Skocz do zawartości

PS VR - Awaryjność


steven72

Rekomendowane odpowiedzi

Czy delikatnie poruszający się obraz w przód i w tył gdy siedzę nieruchomo jest normą, czy może jednak powinien utrzymywać stabilność i problem leży w mojej kamerce? Próbowałem kalibrować, przywracać ustawienia fabryczne itd. i wciąż to samo i już nie wiem, czy taka przypadłość kwalifikuje się na gwarancję. Jak to u was wygląda?

Edytowane przez steven72
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 6
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

@steven72 No, raczej nie jest normą, bo ja ani przez moment użytkowania nie zauważyłem niczego podejrzanego w kwestii samych gogli. Dryfujące Move, czy pady to owszem, ale obraz w goglach nigdy nie sprawiał problemów. To przy jakichś konkretnych grach/aplikacjach czy bez znaczenia? Sprawdź jak zachowują się diody na goglach podczas użytkowania (moze świrują, przygasają) i czy nie masz w pobliżu jakichś gładkich powierzchni odbijających światło, które mogłyby sprawiać, że kamera głupieje. Sprawdź w dobrze oświetlonym pomieszczeniu i w całkowitych ciemnościach czy będzie jakaś poprawa/różnica. Sprawdź podłączenia (zestawu VR i kamerki). Skalibruj kamerę i gogle, możesz również zmienić rozstawienie oczu, bo może wzrok Ci figle płata. Spróbuj też ustawić kamerę w innym punkcie (na lub pod TV).

Tak naprawdę to nie wiem, bo miałem dwa modele gogli i oba świetnie działały już na ustawieniach fabrycznych, bezpośrednio po podłączeniu, bez szczegółowych kalibracji.

W Twoim przypadku pachnie felernym modelem, ale to nie gogle, a prawdopodobnie kamera jest winna, dlatego ważne jest, by sprawdzić ją w innych ustawieniach i miejscach.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 8 miesięcy później...

U mnie jest tak samo, w filmach pojawia się czarne pole. Tak jakby na wersji vr nakładał się obraz zwykły w postaci tego czarnego ekranu. U mnie pojawia się to teraz w you tube po wybraniu wersji vr i jakiegokolwiek filmu tego typu. Wcześniej było wszystko bezproblemowo. W czasie gry wszystko jest ok.

 

Reset aplikacji rozwiązał problem.

Edytowane przez rah
Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.