Jump to content

Dirt Rally (Forumkowa Liga PSX Extreme)


Recommended Posts



Ja spróbowałem jazdy ale darowałem sobie w połowie odcinka, RWD w rajdach to jednak nie moja bajka... Może na kierownicy dają te auta frajdę z jazdy ale na padzie dla mnie są niegrywalne. Czy kolejne eventy będę jechał jeszcze nie wiem, pewnie sprawdzę jak te auta jadą na innych nawierzchniach ale raczej nie spodziewam się cudów

Edited by gtfan
Link to post

Teraz wybrałem '80s bo taka klasa była jako druga w wynikach ankiety. Na kolejny sezon można wybrać, coś co Wam bardziej pasuje.

 

Może ktoś chce zostać współmoderatorem Ligii i mieć też możliwość tworzenia sezonów gdy jeden się skończy?

Link to post

ja jade lige na padzie i jakoś idzie.

poprostu tylnionapedówkami nie da sie jechać na fula. w łuku drogi czeste pulsowanie gazem oraz przy wychodzeniu z zakretu także. do tego maksymalne wcisniecie trigera z gazem dopiero od 3 biegu bo tak za duża moc zrywa przyczepność. ale za to o wiele pewniejsze dohamowania niz w przednionapedówkach przy ktorych musze pilnować czy nie zblokują sie kola i nie bedzie uślizgu. no i na szutrze jeszcze wiecej pulsowania gazem bo zrywanie przyczepnośći jeszcze mocniejsze

 

pawel_k pojedz Niemcy. teraz na asfalcie troche łatwiej (chyba że mokro hehe) 

 

a przepraszam moderator ligi nie jedzie?

Link to post
a przepraszam moderator ligi nie jedzie?

 

 

Ten sezon odpuszczam, by ponadrabiać zaległości w innych grach :) Myślcie już czym chc3cie jechać w kolejnym sezonie. Czy znowu wybieramy jedną klasę, czy może wyłącznie konkretny samochód.

Link to post

w sezonie 80' jade fordem - wydaje mi sie ze jak jest dlugi i cieżki to troche mniej zamiata ogonem (taka moja teoria)

ogólnie tylnionapedówki to trudny temat a te z lat 70' to wogóle masakryczne do opanowania

 

co do kolejnego sezonu to ja preferuje bardziej klase a nie konkretny model (ludzie sobie wybierają co im odpowiada i sie czlowiek sezon zastanawia czy wybrał właściwie)

Link to post

Przejechałem rajd renówką i był to raczej błąd - auto jest mega podsterowne, hamulców prawie nie ma, bez upgradeów jest dość mułowate, a do tego na ręczny reaguje zatrzymaniem auta do zera, więc to wszystko w rajdzie który składa się głównie z nawrotów niezbyt dobrze współgra ze sobą. Nawet fajna stabilność na szybkich zakrętach jest niszczona przez podsterowność. Walkę o zwycięstwo straciłem na 6 odcinku gdzie nie miałem koncentracji i straciłem ponad 30s, a na ostatnim zacząłem się bawić i zniszczyłem lampy, ale za to odkryłem ciekawą rzecz - na nawrotach ręczny połączony z gazem fajnie zrywa przyczepność i stawia auto w lekki poślizg, prawie jak w autach 4x4 - jeśli ktoś jedzie tym autem to niech spróbuję :) szkoda że nie znalazłem tego wcześniej bo może czasy miałbym po kilka sekund lepsze na odcinek...

 

W każdym razie walka z Ash77 była ciężka, straty do 6 odcinka miałem małe, ale jedyna opcja żeby go pokonać to czekanie na jego gruby błąd którego nie popełnił, a że potem odcinki 6 i 8 pojechałem źle to strata wyszła ponad minutę :/

 

Przed następnym rajdem trzeba będzie sprawdzić różne auta bo teraz widzę że w tej klasie różnica pomiędzy autami jest ogromna ...

Edited by gtfan
Link to post

jak mi sie dobrze pamieta to moje najgorsze odcinki to 2 i 6 wtedy to Kalten80 tracil/zyskiwal +/- 3s a tak to tracil przynajmniej ok.15sek

 

a jakie różnice były z tobą pawel_k ?

 

 

ogólnie przy tylniołapach trzeba uwazac by nie złapać kapcia na osi napedowej bo wtedy dopiero jest masakra - w poprzednim rajdzie tak straciłem drugie miejsce jadąc jak żółw 1,5 km do mety os'u tracąc minute 

Edited by ash77
Link to post

a jakie różnice były z tobą pawel_k

do 6 odcinka miałem łącznie kilkanaście sekund straty, z czego chyba na 3 straciłem sporo po jakimś błędzie, jeden chyba wygrałem (i chyba też 7 odcinek o ile się nie mylę, wydaje mi się że wygrałem 2 odcinki), a tak to straty miałem 2-5s. Generalnie większość straty zrobiłem na 6 odcinku gdzie miałem kilka dużych błędów łącznie z wjazdem w kibiców, a na 8 to bawiłem się ręcznym testując zarzucanie tyłem na nawratoch więc też straciłem sporo, w tym lampy ;)

 

Wydaje mi się że to renault może być spoko w Finlandii, ale na Niemcy raczej się nie sprawdza, bo co prawda jedzie się nim łatwo ale zbyt podsterowna charakterystyka nie sprawdza się na ciasnych nawrotach...

