Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

Direct sequels are rare in Zelda titles, but Aonuma saw something special about Breath of the Wild and wanted to create a new experience. "One of the reasons we wanted to create a continuation was because I wanted to revisit that Hyrule again and use that world again, while incorporating new gameplay and new story," he says.

https://www.gameinformer.com/e3-2019/2019/06/11/breath-of-the-wilds-director-is-returning-for-the-sequel

 

To brzmi trochę niebezpiecznie. Stara mapa + lekkie zmiany i ewentualnie jakiś dungeon pod mapa byłaby mega hóinia.

Odnośnik do komentarza

 

Cytat

To brzmi trochę niebezpiecznie. Stara mapa + lekkie zmiany i ewentualnie jakiś dungeon pod mapa byłaby mega hóinia.

Niekoniecznie stara mapa. Mogło mu chodzić po prostu, że ta linia czasowa, artstyle i game design.

Nie uwierzę, że ojcowie Zeldy zeszliby tak nisko i zaczęli być ubisoftowymi wyrobnikami.

  • Plusik 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

kubson-Tyle, że to nie będzie majora. Pierwsza część wyszła dwa lata temu, na drugą poczekamy jeszcze minimum dwa. Do tego czasu nie wyjdzie nic co zbliży się podejściem do tworzenia sandboksów, ograsz 100 innych gier. To aż dziwne, że można czuć zmęczenie tak... świeżym i niepowtarzalnym materiałem. Nie chodzi mi już o jakość, tylko odmienność tej gry od reszty. Właściwie żadna duża produkcja nie wychodzi poza oklepane schematy, nawet TLOU2 na które czekam wiem dokładnie czym będzie, a takiej Zeldy nie odważy się skopiować nikt inny (sprzedała się przecież doskonale). 

 

Co do ewentualnego powtórzenia tej samej mapy, to jest możliwe, ale ja bym w tym wypadku raczej szukał pozytywów. Nawet bym się ucieszył, że zobaczymy jak ten świat się zmienił. Niny raczej zrobi to tak, że nie będzie powodów do narzekania. 

Odnośnik do komentarza

Co by pomogło kontynuacji to z pewnością zmiana klimatu na bardziej ponury i nieco straszny.

 

Idę o zakład, że jako już Switch exclusive, to gra będzie miała coop. Nie chcą tego zdradzać ale też nie zaprzeczają. Może pozwoliłoby to na fajne urozmaicenie rozgrywki i mechanik.

Edytowane przez MierzejX
Odnośnik do komentarza

No to sobie trochę poprzeczkę wysoko zawiesili dając 2 do tytułu, zamiast zrobić tak jak kiedyś z Ocaryną/Majorą. Co może wskazywać na to, że rzeczywiście użyją tej samej mapki odpowiednio ją wzbogacając i zmieniając miejscami. Mają silnik, wszystko co potrzebne, więc nie rozumiem, dlaczego by nie mieli zrobić mapki od podstaw? Kto ich tam wie.

Odnośnik do komentarza

Ciekawe teorie powstają:

 

- grywalna Zelda lub coop

- Link chyba ma coś z ramieniem, a koncept arty z pierwszego BotW pokazują, że był pomysł na jedno ramię przerobione na broń :o 

- trailer puszczony od tylu ma w tle odgłosy ludzi - sprawdziłem i być może faktycznie można tam usłyszeć coś co daje nadzieję na jeszcze mroczniejszy klimat 

Odnośnik do komentarza

Chciałbym, żeby ta gra była na tyle bezpośrednią kontynuacją, żeby zaczynała się zaraz po pokonaniu Ganona z BotW  z możliwością przeniesienia sejwa.

 

Gra np. wprowadziła by nas powoli w jakieś nowe elementy gameplayu, później jakiś twist w historii gdzie świat ulega zmianom (wybuch wulkanu, ruchy tektoniczne, tsunami, cokolwiek), pojawiają się nowe dungeony i jedziemy dalej.

 

Strasznie brakowało mi jakiegokolwiek post-game w BotW.

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek
W dniu 13.06.2019 o 04:11, funditto napisał:

Ciekawe teorie powstają:

 

- grywalna Zelda lub coop

- Link chyba ma coś z ramieniem, a koncept arty z pierwszego BotW pokazują, że był pomysł na jedno ramię przerobione na broń :o 

- trailer puszczony od tylu ma w tle odgłosy ludzi - sprawdziłem i być może faktycznie można tam usłyszeć coś co daje nadzieję na jeszcze mroczniejszy klimat 

Na tym trailerze przeciez ta magiczno energetyczna moc to ręka linka trzymająca ganona.

dzwięk od tyłu nie był w zabiegiem w majoras mask?

 

Edytowane przez Orzeszek
Odnośnik do komentarza

Z wywiadu z Kotaku. Konkretów oczywiście zero.

 

https://kotaku.com/breath-of-the-wild-is-getting-a-sequel-because-the-team-1835624233

 

"Breath of the Wild nauczył nas, jak świetny tytuł powstał, kiedy skupiliśmy się na stworzeniu lokacji z wielorakimi możliwymi rozwiązaniami. To jest jedna rzecz, którą chcę dopracować i traktować jako inspirację w dalszej pracy"

 

"Gdy wypuściliśmy DLC do Breath..., zdaliśmy sobie sprawę, że świetnie można tak dodać więcej elementów do istniejącego świata. Ale technicznie rzecz biorąc, DLC to generalnie dane - dodajemy dane do istniejącego wcześniej tytułu. Więc kiedy chcieliśmy dodać większe zmiany, DLC nie wystarczy, i wtedy uznaliśmy, że sequel to dobre rozwiązanie"

(...)

"Mieliśmy wiele pomysłów i uznaliśmy: to jest za wiele pomysłów [na DLC], po prostu zróbmy nową grę i zacznijmy od zera"

 

 

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza
  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...