;)

a tu teren różnorodny. Białe szczyty w tle, stromizna, kręte wąwozy. Idąc od drugiej strony pewnie były by inne okoliczności przyrody. Fajny patent, że generalnie nie pokonuje się / przynajmniej na etapie, gdzie jestem/ skrajnie duźych odległości. Ot, kilometr, czasem trzy, przez co gra dodaje realizmu.

Share this post


Link to post

Można by w sumie to porównać do takich gier jak Journey, tylko bardziej Kojimosko.

 

Czyli rozumiem, że meksyk zaczyna się od 4tego chapteru :obama: 

 

 

 

Share this post


Link to post

Mozna jakos "zdobyć/przejąć" te pierwsze obowy dwa mułów? Czy juz ciagle bedzie tam na czerwono

  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Powoli wbijam trofiki w międzyczasie rozbudowując autostrady. To uczucie gdy dostaje się powiadomienie że ktoś użył mojej drogi <3

 

Ale wbijanie tych gwiazdek to jakaś katorga, gdyby nie tyrolki to już dawno bym to (pipi)nął w pizdu, szczególnie w górach.

 

iTOWtNb.jpg

Share this post


Link to post
1 minutę temu, Michał_K napisał:

Czyli już wiem że na koniec gry planeta nie wybucha :(

Po skończeniu fabuły gra cofa do pewnego punktu żeby można było dalej bawić się w kurierkę.

Share this post


Link to post

ale możecie spoilerami nie walić? Przez was teraz nie zasnę czy tam planeta wybucha czy jednak Kojima umiera za grzechy hejterów na krzyżu na końcu.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.