Skocz do zawartości

Assassin’s Creed: Origins

Rekomendowane odpowiedzi

Assaayn sie sprzeda niezaleznie od jakosci jaki bedzie soba reprezentował.

Black flag rowniez mi nie podpasowal, a zakupilem go poprzez ohy i ahy osób nq forum. Najbardziej meczące bylo to plywanie, bo oparli praktycznie gre na tym jednym aspekcie.

Chcialbym zeby fisher wrocil, a nie raczek :niedobrze:

Nic więcej nie wiadomo poza tym, ze Ubi zrobiło przerwę by wprowadzić większe zmiany w serii a jak zwykle wylewa sie ten sam kwas.

Szacuneczek Ubi należy sie za to, ze potrafi ryzykować ze swoimi największymi markami. Tutaj zapowiada sie na jeden wielki ryzykowny ruch.

Tak się Wojtek wkurzył, że dla kontrastu z tymi wszystkimi hejtami, sam odpłynął w najbardziej przeciwległy koniec skali wyolbrzymień - UBIsoft i "zmiany" oraz "ryzyko"...

Nawet nie mam zamiaru z tego szydzić i wyjaśniać, dlaczego mówisz UBI, myślisz "ksero" :)

W każdym razie w Origins na pewno kiedyś zagram, tylko muszę przebrnąć przez te cholerne Rogue.

O ile nie rozumiem hejtu na Black Flag, które dla mnie jest chyba najlepszą częścią serii (a przynajmniej z tej nowszej generacji, liczonej od ACIII, bo wcześniej to chyba Brotherhood do spółki z Revelations), o tyle w Rogue już mi się nie chce pływać :D

W każdym razie nie nastawiam się na jakieś rewolucyjne zmiany, na miarę pływania okrętem w BF. W obrębie tej serii gwiazdą wieczoru był zawsze setting i ciekawie wykorzystane realia historyczne danej epoki. Starożytny Egipt jak najbardziej mnie interesuje, więc chętnie przebiegnę się po kilku dachach, nawet jeśli będę musiał kogoś śledzić i nie zepsuć synchronizacji.

Choć do znudzenia będę powtarzał, że feudalna Japonia byłaby zdecydowanie lepszym pomysłem... Może następnym razem...

• Plusik 1
Gość Orzeszek

akurat assassyn imo bardzo bezpieczna seria, ale sie zgodze z tymi eksprymentami, robią jakieś de dywyżyn , for honory, wildlandsy, które 2 tygodnie po premierze nikt nie gra, od czasu do czasu wydadzą jakiegoś indora, teraz weszli z buta w filmy (XD) przypomne jeszcze, że mają pod sobą takie marki jak heroes of might and magic z rpgiem i karcianką które cudoooownie zarżneli i nikogo już. Jedynie rayman tutaj dobrze sie sprawuje, ale cała reszta to imo chaos i niegrywalne kasztany.

The crew XD zapomniałem o tym mesjaszu

Tyle że The Crew i GR Wildlands to w sumie kolejne wariacje Assassina.

Fakt, poszaleli z The Division i For Honor (ale tu im coś nie pykło). W sumie Rainbow Six Siege im podobno wyszło, no i oprócz wspomnianego przez Ciebie Raymana, mi np bardzo podobała się ostatnia odsłona Splinter Cell - chętnie bym widział kontynuację tego właśnie.

No i zamiast milionowego Assassina, chciałbym nową odsłonę Prince of Persia - taką na miarę dzisiejszych czasów, konkretny reboot. 

Wy mówicie eksperymenty, ja tutaj tylko widze bezpieczne podążanie za rozwijającym się rynkiem. Dlatego z np. Splinter Cella zrobiła się bardziej gra akcji niż pełnokrwista skradanka, Wildlands to pifpafka z dużą mapą i zapychajdałmi a nie pełnokrwisty taktyczny shooter, itd. itd.

Jedynie For Honor był taką prawdziwą odskocznią od normy, ale tutaj pojawiła się już pięta achillesowa ubisoftu - egzekucja.

Ja tam chętnie zagram w fajnego sandboksa. W tym roku raczej nic takiego nie będzie. W tamtym otrzymaliśmy mase średnich i kiepskich kupsztali w stylu watch dogs, just cause 3 czy mafii 3.  Ubisoft ostatnio też wydaje gry dziwne i nastawione na sieciowe zmagania czyli coś nie dla mnie. Nie umniejszam for honor czy wildlands. Na pewno są fani obydwu ale ja jestem samotnikiem i szukam przeważnie rozrywki dla jednej osoby lub góra do co opa na 2 osoby. Ubisoft nawet jak robił średnie assasyny to dało się w nie grać a ostatni syndicate akurat mi podpasował. Nie była to gra wybitna takie 7/10 ale bawiłem się o niebo lepiej niż np  w mafii 3.  

