Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Faka napisał:

No trochę beka, moja konsola i tak jest schowana za TV XD. I niech lepiej będzie matowy, bo błyszczące konsole to tragedia, nie dość, że rysy zostawia i przy okazji odciski. 

Czyli może wyglądać jak gó.wno, byleby gó.wno bez rys, bo rysy psują... wygląd?

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem idea wypuszczania dwóch wersji konsol tego samego producenta to trend, który notabene przyjął się w innych gałęziach rozrywki. Od dłuższego czasu jest wybór i ludzie kupują np iphony. Z cenami też bym nie celował w pułap 2k bo jak ktoś wspomniał teraz pensje są zupełnie inne niż 15 lat temu. Podstawowa wersja, cena - 2600, Pro - 3100 a nawet jakby była wyższa to i tak się sprzeda i napędzi, dobry marketing czyni cuda zwłaszcza przed świętami i w dobie rat, kredytów na każdym kroku.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Jakim napisał:

Mysle ze takie osoby tez byly by w stanie przez te nastepne 12-13 miesiecy do premiery wiekszosc odlozyc a reszte ewentualnie na raty

 

Po swoich mrocznych czasach wiem, ze takie osoby to maja deficyt wszystkiego i ciezko cokolwiek odlozyc, a potem splacac jeszcze raty. Za co? Chyba, ze ktos zyje z rodzicami i nie ma zobowiazan to spoko.

Odnośnik do komentarza

Konsola, to nie jest produkt pierwszej potrzeby(i tak się sprzeda dobrze, nawet za 4 koła).

Niech zrobią mocny sprzęt, który przetrwa całą generację. Nie widzę opcji, żeby wyszło taniej niż 2500-3000 PLN, jeśli rzeczywiście ma być konkretna moc. Jak ma z tego wyjść budżetowe huy wiec co, z trzeszczącymi padami na dwie godziny, to lepiej dopłacić.

Odnośnik do komentarza

@SlimShady Marketing. Remaster brzmi atrakcyjnie i łatwiej programować nim potrzeby. Mnie też wkurza robienie ze słownika dziwki, ale cóż poradzić... ;)

 

@Czezare Nie będzie cichsza bo musisz jakoś odprowadzać straty energetyczne czyli ciepło. Używamy starych, tanich technologii, więc to się długo nie zmieni. Być może dopiero wraz z procesorami optycznymi lub chociaż porzuceniem krzemu na rzecz różnych innych związków. Sporo spadek zawdzięczamy trendowi porzucania płyt optycznych, których wymagane prędkości odczytu wymuszają ogromne prędkości obrotu, a więc i drgania/hałas (świetnie to pokazuje X360, który jest najgłośniejszą konsolą w historii tej branży).

 

A jaki masz rozstaw palców? Symetryczny czy niesymetryczny? Dlatego właśnie gałki analogowe powinny być na tej samej wysokości - bo tak Bóg zaprojektował człowieka. Biologia.

 

W DS4 zmniejszyli pojemność baterii o 1/3, dorzucili bardziej energożerny BT i dodali żarówę. Właśnie dlatego nie pograsz dłużej niż 10h (na wyłączonym wibratorze rzecz jasna) na DS4. Ale jeśli chcą zachować kompatybilność wstecz to na pewno ani żarówa nie zniknie, ani ten idiotyczny smyroblat.

  • Plusik 2
  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza

Ja uderzę trochę z innej mańki, nie wiem czy może gdzieś to było ... i nie wiem na ile jest to kwestia hardware'u, a na ile firmware'u. O ile na tę generację może być za późno i skoro już wszystko zaczyna się łączyć ze wszystkim to chciałbym, aby przynajmniej od PS4 była możliwość wbijania na party z poziomu aplikacji PS na andku/ios. Może dla kogoś bzdet itp. ale zdecydowanie brakuje mi takiej możliwości na PS4. 

Odnośnik do komentarza

@Berion Twoje argumenty odnośnie cichości/głośności są trochę inwalidą, bo o ile X360 (zwłaszcza pierwsza, biała wersja) to jedna z najgłośniejszych konsol w historii to już XOne może uchodzić za konsolę najcichszą, zwłaszcza pierwsza iteracja, która milczała jak grób.Koks jest tylko niewiele głośniejszy, a od bieda PS4 czy XOne jest przecież o wiele mocniejszy.

Co do umieszczenia gałek na padzie to jest to oczywiście kwestia przyzwyczajenia. Jak ktoś zaczynał od PSX-a, poprzez PS2-4 to oczywistym jest, ze mu to odpowiada. Ja natomiast uważam , że rozwiązanie Microsoftu jest ergonomiczniejsze i nic nie ma do tego fakt, że nasze dłonie są symetryczne. Dual Shock jest bardzo wąski, przez co  trzeba trochę nienaturalnie cofać oba kciuki do tyłu. Gdyby pad był szerszy, a symetryczne gałki wyżej u góry to wówczas było by to o wiele lepsze rozwiązanie IMO.

Odnośnik do komentarza

Premierową 360 mam do dziś i bałbym się ją włączyć ponownie. Nie da się na tym grać w nocy, bo wszystkich wybudzi swoim szumem. Wolałbym dopłacić kolejnego tysiaka, żeby nie musieć męczyć się z czymś takim ponownie. Co do padów to nie jestem fanem DualShocków. Nie mam dużych dłoni, ale jak wracałem do PS po dłuższej rozłące z konsolą, to na tym chińskim badziewiu zawsze drętwiały mi palce przez pierwsze dni użytkowania.

