Jump to content

Fanek

Death Stranding

Recommended Posts



3 godziny temu, Hendrix napisał:

Z tym Kojimą i "nowy gatunkiem" to też nie jest tak, że nie jest świadom ramifikacji swoich gier w obszarach gatunkowych, cytując z ostatniego wywiadu, odpowiedź na pytanie o "new genre":

 

  Pokaż ukrytą zawartość

"It might be a bit misunderstood then. I don't actually play that many other games. I'm simply too busy. But I don't want to create any new genre. Everyone says it's an" open world ", it's a" stealth game " ", and what's so different? There I allow myself to answer," no, that's not the case. "I don't think you need to define a genre that way. That's exactly why I allowed myself to create this temporary genre by the name "social strand" because it's more fair to the game than just answering the two questions above. "


Nie wiem dlaczego tak się wszyscy uczepili akurat tego, tym bardziej, że nie jest to nic nowego dla niego, przypominam:  Tactical Espionage Action  i MGS, zresztą w ogóle relacja autor/dzieło kończy się często w ten sposób, z różnych względów, ale głównie marketingowych (hehe, nawet nie wiecie jak "kreatywne" pitche trzeba czasami w branży wydawniczej dawać, Social Strand Game i Tactical Espionage Action to pikuś), bo główny cel ramifikacji w obrębie gatunku dotyczy właśnie marketingu i informacji w nim przekazywanej. To samo dzieje się jak dany produkt trafi w ręce graczy, Word of Mouth też "tworzy" gatunki, vide Demon's Souls i "souls-like", chociaż to po prostu action-rpg.

Ostatecznie nie rozumiem kontrowersji z tym związanej, jak chce swoją grę nazywać Social Strand Game to niech nazywa, w założeniach gry jest łączenie rejonów i rozbudowany, asynchroniczny kontakt z innymi graczami, więc przynajmniej nie widzę fałszywego marketingu w tym, jakby przedstawiałby to jako Stealth Open World - to mi jako odbiorcy nic to nie mówi, oprócz tego, że będę oczekiwał rozbudowanego elementu skradania - co jak wiemy po pokazie, nie odzwierciedla założeń gry, która przynajmniej mi wydaje się rozbudowanym survivalowym sandboxem, nastawionym na unikanie agresywnych rozwiązań, bo ewentualna "śmierć" (swoją drogą gracz nigdy nie umiera - Sam nie może umrzeć, po śmierci znajduje się w limbo i musi znaleźć zwoje ciało, limbo to chyba ta plaża z pierwszego trailera btw.) utrudnia rozgrywkę, tracisz przedmioty, a w miejscu twojej śmierci jest gigantyczny krater.

 

zgadzam sie

 

apropo tego limbo, to moze to byc ta plaza, choc mi bardziej pasowalby ten ocean w ktorym Sam dryfuje bezwladnie. 

Share this post


Link to post

Ok, obejrzałem filmiki przetłumaczone na angielski przez IGN. Jestem trochę zdezorientowany po co mi Tamagochi Normana ale spoko, może jest kilku fetyszystów którzy się ucieszą.

 

Jeżeli chodzi o gameplay to wydaje mi się, że cały bajer tej "social strand game" polega na tym, że na początku świat jest pusty, ale w ramach jak inni gracze będą zwiedzać świat to po prostu odbudują cywilizacje. Powstaną ścieżki, drogi, mosty, możliwość transportu między miastami. Gracze dodadzą budynki ułatwiające eksplorację poprzez ładowanie baterii, odnawianie życia czy amunicji. Odkrywcy oznaczą na mapach najlepsze ścieżki, źródła, grzyby czy co tam jeszcze będzie. Góry, rzeki które wcześniej były nie do zdobycia staną się przystępne jak gracze zbudują drabiny czy mosty.

 

Wydaje mi się, że jest to naprawdę fajny pomysł na grę. Nie było chyba jeszcze czegoś takiego. Poza tym klimat/styl gierki jest naprawdę gruby.

 

Wydaje mi się, że będzie dużo motywów a'la budowanie Mother Base z MGS5, które są zawsze na propsie bo dają uczucie progresu i zdobywania kolejnych kamieni milowych.