Ja czekam i day one kupuje jeżeli recenzje nie zjadą za aspekty techniczne (patrz unity które ograłem rok po premierze z duuużym patchem ) 

Przecieki o raku:

http://www.gamezone.com/news/alleged-leak-details-assassin-s-creed-origins-game-features-character-why-series-won-t-go-to-japan-and-more-3453630

• The leaks aren't "accidents". Controlled. Both pictures are real. The first one (where the MC stood in front of something) is very old. The second one is a picture from the Demo we'll see at E3.
    • New scouting mechanic, the eagle. The eagle's placeholder name for now is "Akhom".
    • There are NO towers in the game. You will be using your eagle for side-activities and points of interest. There's a limit to how far you can go away from the protagonist.
    • The characters all speak English like in Unity. That is because of the Animus 5.0, which has perfected any translation issues of the older versions. You will be sitting in it, not moving around like in the movie.
    • We have a new Modern Day protagonist, he's male and mixed race. Already a trained Assassin and has a new team that helps him achieve his task, given by William himself. William, Rebecca, Shaun all make appearances.
    • MD is more like AC3's MD with bigger areas and more character interaction. The MD does more to highlight the fact that Assassins and Templars still exist and are having a big impact on the world.
    • "Without giving too much away, a piece of Eden is used during the Exodus and the crossing of the Red Sea, playing into the whole overarching mission of the modern-day protagonist." Not main focus of the story though.
    • He doesn't exactly know when it's set, but last he heard it was set between 1400 and 1200 BCE. It's set during the Dynasties.
    • NO naval combat. It really is only just a sailing boat used for travel purposes. It's like in The Witcher 3, just a tad more customizable. That's it.
    • He states numerous times that the world is breathtakingly beautiful and that there is ambient stuff going on in the open seas. Better to sail than miss this stuff by fast-travelling.
    • You will be travelling the Eastern Mediterranean with your boat.
    • Ambient music is in the game. Hooray!
    • Devs have focused on story 100%. There is no multiplayer whatsoever, however, there are micro-transactions like in BF and Rogue. Multiplayer is still on the cards, might return at some point to the franchise.
    • A lot of work went into the immersion aspect.
    • Plenty of tropical areas. Mirages, oasis areas and various islands dotted around the sea are beautiful.
    • The main protag (in the past) is a quieter version of Altair, basically. Looks like him, slightly darker. Not black like Adé. Trilogy with him planned. Greece comes next and he's in there. No idea about the third entry at all.
    • Main protag (past) is apparently Israelite.
    • Combat has been reworked. Enemies have different attack patterns and will actively try to flank you. Kinda like Witcher 3, but easier to get into.
    • Stealth is much more integrated into the world. You can hide on corners, in crowds, in buildings and in bushes/haystacks. Imagine Syndicate and Unity's stealth, but much more well thought out and implemented. Social stealth is emphasized a lot in the game. You'll be blending into crowds and with groups of slaves an awful lot.
    • Free running is the same as Syndicate/Unity, though it adds in some of the flair from Watch Dogs 2. It's a lot smoother and more fluid.
    • Reason why AC doesn't make its way to Japan is because the higher ups don't see it being successful. They made China for Chronicles to "please the fans". Whoop-de-doo.
    • Same thing for WW1 and WW2.
    • Engine is a reworked version of Syndicate's. But looks drastically different to Syndicate/Unity.
    • They took Unity's backlash very, very badly. They've been working on Origins so much to avoid another buggy situation. "Syndicate was about 60% complete when the backlash came to light, so Ubi shoved that one out of the door before we had the break."
    • No Switch version, releases on PS4, Xbawks One and PC.
    • Coming out later this year.
    • Hidden Blade used in the game is a very early version. Requires losing a finger. There's also a bow, a shield, various swords, spears and throwing knives.
    • Our protagonist (paaast) doesn't have a name at the beginning. Later, other characters start calling him "Shed", after the deity that represents salvation. A big part of the story revolves around saving your people from slavery.
    • https://en.wikipedia.org/wiki/Shed_(deity)
    • The idea of an Ancient Rome game was floating around the office. Ceasar wasn't a Templar, but shared a lot of their ideologies. Senators that killed him were part of the Brotherhood. Status of this idea is unknown.
    • Skills are done in a talent tree. However, the differences between the skill trees are drastically different and you can only ever have a certain amount of skills active at one point. One tree is Combat, another Stealth and the final one is Movement.
    • Outfit-wise, there's a few pre-determined outfits (as there has been in every AC game). However, there are different piece of equipment that you can buy that will go over the top of your 'base' appearance. Imagine Unity's equipment variation/customization, but with less pointless fluff.
    • Character customization is more like Unity than Syndicate.
    • I forgot to add this, sorry people: You can put your hood on and off whenever you want!

Edytowane przez hav7n

Nigdy sie nie kryłem z tym, ze jestem fanem serii, w mojej kolekcji jest osobna polka dla AC. Bardzo dobrze po Syndicate zrobiła przerwa, ale jak mam być kompletnie szczery to chyba pierwszy raz od czasu przecieków nie jaram sie, przynajmniej na razie, settingiem. Ale może sie mylę, może będzie idealnie sie nadawał. Bardzo lubię starożytny Egipt, ale nie widziałem m tam do tej pory tej serii.

Mam tylko nadzieje, ze poczynione zmiany są naprawdę znaczące. Nic więcej nie chce.

Edytowane przez Voytec
Gość Rozi

Może być ciekawie ale wolałbym żeby zrezygnowali z pływania łodziami. Totalnie mi to nie pasuje i zniechęcilo do ac4

Bitwy morskie to jedna z lepszych rzeczy w Black Flagu. Tylko dlatego w niego zagrałem.