Jump to content
XM.

Scorn

Recommended Posts

Będzie to to też na konsole. :) Chodziło mi nawet po głowie wsparcie projektu na Kickstarterze, ale wolę być zachowawczy, bo z tego, co widzę, robi to studio bez żadnego dorobku i niestety z gierki może wyjść podobny koszmarek, jak z polskiego Inner Chains. Kupiłem, przeszedłem i przynajmniej w okolicach premiery: masa bugów, ogólne niedorobienie i co z tego, że klimacik i styl artystyczny bardzo robiły, skoro wcześniej wymienione czynniki skutecznie zabijały niemal cały fun z grania?

Edited by Frantik

Share this post


Link to post

Atmosfera przegęsta, ale śmierdzi mi na maksa wyreżyserowanym filmikiem, który mało będzie miał wspólnego z rzeczywistością. Ale kibicuję ze względu na unikalny klimat.

Share this post


Link to post

Czekam i licze ze bedzie to grywalne. Na tyle zeby obejrzec miło całość, bo design jest naprawde obrzydliwy, ładnie komuś musi odpierdaląc by wymyslic bron  zlozona z miesa i  kości.

Share this post


Link to post

Ten design broni to śmierdzi pół środkami. Fajnie to wygląda i pomysł jest dosyć unikalny, ale troszkę lipa że to nadal strzela jak zwykła dwururka. Może poprawią.

 

Ale tak ogólnie to jest na plus, wszystko co mi "śmierdzi" Izolacją propsuje jak poyebany.

Share this post


Link to post

Ten filmik :banderas:

 

ale cały ten gameplay niestety wygląda na mocno reżyserowany, więc zobaczymy ile z tego się uchowa do produktu finalnego.

Share this post


Link to post

Poza stylistyką, to normalny FPS. Ja jednak ostrożnie do tego podchodzę, to ma być survival horror z elementami przygodówki i z lokacjami na wzór labiryntu. Czyli nie będzie liniowo. Elementy przygodówkowe wolałbym wzorowane na pierwszej Amnesii i Penumbry ale podejrzewam, że kryje sie za tym walking simulator, wiec czas pokaże.

Share this post


Link to post

Ja mam obawy tylko o to aby za duzo pif paf nie było bo na tym filmiku to radośnie sobie hasa i wali z 2rury .

Ale ogólnie gra ciekawa, audi robi więc warto obserwować gierkę .

Share this post


Link to post

A ja tam już wolę, żeby było z tego klimatyczne pif paf niż kolejny, ciągnący się jak flaki z olejem, walking simulator ze strzelaniem wsadzonym na siłę, jak w Get Even, czy (już mniej, ale jednak) Inner Chains. :P

Kolejna próbka gejmpleju:

Edited by Frantik

Share this post


Link to post

Tez licze na pif paf. Powiem więcej - w tym settingu widziałbym arcade fpsa jak doom. Szybki roz(pipi) w mega klimacie. Oj chciałbym, ale i tak mega czekam co wyjdzie.

Share this post


Link to post

Wczoraj udało mi się położyć łapy na demku wersji alpha dostępnym podobno tylko dla tych, którzy wsparli zbiórkę na Kickstarterze. Skromne wrażenia:

- Przejście udostępnionego fragmentu zajmuje jakieś 20-45 minut, zależnie od tego, jak ogarniamy budowę poziomu i to, co oraz w jakiej kolejności mamy zrobić. (gra nie oferuje żadnych wskazówek, tudzież jakiejkolwiek formy "prowadzenia za rączkę") Według twórców finalna gra zaoferuje 6-8h zabawy.

- Chodzimy, omijamy pułapki, strzelamy i w dość interesujący sposób zdobywamy "klucze" do kolejnych pomieszczeń. Mam nadzieję, że takich klimatycznych interakcji w pełniaku będzie więcej.

- Klimat i atmosfera miażdżą. W pełnej wersji liczę na rozbudowane lore i możliwości jego poznawania, a także na nieco więcej "zagadek środowiskowych"

- Zginąć jest bardzo łatwo - wystarczy 2-3 razy oberwać od kurczako-ślimaka (albo raz, gdy na nas wskoczy), ewentualnie wleźć w pułapkę i od razu po nas. Autoregeneracja chyba jest, acz nigdy nie zdążyła nawet wskoczyć. 

- Amunicja jest wybitnie limitowana i w demie nie ma możliwości jej uzupełnienia, co wymusza ostrożność i dokładne celowanie, choć i tak mam wrażenie, że obecnie to, iż przeciwnik raz pada po jednym strzale z "pistoletu", a innym razem po trzecim trafieniu jeszcze wierzga, jest zupełnie losowe.

- Strzela się bardzo przyjemnie. Giwery mają kopa.

- Graficznie i dźwiękowo jest bardzo dobrze, acz optymalizacja jest biedna. Opcji graficznych, poza zmianą rozdzielczości, brak. A czas loadingu pozwala na spokojne zrobienie sobie herbaty piętro wyżej i powrót, czyli niezbyt ciekawie. No ale to pre-alpha i w sumie nie ma co się przy(pipi) do technikaliów.

Edited by Frantik
  • Like 1

Share this post


Link to post

Już dawno miałem napisać - producenci podali jakiś czas temu do publicznej wiadomości dobrą i złą wiadomość:

 

- Zła jest taka, że gra nie ukaże się w październiku tego roku, jak pierwotnie planowano. A to dlatego, że...

Dobra wiadomość (chyba): znalazł się hojny, acz tajemniczy inwestor\mecenas, który dobrze sypie hajsem, a przy tym podobno obiecał nie wpierdalać się w proces kreatywny. :lapka:

Przy tym postanowiono, że gra ukaże się od razu w całości, a nie jako osobne Part 1 i Part 2 z odrębnymi zbiórkami na Kickstarterze.

 

Ci, którzy wsparli zbiórkę Part 1 na odpowiednim progu otrzymają kluczyk do pełnej wersji, która... wyjdzie kiedy wyjdzie, no ale na pewno nie w tym roku.

Edited by Frantik

Share this post


Link to post

Czy jest jakiś nowy update odnośnie produkcji? Poza grudniowymi tweetami z artami to cisza. Bardzo licze, że gra wyjdzie w tym roku, hype level Death Stranding. A te dwa sample...:obama:

Share this post


Link to post
Hello everyone,

This update was delayed as we had an important internal milestone to hit in July, and we worked long hours to get it done. The good news is that we managed to complete it successfully and we’re taking a small breather before pushing forward.

The bad news is that we can now say for sure that the game won’t be released this year. We still have work to do on the content, the environment is not 100% complete, animation and sound still have a way to go, and we’re doing a lot of work improving the game’s systems. There’s a lot of work still waiting to be done so that we can deliver a polished experience, and yes, it will take more time. 
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.