Link to post

Ja już myślałem że nie dotoczę się do mety ;) drugi odcinek kapeć na tylnej isi, zamiast zmienić od razu oponę chciałem dojechać do mety, w końcu opona zeszła więc zamiast półtorej minuty straciłem ponad dwie :/

Potem odcinek 6 i znowu dzwon, kapeć na przodzie więc nie zmieniam koła,ale auto tak zniszczone ze 7 odcinek ledwo przyspiesza i skręca, 8 to 3 kapcie, z czego wymienić mogę tylko jedno koło :/ nie byłem w stanie jechać do przodu, ale jakoś dotoczylem się z ogromną stratą

Link to post

Ja znów nie ustrzegłem się błędów, ale w Finlandii to u mnie normalka, a kiedy jadę tylnonapędówką to już w ogóle :D Kapcia też złapałem, ale niedaleko przed metą odcinka i jakoś się doczłapałem do mety na feldze. Ta Renówka chyba ma słabe hamulce :/ 

Jeszcze tylko 3 rajdy, jakoś wytrzymamy ;)

 

Bardzo fajnie za to jedzie mi się w tej drugie lidze Seatem Ibizą. Na niektórych odcinkach wykręcałem całkiem niezłe czasy :)

Link to post

no to teraz moja historia (bedzie w dwóch odcinkach bo dopiero po 4 osach jestem)

 

os 1 czysto ładnie i spokojnie pół minuty przewagi nad Kalten80, os 2 nic nowego to samo

os 3 lekkie obtarcie o słup przydrożny i ze dwa razy lekko krzaczki - nadal jade w miare zyskuje kolejne 20sek

os 4 znana z rzeczywistosci hopka (ta z dmuchaną bramką) przy domku - lądowanie twarde i pierwszy raz w życiu schodzi powietrze z opony po hopce. mysle sobie oszczedzaj auto to moze felga dopiero sie pojawi sie tuz przed metą. Opona ma inne zdanie i rozrywa sie 200m dalej powodując wielki poslizg przy predkosci 150km/h. ścinam kilku kibiców (+15sek). szybka decyzja o natychmiastowej zmianie opony i dojeżdzam do mety z dużą stratą. po 4 osach cała zebrana przewaga nad Kalten80 idzie wpiz.... Po podliczeniu 4 osów trace 5 sek 

dalszy ciag jutro bo reszte jade w niedziele rano

 

ogolnie w tej Finlandii jakis pomór opon. bardziej bym sie spodziewał takich masakr oponowych w Grecji

 

 

co do tej ligi przednionapedowej co jade razem z Kalten80 to naprawde szacun dla kolegi - ten rajd cisnie narazie pieknie (jestem po 18 osach) - ja czlapie sie dopiero 2 minuty za. Auto powoli zaczyna umierać.

ps. Rusek co jedzie tez w tej lidze jest nie do pokonania - wygrywa chyba wszystkie os'y

Link to post

reszte rajdu pojechalem bez przygód (no moze z raz obróciło mnie)

 

oprocz nas 3 pojechał jeszcze giesiek i on wygrywa narazie. pytanie czy miał bez przygód przejazdy? z obliczen mych wynika ze gdyby nie mój kapec pewnie gieska tez bym wyprzedził

Link to post

A ja patrzę na wyniki pierwszego odcinka na którym uczyłem się zachowania auta na tej nawierzchni, więc było spokojnie, z dużym zapasem na błąd - i co dziwne odcinek wygrałem ;) widać brak pewności siebie bardzo mi pomaga...

 

Jeszcze co mnie zaskoczyło to to że na odcinku nocnym straciłem te mocne lampy po zwykłym zaczepieniu o krzaki, nawet uderzenia nie było.

Link to post

Starałem się jechać w miarę bezpiecznie dlatego w moim przypadku praktycznie każdy odcinek był bez większych wpadek. Najgorsze co mnie spotkało to walnięcie bokiem o kamienie bez obracania po każdym serwisie miałem auto jak nowe.

W Niemczech za to zniszczyłem doszczętnie rajdówkę uderzając w słupek przy sporej prędkości ;p


 

Ciągle mnie zastanawia kiedy oni wreszcie dadzą nowe kraje narazie to se to tłumaczę tym ,że są zajęci formułą na rok 2016.

Chętnie bym zobaczył Australię, Nową Zelandię, Meksyk, Hiszpanię, Francję, Włochy, Portugalię lub nowe samochody ...

 

Od premiery już trochę minęło i cisza -,-

Link to post

U mnie mimo sporej ilości małych błędów i obrotów jest meta, chociaż tempo takie sobie... To Renault podobnie jak w Niemczech niezbyt dobrze jedzie po asfaltach w Monte Carlo, jedynie na fragmentach ze śniegiem jest ciekawie, ale jak jest sucho to podsterowność, słabe hamulce i słaba moc auta bez upgradeów nie pozwala na zabawę

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.