Jump to content

Gears 5


Recommended Posts



Ten trzeci akt to jest trolling, na początku po pięknych zimowym 2 akcie to wyglądało jakby ktoś ukradł grafikę i podmienił fabułę xD

 

ciemno-czerwony piasek z szaro-czarnymi górami wygląda jak red faction do tego te świecące zabudowania jak z Aladyna, słabe poboczne zadania i urwany wątek fabularny JD/Kait  xDDD

Poruszanie się łodzią w tym akcie jest zrobione na siłę, w 2im miało to sens fabularny a tutaj wiadomo gdzie zaczynamy grać.....ale opuszczone zabudowania UNR robią mocno, klimat jak z Obcego :banderas:

Design G5 czuje się jak przy graniu na premierę w Bioshocka, Gearsy 2 czy Uncharted 2 gdzie gracz podziwiał cuda zrobione przez grafików, daaawno nie było takiej gry.

 

Coalition to nowi mistrzowie, studio przez 5-6 lat istnienia zrobiło dwie mega gierki AAA i remake GOW1 w tym czasie w dużo większych studiach wyszło jedno Halo, Uncharted czy God of War. Do tego jak oni ogarnęli 4K/60fpsów, split screena na 3 graczy, otwarte lokacje, rozpierduchę na ekranie, itd...

Dobrze że od kilku miesięcy znacznie się powiększają dzięki $$$ od Spencera, fajnie jeszcze jakby dostali więcej czasu żeby nie było kolejnego aktu 3 czy 1 z gow4.

 

 

Link to post

Ja się poddaje z multiplayerem. Kolejny dzień i nadal ping powyżej 140ms. Tak się grać niestety nie da. Nie ma gdzieś w opcjach zmiany regionu/serwera na EU? Tam gdzie pokazany jest ping dla poszczególnych regionów jest tak jak być powinno. Mam wrażenie, że cały czas łączy mnie z hamburgerami.

  • Upvote 1
Link to post
9 godzin temu, Ins napisał:

Ja się poddaje z multiplayerem. Kolejny dzień i nadal ping powyżej 140ms. Tak się grać niestety nie da. Nie ma gdzieś w opcjach zmiany regionu/serwera na EU? Tam gdzie pokazany jest ping dla poszczególnych regionów jest tak jak być powinno. Mam wrażenie, że cały czas łączy mnie z hamburgerami.

Niestety, trzeba czekać.

 

 

Link to post

Ostatnie 2 dni grałem tylko vs i przestało wywalać. Ping rzeczywiście pokazuje powyżej 100, ale nie odczuwałem laga. Dobrze, że na premierę nie wrzucili starych, klasycznych map jak "gridlock", bo znowu nie byłoby szansy przetestować nowych. Wszystkie mi się bardzo podobają i nie mam jeszcze faworyta. Czy po przejściu kampanii odblokowują się jakieś skiny? Te po stronie swarm słabe są, wolałbym stare locusty.

Link to post
Guest Orzeszek

Kampania zaliczona. Jestem pod wrażeniem jak udało im się zrobić tak dobrą historią po czwórce. Prawie najlepsze, jak nie najlepsze gyrosy (no ten 3 akt rzeczywiście chyba stażyści klepali) graficznie miazga (plus bdb optymalizacja) świetne strzelanko, fajny patent z "otwartym terenem". Na minus ai ziomeczków, kasztany pchają się pod lufe, co chwila trzeba ich klepać by sobie wstali, nie wyobrażam robić solo insane 3ci i 4ty akt.

ogólnie spoko/10 nie spodziewałem się takiego wzrostu jakości po średniej czwórce.

Link to post
5 minut temu, zloto napisał:

Na artstation pojawił się fajny artykuł w którym można podziwiać prace artystów z TC. Naprawdę fajne koncepty i ogrom pracy, polecam. 

 

https://magazine.artstation.com/2019/09/the-coalition-gears-5-art-blast-environments-and-concept-art/

czyli za trzeci akt odpowiada Krzysztof z Polski i wszystko jasne, czuć inspiracje z Bełchatowa xD

 

 

  • Haha 2
Link to post

Ogrywając trzeci akt, pomyślałem sobie o pewnej gierce, która wyróżniała się w zasadzie dwiema świetnymi rzeczami. Soundtrackiem i fabułą, no i w teorii miała jeszcze jedną charakterystyczną rzecz, gameplay oparty o interakcje z pustynnym środowiskiem. W praktyce było tego,niewiele, ale coś tam było. Mowa o Spec Ops:The Line. Szkoda, że w trzecim akcie nie zaserwowali nam twórcy trochę zabawy tym świetnie zrobionym piskiem. Myślę, że kilka takich przyjemnych rozwiązań było by spokojnie do wplecenia w rozgrywkę, a dało by trochę różnorodności. Wrzucam filmik z potencjalnymi pomysłami, które TC miało na tacy. 

 

 

  • Upvote 2
Link to post

Przeglądając temat ze screenami na resetera, na niektórych z nich girsy prezentują się jak CGI. A to wszystko ingame, bez nawet żadnego photo moda podbijającego ilość detali czy coś :O

Przypomnę sobie wysrywy niektórych ludzi na resetera przed premierą, zakładanie tematów i jakaś walka, że gra dostała jakiś dołngrejd xD Naprawdę ludzie z TC wymasterowali UE4 i gra nawet na bazowym klocku wygląda świetnie. 

 

i6F5B5.jpg

i6WVii.jpg

1568225638-11-09-2019-18-21-04-vkibjr1u.

  • Upvote 2
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.