Jump to content


ornit

SAMURAI SPIRITS/SHODOWN

Recommended Posts

Posted (edited)

@Shen

Dzięki temu, że sterylne to jeszcze wychodzą. Chociaż samurai shodown na screenach HD wygląda spoko.

 

Jak wydali rysowanego recznie kofa 13 to studio się zwinęło i zrezygnowało z gier na parę lat więc to jedyne wyjście.

Edited by devilbot

Share this post


Link to post


GG czy DBZ to 3d i tez pewnie obniza koszta produkcji

 

Ehhh przypomnial KOFXIII az sie lezka w oku kreci na mysl jaka ta gra byla piekna i dobrze animowana.

Share this post


Link to post

Odpalilem KoF jak ostatnio grałem z ziomkami, no nie dla nich gra, bo nie walisz combosow dwoma przyciskami jak w SC czy Tekkenie. Czuje, ze bede grac w to sam :D

  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Po sieci też będziesz grał w to sam :D Kibicuję tej grze ale bądźmy realni. Będzie zupełnie nieatrakcyjna dla przeciętnego konsumenta oczekującego niezobowiązującej zabawy...

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Nowy trailer pokazujący trochę trybów Ghost mode, Dojo itp:
 

 

 

Potwierdzili Season pass z 4 postaciami za 20 $, a jak kupimy w preorderze albo w pierwszym tygodniu to dostaniemy go za free. Spoko.

 

 

Zapowiedzieli też nowe edycje z neogeo mini z tematem Samsho:

14_neo01.jpg

 

14_neo03.jpg

 

14_neo05.jpg

 

 

aha no i trailer Genjuro który to jest edgy ale nie jest wcale przodkiem Iori Yagamiego z Kofa co SNK samo zdementowało:

 

 

 

i jeszcze jego rywal Haohmaru:

 

 

Fragment chyba pierwszego turnieju w Samsho 2019. Jak widać rundę można będzie zakończyć szybko:

 

 

Edited by devilbot
  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post

Świetna opcja z tą symulacją AI. Wydaje się być ciekawe przynajmniej przez chwilę póki nie wsiąkniemy w online (albo zabraknie żywych graczy:yao:)

Share this post


Link to post

Season pass do premierowego wydania tez spoko gest.

Wiadomo czy bedzie box czy tylko cyfra?

  • Downvote 2

Share this post


Link to post

Europa ma dostać taką oto fizyczną limitkę:

 

D6mORKcXsAEYM9Y?format=jpg&name=900x900

 

Ciekawe kiedy zaczną się preordery u nas. Mam nadzieję że niedługo w perfectblue będę mógł dostać.

  • Upvote 3
  • Like 1

Share this post


Link to post

Ma byc tylko 500 sztuk? xD Tak sugeruja cyferki na karcie z Nakoruru. Pewnie pogladowa grafika.

Share this post


Link to post

Będzie też nienumerowana w tym limitowanym pudełku. Z Twitta:

 

Cytat

 

This collector will be the only one in the West and two versions will be available, one of them signed.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Grafika (design postaci/aren) fajna, muzyka fajna. Niestety wczytywanie walk jest długie :/ Prawie wszystkie bijatyki tej nędznej generacji konsol mają problemy z długimi loadingami. Dobrze że PS5 ma mieć "wypasiony dysk SSD". Mam nadzieję że dzięki wstecznej kompatybilności będzie można grać a nie czekać :P Szkoda że wersja na PC (SSD :wub: ) dopiero pod koniec roku :/ Gdyby tak SSD w PS4 poprawiało wczytywanie walk tak o np; 50% to nie żałowałbym blisko 500zł. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Te loadingi nie takie złe 13-16 sekund na konsoli to taki standard do przyjęcia.

 

Z nowych informacji to podali na twitterze, że gra będzie miała możliwość wyłączenia krwi i odcinanych kończyn w opcjach i pokazali specjalną edycję na Japonię z butelką sake w zestawie:

 

samurai-shodown-sake.jpg

Share this post


Link to post

Dla mnie są złe. W czasach PS2/GC/XBOX bijatyki były piękne i na dodatek szybko się wczytywały, w sumie na PS1 bijatyki Namco też. Na PS3/Xbox360 było już gorzej, ale i tak ok. Niestety obecnie jest fatalnie.  Ostatnio grałem w T5 na PS2, śliczna gra, krótkie loadingi, T7 przeciętny graficznie i długo się wczytuje. Zresztą nawet na SSD (PC) szału nie ma jeśli chodzi o wczytywanie walk, widać że bamco nie ogarnia UE4. W przypadku DOA6, SSD na PC ZNACZNIE skraca loadingi, walki wczytują się jak za czasów PS2 :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

No jak patrzę np na takiego DOA3 a ostatnie odsłony to zastanawiam się what went wrong. No jest niby progres w wyglądzie postaci ale to co się odwala w otoczeniu i te loadingi to je dramat.

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Aktualny, kastracyjny model sprzedażowy też ma swoje na sumieniu w kwestii częściowej utraty za(pipi)istości przez ten najświętszy z gatunków gier.

 

Odkąd odszedł Itagaki, to DOA trochę straciło z wesołego, kolorowego klimatu, który niemal od zawsze ( a na pewno od części drugiej) towarzyszył serii. Piątka jest zbyt mroczna, co nie zmienia faktu, że system nadal bardzo dobry. Grało mi się świetnie w tę odsłonę.

Edited by ciwa22
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Posted (edited)
6 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

No jak patrzę np na takiego DOA3 a ostatnie odsłony to zastanawiam się what went wrong. No jest niby progres w wyglądzie postaci ale to co się odwala w otoczeniu i te loadingi to je dramat.

 

7 godzin temu, Alastor84 napisał:

Dla mnie są złe. W czasach PS2/GC/XBOX bijatyki były piękne i na dodatek szybko się wczytywały, w sumie na PS1 bijatyki Namco też. Na PS3/Xbox360 było już gorzej, ale i tak ok. Niestety obecnie jest fatalnie.  Ostatnio grałem w T5 na PS2, śliczna gra, krótkie loadingi, T7 przeciętny graficznie i długo się wczytuje. Zresztą nawet na SSD (PC) szału nie ma jeśli chodzi o wczytywanie walk, widać że bamco nie ogarnia UE4. W przypadku DOA6, SSD na PC ZNACZNIE skraca loadingi, walki wczytują się jak za czasów PS2 :)

To też jeden z powodów dla których niemal całkiem olałem bijatyki w tej generacji, w takim SFV wyszukanie i wczytanie trwało dłużej niż sama walka...

Edited by metalcoola

Share this post


Link to post

Trailer kolejnej postaci. Tym razem główny bohater tej części czyli całkiem nowy ninja Yashamaru. Upadły samurai z mocami starożytnych kruków tengu. Złodziej cienia kradnący bogatym i rozdający biednym:

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Kolejny character trailer. Tym razem Yoshitora Tokugawa zaprojektowany przez mangake Nobuhiro Watsuki(Rurouni Kenshin) jako główny bohater Samurai Shodown V.

Został stworzony jako przeciwieństwo lekkoducha Haohmaru. Militarny geniusz i bezpośredni (zbuntowany) dziedzic szoguna Tokugawy:

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.