Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

Jakby ktoś nie wiedział jak zarejestrować konsolę.

 

Wchodzimy tutaj na stronę - https://myservice.xbox.com/pl-PL/Pages/Welcome.aspx

 

logujemy się naszym gamertagiem

 

nastepnie klikamy - Zarejestruj urządzenie

 

wpisujemy kod seryjny konsoli.

 

Kod znajdziemy albo na pudełku od konsoli (u mnie jest ono na takiej naklejce z góry pudełka tuż obok rączki)

 

ewentualnie w systeme poprzez Settings - System

 

Po wpisaniu numeru zostanie zarejestrowany zarówno XONE jak i Kinect.

 

Reszta czynności dotyczące wymiany/serwisowania są załatwiane tak samo jak w przypadku X360

 

Nie wiem jak to wygląda w praktyce i co mówią ludki na polskiej infolinii Xboxa, ale ponoć kurier przyjeżdża bez problemu pod wadliwy sprzęt i nieważne gdzie kupiłeś.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

A na polski adres rejestrowałeś? W UK dają rok, u nas dwa lata (nawet nieco ponad, bo moja z listopada dostała do połowy lutego 2K16).

 

Dobrze wiedzieć, ale podejrzewam, że akcja jest tylko czasowa i do końca tego roku już będzie standardowa roczna gwarancja.

Odnośnik do komentarza

 

A na polski adres rejestrowałeś? W UK dają rok, u nas dwa lata (nawet nieco ponad, bo moja z listopada dostała do połowy lutego 2K16).

 

Dobrze wiedzieć, ale podejrzewam, że akcja jest tylko czasowa i do końca tego roku już będzie standardowa roczna gwarancja.

 

Nie. MS daje na kontynencie dwa lata swojej gwarancji i tak pozostanie. W UK był i nadal jest tylko rok. Wychodzi na Xbox.com nieco ponad ten okres, bo to na podstawie numeru seryjnego szacują - zawsze na korzyść.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Za "zawansowane sprzęty elektroniczne" w UK i IE sprzedawca odpowiada przez 6 lat. Napewno pod to pojęcie podchodzą laptopy nie jestem pewny czy konsole też, więc jeśli ktoś sprowadzał Xone z wysp i boi się o gwarancje polecam głębsze zbadane tematu. W takim wypadku towar reklamować należy u sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

No tak, MS akurat pod tym względem nie zawodził nigdy :)

To fakt. Pierwsze konsole miałem jeszcze bez hdmi i dostawały 3x roda. Serwis zawsze trwał max tydzień roboczy, wysłałem ups za free oczywiście. Na infolinii do każdej naprawy coś wydebiłem powołując się na brqk możliwości korzystania z golda oraz ogólne rozczarowanie awaryjnością sprzętu. 2x dostałem pada bezprz.a raz GOW 1 pl. Wszystko przychodziło po paru tyg pocztą z Niemiec :-)

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...
Gość Orzeszek

jest zbyt mało sztuk by sie rozeznac z awaryjnością, załoze się ze w internecie jest 2x więcej informacji o tym jak ps4 sie psuje i ds4. prawda jest taka ze sprzedąło sie dwa razy wiecej ps4 od xboxa i jest 2 razy wiecej opinii na jej temat, w tym tych negatywnych.

 

co do awaryjnosci. masz gwarancje u m$ door to door dwa lata. jak wykupisz jeszcze dodatkową w markecie to juz woogle, nie wiem w czym problem, mozesz przejachac ją walcem i oddadzą hajs więc nie widze problemu.

Odnośnik do komentarza

Na pewno nie czekacie na takie posty.

 

Mój egzemplarz miał wadliwy zasilacz wydający nieprzyjemny dźwięk, coś w rodzaju pisku o wysokiej częstotliwości. Ogólnie od rozpakowania mi się to nie podobało, ale najpierw pomyślałem, że może tak ma być. Jednak kiedy zdałem sobie sprawę, że zasilacz jest głośniejszy od konsoli, zdecydowałem się na wymianę w sklepie i na szczęście jest zupełnie inaczej.

 

Sprawne combo zasilacz i konsola powinno generować cichutki szum i nic więcej.

Edytowane przez Mustang
Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

to CHYBA chodzi o date produkcji konsoli, podajesz na tej stronce kod seryjny i od tego czasu biegnie dwa lata gwarancji.

Mustang Nową partie xboxa bez kinekta i ma 2 lata gwarancji i 2 miechy

ja mam bundla z titan fall i gwarancji mam 2 lata.

jest to oczywiście gwarancji door to door producenta, jesli teraz kupisz xbox-a day one z uk to nie masz tylko roku gwarancji to masz zamiast 2 lat producenta 1 rok producenta i rok sklepu.

CHYBA

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.