Jump to content

Soul Calibur VI


Frantik

Recommended Posts



3 godziny temu, Alastor84 napisał:

Fajnie że będzie nowa japońska arena. Mam nadzieję że następną postacią będzie ktoś z Korei, najlepiej Hwang. 

Zdecydowanie powinni dodać Hwanga w następnym rzucie i na tym spokojnie można będzie zamknąć temat zawodników. Później ewentualne patche z poprawkami balansu i cymesik, bijatyka praktycznie idealna. 

Link to post
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Panowie, zacząłem przygodę z SC6 i mam pytanie: ten netcode naprawdę jest tak lipny? Chyba do tej pory trafiłem na dwie walki, które by nie stutterowały co pół sekundy. Nerwicy można dostać, bo oczywiście łączy od razu z pierwszym lepszym chopkiem zamiast wyświetlić mi battle card i jakość połączenia. Na 4 kreskach jeszcze jakoś można to przełknąć, ale cokolwiek poniżej to jest dramat. Net 120Mb, nat otwarty, szmery bajery, 0% utraconych pakietów, a czuję się, jakbym grał na jakimś Pentium 4. Xbox jakby co.

Link to post
2 godziny temu, Bzduras napisał:

Panowie, zacząłem przygodę z SC6 i mam pytanie: ten netcode naprawdę jest tak lipny? Chyba do tej pory trafiłem na dwie walki, które by nie stutterowały co pół sekundy. Nerwicy można dostać, bo oczywiście łączy od razu z pierwszym lepszym chopkiem zamiast wyświetlić mi battle card i jakość połączenia. Na 4 kreskach jeszcze jakoś można to przełknąć, ale cokolwiek poniżej to jest dramat. Net 120Mb, nat otwarty, szmery bajery, 0% utraconych pakietów, a czuję się, jakbym grał na jakimś Pentium 4. Xbox jakby co.

Fajnie jak dwie osoby mają net po klablu do bijatyk a nie wifi :reggie:

No i oczywiście 4 kreski to minimum.

Link to post

Bzduras, jeśli gra Ci podeszła to mocno zachęcam do ogarnięcia jej na PC. Testowałem SC6 na wszystkich 3 platformach i wer. PC śmiga zdecydowanie najlepiej (jeśli chodzi o grę po sieci ale i nie tylko). No i wyszukiwanie meczy to pestka, gdzie np. dla porównania na PS4 czasami idzie utkwić przy tym procesie na dobre. Grę można dostać za grosze (sam kupiłem legitny klucz Steam za 19zł). Serio, nabiłem dosłownie setki godzin na PS4, XO, a od kiedy dorwałem się do wydania PC o tamtych już nie pamiętam nawet. 

  • Upvote 1
Link to post

Gdybyś chciał zawalczyć chociażby w ramach testu "jak to chodzi w prywatnym lobby" pisz śmiało. Ja bardzo chętnie :)

 

No i fakt, mam podobnie, kupiłem wszystkie dodatki w wersji PS4, a teraz czeka mnie to na PC (bo tutaj po prostu jest z kim grać). 

  • Thanks 1
Link to post
14 minut temu, Amer napisał:

Gdybyś chciał zawalczyć chociażby w ramach testu "jak to chodzi w prywatnym lobby" pisz śmiało. Ja bardzo chętnie :)

Rozumiem, że test obejmuje PCta? ;) Dodaj mnie w wolnej chwili do znajomków na Steamie, ID mam pod nickiem. Chętnię zobaczę, czy jest lepiej.

 

:obama: Gdyby człowiek wiedział to ani złotówki by na konsolową wersję nie wydał

Link to post
  • 2 weeks later...

Dziwne że Ganryu Island (arena Haohmaru) wczytuje się zdecydowanie wolniej niż reszta aren, dodatkowo animacja mocno "chrupie" podczas wczytywania (postacie "vs"). Mam na myśli wersję PC (SSD). U Was też tak jest ? 

Edited by Alastor84
Link to post

I jak @Soul, ruszałeś coś tego Hwanga? Wg mnie bardzo spoko z jednym wyjątkiem - system rozliczania punktów lifeforce jest kompletnie zjebany, czy to na plus czy na minus. Nieracjonalnie durny wręcz. To coś na zasadzie: macie tutaj fajne akcje, ciosy i inne duperele, ale nie używajcie ich bo w następnej rundzie uwali wam pasek do połowy :/ Powinni jakiś sensowny system odrabiania tych punktów dodać (np każdy rzut powinien dodawać 1pkt, odbicia również +1, a super +2 np). W obecnej sytuacji wygląda to tak, że pierwszą rundę ciśnie się bardzo fajnie (korzystając z dużego wachlarza ruchów) ale później jesteś już w dupie (lifeforce na -9 i pół paska w plecy przy następnych rundach). Sam pomysł jest super ale w tym przypadku nie działa po prostu, ewentualnie to ja o czymś nie wiem. Jeśli jest jakiś SKUTECZNY i realny do stosowania w trakcie zaciętych starć paten na realne odbudowanie punktów lifeforce to poproszę o info. Piszę skuteczny i realny bo to co mamy teraz nie działa w praktyce (nie da się prowadzić normalnego starcia i wyjść w czasie jednej rudny z -9 na 0 np). Nie zagłębiałem się jakoś bardzo (dla mnie NM i tak numer jeden póki co), więc może o czymś nie wiem.

 

Rozumiem też, że korzystanie z postaw zużywa pkt lifeforce, ok, nie mam nic przeciwko bo takie jest założenie. No ale żeby ciosy też miały tę właściwość... p+B+K, QCF+B itp, przykłady można mnożyć.... Wkur*** mnie to okropnie bo później okazuje się, że pierwsze lepsze combo może kosztować nas 4-5 punktów np. A odrobić je? Paaaaanie, bez szans. @Di, wiem, że nie siedzisz jakoś mocno w temacie obecnie, ale może akurat będziesz coś wiedział (ew. ktoś ze znajomych)? Pamiętam, że zawsze mocno zagłębiałeś się w techniczne niuanse poszczególnych postaci w bitkach i rozkładałeś je na czynnik pierwsze.

 

No serio, postać fajna, rozbudowana, stylowa jak cholera, ale te nieszczęsne punkty, meh :/ Tak samo talizmany (czy jak to się nazywa): odnawiamy w ten sposób tak marne ilości zasobów (np życia), że szkoda gadać. No i zbyt mało ciosów umożliwia taką regenerację. 

 

A teraz najlepsze: naprodukowałem się troszkę, a pewnie przeczytam od Was coś na zasadzie "jeszcze nie graliśmy". Jak żyć? 

Edited by Amer
  • Upvote 1
  • Sad 1
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.