Jump to content

Daffy

Ghost of Tsushima

Recommended Posts

Rozi, ale uspokój się i nie odpisuj na każdego posta, bo ktoś ma inną opinię i Ci grę obrażają.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post


9 minut temu, Bielik napisał:

Ten ragdoll wrogów po strzale z łuku xD jakby go kula armatnia trafiła xD hype opadł, można się rozejść.

 

Też to zauważyłem, co to ma byc? Wygladało jak jakiś bug. Nawet Ubi w ostatnich AC potrafiło zrobić mięsiste headshoty z łuku, aż sie chciało strzelać.

 

Poza tym wyglada jak najlepszy AC w świetnym settingu, na pewno sprawdze. Ale jak ktoś liczył na coś innego to może czuć sie zawiedziony. Osobiscie bym wolał Tenchu z otwartym światem, a nie reskin AC, ale te ostatnie AC sa całkiem fajne.

 

Na miejscu Ubi to bym pozew rozważał, nie dość że cały szkielet z AC (klientow Valhalli kradno) to niektóre elementy skopiowane 1 do 1, jak te znaczniki z ktorej strony wróg cie zaczyna dostrzega.

 

I jeszcze te roslinki do zrywania co kilka krokow z Horizona skopiowali, a to juz top 3 niepotrzebnych elementow gameplayu w historii open worldów.

Share this post


Link to post
2 minuty temu, Kmiot napisał:

No widzisz. Ty poczekasz na recenzje, a jak będą przeciętne to zrezygnujesz? Ja mimo wszystko chcę to ocenić sam. Polecam taki styl życia.

Wtedy zrezygnuje, bo grajac na wszystkich 3 sprzetach niestety nie ma sie czasu na przecietnosc, tylko na bdb produkcje. Takie zycie :reggie:

 

Share this post


Link to post
Teraz, MYSZa7 napisał:

Rozi, ale uspokój się i nie odpisuj na każdego posta, bo ktoś ma inną opinię i Ci grę obrażają.

Sam się uspokój, Bocie.

 

 

Share this post


Link to post

Ubigame w feudalnej Japonii, fajny setting. System walki jednak mógłby być bardziej wyszukany. Coś jak w Sekiro. Graficznie jest downgrade ale można zdążą kilka rzeczy poprawić. Liczyłem jednak na coś bardziej nowatorskiego bo to sugerowały zwiastuny i zapowiedzi.

Share this post


Link to post

Przecież ta gra śmierdzi Horizonem Zero Dawn, czyli ładna grafika, niezły klimat i design ale cała reszta to generyczność znana już od czasów X360/PS3

 

mechaniki niektóre to jestem pewien że sobie te studia Sony przesyłają mailem

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
17 minut temu, 20inchDT napisał:

Skradanie było fajne, ale ten samuraj to wyglądał na samograja. Ta "walka" przed bramą z 3 postaciami to było ukryte qte?

 

Może to działa jak w Batmanie, gdzie po naladowaniu 'paska' strachu można załatwić kilku typów w odstepstwie kilku sekund. 

Share this post


Link to post

Rozi musisz zawsze odstawiać roziego jak ludziom nie podoba się pokaż gierki?  :/ za każdym razem to samo

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia.

Edited by XM.

Share this post


Link to post

Mi się podobało.

Przede wszystkim klimat, styl graficzny, stealth oraz japoński dubbing.

 

Co do porównania do Ubi to jedyne co ostatnio to na chwilę grałem w Odyseję.

I może mi się wydawać, ale postacie tutaj wyglądają jakoś tak, bo ja wiem, klimatycznie?

 

Cudów nie oczekuję, ale fajnej gierki w pasujących mi bardzo klimatach - tak.

 

No i idealna data - razem z Paper Mario :)

Share this post


Link to post

Ta walka też mocno kontekstowo wygląda, @Bansai pewni będzie walił konia do strzepywania krwi z miecza.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Przecież ta gra śmierdzi Horizonem Zero Dawn, czyli ładna grafika, niezły klimat i design ale cała reszta to generyczność znana już od czasów X360/PS3

 

mechaniki niektóre to jestem pewien że sobie te studia Sony przesyłają mailem

W horizon chociaż super prezentowała się walka z dinusiami (oprócz w zwarciu, bo to było zrobione na wylewce), cała reszta moim zdaniem nie była taka dobra jak to się zwykło na forumku mówić. Tutaj zaś gra wygląda jak reskin asasynów i nic szczególnego ją nie wyróżnia. W pokazie walki ghostem jin narobił więcej rabanu niż w podejściu samuraja xD

Swoje się nagadałem, ale pewnie i tak wezmę na premierę.

 

Share this post


Link to post
Posted (edited)
6 minut temu, XM. napisał:

Ja mam takie pytanie i nie chodzi w nim oto że SONY GRE OBRAZAJO- czego spodziewają się ludzie po open worldzie nowatorskiego? Serio pytanie bo mnie to co raz częściej zastanawia.

 

Właśnie dlatego jest o jedna z najlepiej opłacanych branż gdyż płaci się ludziom za dobre pomysły, nowatorskie podejście, przekonstruowanie czegoś znanego doskonale w takich sposób, by wydawało się niespotykanym.

