Skocz do zawartości


szejdj

The Grand Tour

Rekomendowane odpowiedzi

Ten drugi odc to jakaś padaka, Aston jeszcze fajnie przedstawiony ale to co się dzieje później to .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi


No właśnie o tym pisałem wcześniej. To już nie jest Show o samochodach tylko o trzech kolesiach. Auto może pokaże się gdzieś w tle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ten drugi odc to jakaś padaka, Aston jeszcze fajnie przedstawiony ale to co się dzieje później to .....

Właśnie obejrzałem i zgadzam się, druga połowa była żenująco słaba i nieśmieszna. Humor slapstickowy do przesady, za mało samochodów.    

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ten Hellcat jest niesamowity. W tej samej cenie co GT-R :o Dobrze, że nie muszę wybierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No i takie odc to ja rozumiem  :banderas: , piękne zdjęcia, samochody i ... a nie to co było w drugim odc

 

 

... rozstrzygnięcie zakładu z 1 odc :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Odcinek sredni,najbardziej z calego odcinka podobala mi sie ta ruda na widowni za Clarksonem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Co Wy chcecie od drugiego odcinka? Fajny test Vulcana. 3 też spoko. Aczkolwiek za duże show się trochę robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Serio z takim budzetem ktos sie spodziewal w kazdym odcinku testu BMW 320d, 15 minut gadania w szopie na starym lotnisku wojskowym i porownywania uzywanych aut za 500 funtów? To już było minęło, to jest show które ma pociągnąć całe Amazon Prime na świecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Co Wy chcecie od drugiego odcinka? Fajny test Vulcana. 3 też spoko. Aczkolwiek za duże show się trochę robi.

 

Mialo byc show i jest show. Moze ty nie ten kanal sobie wlaczyles i szukales typowego niemieckiego programu motoryzacyjnego ktory jest na dsf albo sat1 a nie na amazonie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

4 odcinek słabiutko... W poprzednich jeszcze były jakieś auta. W tym były z 5 minut... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Auta są cały czas przecież. :dunno: Różne różniste. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Bardzo fajny 4 odcinek.

I ten ukłon w stronę Led Zeppelin przy aucie Hammonda :banderas:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Po zawodzie drugiego odcinka poziom idzie w górę i w piątym oba materiały obejrzałem z prawdziwą przyjemnością. Przy czym najlepsza akacja była na oko rzeczywiście zupełnie nieplanowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No, akcja z wagą była świetna. Ale mnie zastanawia te okrążenia na koniec, porównywali samochody i oczywiście James zepsuł okrążenie, ciekaw jestem czy to było specjalnie. Mnie się wydaje, że tak, że specjalnie zepsuli czas temu samochodzikowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Najnowszy, 6 odcinek, obejrzany. Jeden z lepszych o ile nie najlepszy. Fajny dokument o Fordzie i Ferrari na koniec. Niezłe urozmaicenie.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Chciałem więcej Top Geara. Czekałem na więcej Top Geara, ale jak już obejrzałem to więcej, to okazuje się, że chciałem dobrego świeżego Top Geara sprzed lat, a dostałem to samo, co od ostatnich kilku sezonów - utarte schematy, żarty bardziej suche niż ten special o Namibii, nowy kierowca nic nie wnosi - zupełnie tego nie czuję. 

Przynajmniej wywiadów z gośćmi nie ma. 

Edytowane przez Hela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dla mnie to tez juz jest groteska niz dobra komedia. Z niczego się nie smieje.

 

Bardziej podobal mi sie materiam Mata Leblanca o Porsche w ostatnim epie TopGear. Jesli Leblanc w taki sposob podejdzie do prowadzenia programu to TG zmiecie Grand Tour

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nowy odcinek dostarczył mocno.

Oglądało się jak stare, dobre Top Gear. :lapka:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

13. szkoda że sezon już zakończony :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

I jakoś żaden z tych 13 odcinków nie podobał mi się tak jak film LeBlanca o Porsche. 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.