Jump to content
Vexilium

Wiedźmin - NETFLIX

Recommended Posts

Wygląda jak kupa, hajp = zero. 

Share this post


Link to post

 Bez przesady z tym hejtem. Wiadomo od początku, że ta produkcja nie ma budżetu jak The Crown czy Gra o Tron. Moim zdaniem trailer jest wporzadku. Jedyne co mi nie pasuje to Yen. Natomiast Gerlat i Cirill(gbt)a :banderas:

Share this post


Link to post

Tak średnio. Obstawiałem kupsztala, więc to i tak dużo. Obejrzy się kiedyś tam jak już nic lepszego nie będzie pod ręką.

Share this post


Link to post

Dla mnie kiepsko. Już nawet obrazki i mordy są mniej istotne. Chociaz wyglada jakby kazda postac miala jeden wyraz twarzy - smutny.

 

Ale sam trailer. Niepasujaca muzyka, słowa wypowiadane jakoś tak dziwnie, przez zeby. Toż to klimatu nie ma za grosz. 

Share this post


Link to post
7 godzin temu, Rozi napisał:

A właśnie - jest jakieś lore tej guli na twarzy Yennefer? XD

W książkach czarodziejki były piękne dzięki magii. Bez niej to tak trochę słabo wyglądały :pawel:

Share this post


Link to post

Według tego trailera to i z magią niespecjalnie się prezentują.

Share this post


Link to post

Yen była uwaga SPOILER zapewne też z serialu

Spoiler

garbuską, podcięła sobie żyły a dopiero po tym poprawiła jej wygląd Tissaia

więc poprawiona i tak nie wygląda najgorzej w serialu. 

Share this post


Link to post

Nie mam żadnych oczekiwań wiec tym bardziej obejrzę - z czystej ciekawości - nie wygląda to ani jakoś źle ale też dupy nie urywa. Przy scenie z napompowanym wiedźminem trochę śmiechłem xD ale przyjmijmy że w ubraniu jest ok. :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Ja liczę na średniaka od Netflix i serial max 7/10. Większych oczekiwań nie miałem. Ciekawi mnie jak pokażą yen przed jej przemiana w yen z książek. Fajnie że chcą pokazać coś o czym sapek tylko wspominał. Przeszkadza mi troszkę tylko cgi na poziomie serialu syfy i ten baśniowy filtr w niektórych kadrach. 

Edited by blantman

Share this post


Link to post

Typowy N. Nie wygląda to najgorzej ale zapewne z powodu budżetu będzie więcej ludzi i przepychanek politycznych na dworach i w loży niż samej wędrówki na szlaku w celu ubicia potworków, więc pewnie serial będzie niemiłosiernie rozciągany dialogami o niczym. Obejrzy się i tyle.

Share this post


Link to post

Polityka to wjedzie jak będą robić sagę, tutaj widać za które opowiadania się biorą, najbardziej mnie zastanawia czy będzie ostatnie życzenie bo ma spore znaczenie do stosunkow Yen z Geraltem, no i jest to moje ulubione opowiadanie :)

Share this post


Link to post

No ja cały czas myślę, że pierwszy sezon to będzie wybrane opowiadanie na odcinek razem z dwoma toczącymi się w Cintrze, co by w drugim sezonie rozpocząć sagę. Po trailerze można sądzić, że tak będzie :usmiech:

Share this post


Link to post
11 godzin temu, Rozi napisał:

A właśnie - jest jakieś lore tej guli na twarzy Yennefer? XD

Spoiler

Chyba takie, że zanim była ładna to była brzydka jak s(pipi)ysyn(garbata albo coś w tym stylu) i sobie urodę wyczarowała.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Jak każda czarodziejka w książkach w sumie. Przecież 99% z nich to były raszple, które magią zrobiły z siebie Sorceress Secret.

Share this post


Link to post

Ludzie co zagrali tylko w grę i nie wiedzą o co chodzi są zbyt smieszni xD

  • Upvote 5
  • Haha 5
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Ludzie grający w Wiedźmina po angielsku nie zasługują nawet na splunięcie na nich xD

  • Upvote 5
  • Haha 1

Share this post


Link to post

xd

 

ale wiecie, teaser był na comic conie... amerykańskiej imprezie, więc trailer był zrobiony marketingowo pod hamburgery, które pewnie nawet w gierke nie grali co dopiero czytanie książek sapka, pokazali tyle by przyciągnąć ty wszystkich opuszczonych fanów gry o tron, pokazali bitwy, pokazali ciemną kolorystykę, walke na miecze, wszystko to co potrzeba piwniczakom z us i a.

Potem mogą dać jakąś słowiańszczyznę, piosenki i taniec mazowsze, teraz skupili sie na rynku usa, na imprezie usa i tak trailer tam działa. jak wpadną reakcje redaktorzyn z usa można wtedy ocenić nastroje i przyjęcie amerykanów.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.