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, Berion napisał:

A jaki masz rozstaw palców? Symetryczny czy niesymetryczny? Dlatego właśnie gałki analogowe powinny być na tej samej wysokości - bo tak Bóg zaprojektował człowieka. Biologia.


Od kiedy to na biologii uczą czegokolwiek o bogu ? :yao:
Póki co Hendrix rzuca sensowne argumenty co do ceny PS5. Jeżeli zamknie się w przedziale 2000 - 2500 to rozważę zakup na premierę.
Ile kosztował XOX na starcie ?

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, giger_andrus napisał:


Od kiedy to na biologii uczą czegokolwiek o bogu ? :yao:
Póki co Hendrix rzuca sensowne argumenty co do ceny PS5. Jeżeli zamknie się w przedziale 2000 - 2500 to rozważę zakup na premierę.
Ile kosztował XOX na starcie ?

 

Gdybyś miał na tyle otwarty umysł jak niedawno deklarowałeś, to przynajmniej brałbyś pod uwagę możliwość istnienia bytu (bo ja na ten przykład biorę pod uwagę, że może żaden takowy nie istnieć), którego nie ogranicza wymiar czasowy. Co za tym idzie, zdolnego projektować wszechświat, wszystko co się w nim znajduje, w całej rozpiętości każdego z wymiarów. Ostatnio wśród antyteistów i ateistów coraz bardziej popularna jest hipoteza symulacji. A taka koncepcja już powinna być ci bliższa niż Jezus w sandałach, bo z grubsza działa na tej samej zasadzie minus moralność. Gdybyś się przyczepił do ewolucji, a schodząc jeszcze niżej do losowości to zacznij od zrozumienia dlaczego z nano świata losowości wyłania się nasz makro w pełni (?) deterministyczny. Albo zagraj sobie w jakąś gierkę lub napisz kolejny głupi post na forum, bo to zdaje się znacznie lepiej Ci wychodzi. I jeszcze jedno: podział na biologię, chemię itd. jest sztuczny. Nie ma czegoś takiego, jest tylko i wyłącznie matematyka - to że sobie tak podzieliliśmy naukę jest konsekwencją naszych ograniczonych zasobów przetwarzania i magazynowania danych na dosyć krótkiej przecież osi czasu.

Edytowane przez Berion
  • WTF 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Edytuję bo jestem dokładny w tym co robię. Jeśli przeczytam co napisałem i zauważę błąd, poprawiam (nie używam funkcji podglądu bo jest zepsuta bez wszystkich js jakie to forum próbuje mi uruchomić, a na co nie może być mojej zgody). Czasami edytuję po kilku minutach kiedy przypomni mi się, że coś zapisałem źle. Nigdy jednak nie jest tak, że zmieniam sens wypowiedzi jak sugerujesz lub jak ja odebrałem, że sugerujesz.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Czezare napisał:

@Berion Twoje argumenty odnośnie cichości/głośności są trochę inwalidą, bo o ile X360 (zwłaszcza pierwsza, biała wersja) to jedna z najgłośniejszych konsol w historii to już XOne może uchodzić za konsolę najcichszą, zwłaszcza pierwsza iteracja, która milczała jak grób.Koks jest tylko niewiele głośniejszy, a od bieda PS4 czy XOne jest przecież o wiele mocniejszy.

Co do umieszczenia gałek na padzie to jest to oczywiście kwestia przyzwyczajenia. Jak ktoś zaczynał od PSX-a, poprzez PS2-4 to oczywistym jest, ze mu to odpowiada. Ja natomiast uważam , że rozwiązanie Microsoftu jest ergonomiczniejsze i nic nie ma do tego fakt, że nasze dłonie są symetryczne. Dual Shock jest bardzo wąski, przez co  trzeba trochę nienaturalnie cofać oba kciuki do tyłu. Gdyby pad był szerszy, a symetryczne gałki wyżej u góry to wówczas było by to o wiele lepsze rozwiązanie IMO.

 

Widocznie opatrznie zrozumiałeś mój komentarz. Projektując konsolę, inżynierzy muszą osiągnąć balans pomiędzy tym ile muszą ciepła odprowadzić, jakim kosztem produkcji i na jakim poziomie hałas utrzymać. A fakty są takie, że jest coraz więcej ciepła do odprowadzania, więc wymaga to coraz wydajniejszych i droższych systemów ich odprowadzania. W X360 położyli na to laskę i mieliśmy odkurzacz, szczególnie ze względu na prędkości DVD jakie planowano utrzymać.

 

Co do gałek: trochę nad tym myślałem i może faktycznie to ja nie mam racji. Kciuki ludzie trzymają na tak wyprofilowanym joypadzie na tej samej wysokości. Oczywiście możemy nimi machać powiedzmy w okolicach 40 stopni. A jako, że częściej używa się tych "górnych stref" bo przecież iks, kółko itd. nie są opcjonalne tak jak gałka i d-pad to w sumie logiczne byłoby umieścić gałkę również i na tej wysokości, tym bardziej że d-pad już od dawna przestał być opcją w sterowaniu postaci, a przejął funkcjonalność dodatkowych przycisków takich jak R/L. Więc wychodzi na to, że jednak joypady klocków są lepiej przemyślane. :D

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...