 

 

Edited by da$io

Share this post


Link to post

Czy Sucker Punch mnie kiedyś zawiódł? Nie ;) ta gra, pokaz, czekałem od pierwszych teaserów i jestem mega podjarany. Klimat jest mocny, muzyka, setting. Nawet znaczniki w formie lisów, wiatru czy ptaków, które prowadzą do sekretów, celi to świetny pomysł. Widać sporo też napracowali się z systemem walki, duel, Ghosts czy 4 postawy (coś jak w NiOh). Fabularnie będzie zapewne kosa ale już teraz jestem zadowolony zbytego co zobaczyłem a jest to ułamek góry lodowej bo SP potrafią dowalić do pieca, końcówka generacji i kolejny hit. Czekam na kolejne wieści, OST w tej grze to również mocny punkt i zakończenie pokazu tylko mnie w tym utrzymuje.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Tym razem nie porwała mnie gra, spodziewałem się innego gatunku, a nie AC + wiedzmin.

Pewnie nie będzie tym razem day1.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Teraz, da$io napisał:

Właśnie dlatego jest o jedna z najlepiej opłacanych branż


Nie jest, szczególnie w stosunku do kwalifikacji.

Share this post


Link to post

Szczerze? Liczyłem na grę bardziej ambitną bo tak kreowano ją w materiałach na długo przed premierą. Wcale nie chciałem open-worldza. Dużo bardziej wolę gdyby to była konstrukcja świata jak w God of War. Z dopracowanym i solidnym systemem walki i trudnymi do przewidzenia przeciwnikami, sposobem skradania jak w Tenchu i skupieniem na historii i bohaterach. Bez tych wszystkich zbieractw, oznaczeń wrogów i podświetlania wszystkiego wartego uwagi. Jest dobrze a powinno być ścięcie. Na to właśnie liczyłem.

  • Like 2

Share this post


Link to post

Bielik na każdym kroku psioczy na szaszimi, a potem chodu do tematu mafii i zachwalanie crapiastej trojki. 

 

Utylizowac graczy, to mało powiedziane.

4 minuty temu, Nemesis napisał:

Szczerze? Liczyłem na grę bardziej ambitną bo tak kreowano ją w materiałach na długo przed premierą. 

Nigdy na nic takiego tej gry nie kreowano. Ba! W jednym z wywiadów sprzed 2 lat gość z SP mówił że ma nadzieję że Ubisoft nie zapowie AC w Japonii bo taka ich gra właśnie będzie.

Share this post


Link to post
Bielik na każdym kroku psioczy na szaszimi, a potem chodu do tematu mafii i zachwalanie crapiastej trojki. 
 
Utylizowac graczy, to mało powiedziane.
Po prostu miałem trochę inne oczekiwania co do gry, a w mafii na nic wielkiego się nie nastawiałem i nie nazwałbym tej gry crapem ale co kto lubi

Share this post


Link to post

Setting i dobra fabuła mogą spowodować, że przymknie się  oko na niektóre rzeczy. Na premierę nie biorę. A miało być inaczej. Kiedyś się ogra.

Share this post


Link to post

Nie przypominam sobie, aby kreowaną tę grę na coś innego czym jest: zapowiedziano ją jako open-world action-adventure w  czasach najazdu Mongołów na wyspę Tsushima, zapowiadano osobne podejście do samurajskiej walki i rozwój stylu "ghost" i dokładnie to pokazali (i tak jak z Bansaiem myśleliśmy, okazuje się stance/parry based w przypadku samurajskiej wersji), obiecali brak waypointów i dotrzymali słowa (swoją drogą wykorzystanie wiatru to fajny pomysł, zważywszy jak ważny jest - z historycznego i "mitologicznego" punktu - w kontekście do najazdu Tsushimy i losów wyspy).

Mam czasami wrażenie, że część osób nie może się powstrzymać przed kreowaniem swojej wizji danej gry, mimo, że jest w kontrze do dostępnych danych :v  

Share this post


Link to post

Może część osób ma własne oczekiwania co do danej gry? 

  • WTF 1

Share this post


Link to post

No tak i nie ma nic w tym złego, ale oczekiwania chyba muszą być na czymś oparte, czyż nie?

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Może oczekiwania czas zmienić? Gra jest skupiona na elementach, które powinny być zawarte choćby w podejściu do walki, to nie jest tytuł gdzie samuraj leci 100 metrów i liczba cięć wynosi 1000, ma być jedno ale zabójcze. Walka mieczem już po wyjęciu z pochwy ma zakończyć się jak najszybciej, tutaj widać i pokazali jak się na tym skupili. Otwarty świat wcale nie musi być nudny a sposób jego przedstawienia może wciągnąć na długo. Fabuły i bohaterów za bardzo nie przedstawili więc bez celowo to oceniać i obrzucać gó.wnem.

 

ostatnio modne się zrobiło porównywanie do AC i jechanie z miejsca a te same osoby zagrywają się i jarają kolejnym Assassynem pakując kabzę ubi. Jak wspomniał Hendrix, motyw wiatru czy zwierząt to ciekawy pomysł i to przykuwa uwagę. Oglądając state of play akurat znaczników to wielu nie zauważyłem i napewno nie są tak nachalne

Edited by Wesker

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.