 

Chętnie bym to przytulił na premierę tylko mam kilka zastrzeżeń:

  • nie wiem czy sam gameplay łażenia samemu po pustym świecie mnie zachwyci. RDR2 miał bardzo bogaty świat, a i tak był nudny jak flaki z olejem.
  • nie wiem jak sterowanie, które było chyba najsłabszym elementem produkcji od R*
  • nie wiem jak z tymi "urealniaczami" typu balansowanie rozłożeniem ekwipunku, konieczność pozostawienia rzeczy gdzieś z boku przed walką żeby nie uległy destrukcji, zniszczalność ekwipunku(np. buty), konieczność monitorowania poziomu oddechu, moczu, najedzenia?, zmęczenia, pogody… Porównuję to do RDR2, gdzie realizm wziął głowę nad zdrowym rozsądkiem no i wyszło słabo.
  • WTF 1

Share this post


Link to post

Zacząłem czytać i doszedłem do tych podpunktów, po których trzasnąłem pięścią w twój awatar.

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Mi ten cały social strand przypomina Fallouta 76 - tam też masz serwer na którym jest kilkudziesięciu graczy i sobie budują :notbad:

Share this post


Link to post
Cytat

RDR2 miał bardzo bogaty świat, a i tak był nudny jak flaki z olejem.

giphy.gif?cid=19f5b51aa24032aa50bfe16f89

 

  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
4 minuty temu, Pupcio napisał:

co ma sterowanie z rdr do ds? xD

Napisałem przecież, że nie wiem jakie będzie sterowanie w DS. Mam tylko nadzieję, że sterowanie będzie responsywne, a nie ociężałe poprzez chęć odzwierciedlenia np. obciążenia czy zmęczenia Sama.

 

3 minuty temu, 20inchDT napisał:

Mi ten cały social strand przypomina Fallouta 76 - tam też masz serwer na którym jest kilkudziesięciu graczy i sobie budują :notbad:

No właśnie coś takiego. Tylko, że F76 jest chyba podzielony na serwery, a w DS niby miałoby być to dostępne dla wszystkich.

 

4 minuty temu, Rozi napisał:

Zacząłem czytać i doszedłem do tych podpunktów, po których trzasnąłem pięścią w twój awatar.

To olej moje wątpliwości i odnieś się tylko do części o DS. Tak jak niektórzy uwielbiają RDR2, tak innym może się nie podobać. To normalne.

Share this post


Link to post

@estel Nie wierzę, że wszyscy będą w jednym świecie. To będą jakieś instancje, bo inaczej cała mapa by była zawalona mostami.

Share this post


Link to post
9 godzin temu, estel napisał:

To olej moje wątpliwości i odnieś się tylko do części o DS. Tak jak niektórzy uwielbiają RDR2, tak innym może się nie podobać. To normalne.

 

hehehehehehehehe, nie, nie masz prawa do opinii. zakrawa to o herezje, wiesz, od razu sie triggeruje taki wredny ktory rozdaje punkty reputacji, byle tylko w widoczny sposob cie jakkolwiek skategoryzowac jako jakiegos dziwaka, potem jest wszystkowiedzacy rozi, ktoremu jak obrazisz gierke to tak jakbys obrazil ojca, a ojciec to postac swieta w jego zyciu (czytaj lore), i na koniec pojawia sie toudi gupcio ktorego celem jest podgryzanie nogawki i szczekanie przez plotek jak jakis jamnik na psychotropach. uwazaj, rdr to gra 10/10, nie ma zadnych wad i podoba sie kazdemu. a jak sie nie podoba to mozesz np. wypi.erdalac xd 

 

zasadniczo to wszyscy trzej przypominaja najbardziej gnidowate taktyki polskiego kosciola katolickiego, osmieszyc, zbesztac i opluc. tylko dlatego ze masz inna opinie o jakiejs pierd.olonej grze komputerowej. jeden ma prawie 40 lat, drugi prawie 30 a trzeci nie wiem.. 14?

Edited by Najtmer
  • Haha 3
  • WTF 1

Share this post


Link to post
29 minut temu, Kron997 napisał:

Wszystko w porządku czy Cie przewiało?

Najtmer lubi pisać pod wpływem narkotyków., nie ruszaj go to pójdzie.

Share this post


Link to post

O grze chcę pogadać, a nie o forumkowej dramie ;)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.