Skocz do zawartości

DualSense i PSPortal


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

No fakt, można dowolną ładowarka ładować z tym że mam tylko ładowarki z tzw. szybkim ładowaniem od telefonu i pytanie czy nie skrócą żywotności baterii... 

Stąd nie chciałem ryzykować bo bateria wbudowana w pad. 

Można także pod tv lub każdym innym urządzeniu z tym że znowu musi być one włączone by ładowało, także bez sensu trochę. 

Stąd moje zdanie że lepiej pasował mi patent MS z ich padów, gdzie wymieniało się baterie. 

W takim razie pozostaje tylko poszukać jakiejś zewnętrznej ładowarki ale by miała swój zewnętrzny zasilacz sieciowy, a nie tylko opcje podłączenia do USB. 

 

Edytowane przez maxoffe
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, jaro napisał:

Gram od premiery konsoli po ok 2h dziennie i od niedawna lewy analog zaczął mi driftowac, niezły shit te pady, mam nadzieję że drugi nie wysiądzie po 4 miesiącach, będę je na zmianę wysyłać na gwarancję :)

 

No to ja mam konsole od 2 tyg., a gram teraz dużo bo po ok. 8-10h. dziennie. 

Tyle że mam 2 pady więc na zmianę ich używam. 

Zobaczymy czy też szybko padakę zaliczą.

Mam tylko cichą nadzieję że to sporadyczne i jednostkowe przypadki, a nie wada słabych podzespołów, bo bylo by to przegięcie że pad za 300 pada po zaledwie kilku miesiącach... 

A tak na marginesie na pada też jest 12mc gwary czy mniej? 

Odnośnik do komentarza

No i dualsense poszedl do piachu. r2 nieodbija i mam ciagly “autofire”. Jako ze kupowalem konsole w Pl a mieszkam w IE zadzwonilem na linie playstation. Pan jak tylko uslyszal ze nie odbija R2 od razu powiedzial ze znany problem z sprezynka i od razu reklamacja przyjeta i kurier zamowiony. Z gadki wnioskuje ze niestety jest to dosc powszechny problem. Dla pewnosci zamowilem zapasowy dzis wiec na przyszlosc beda dwa ale dosc przykre ze trwalosc jest tak marna gdzie konsole mam od 2ch miesiecy i dbalem zeby pad nie spadl czy tez nie uszkodzil sie w zaden inny sposob.

Odnośnik do komentarza

Mnie zdziwiło, że naprężanie R2 działa 50/50 w Demon's Souls. Jak naciśniesz za szybko to nie zdąży zrobić oporu :). No ale to pewnie wina gry. Oby mi się nie zrypał. Niestety też to, wobec czego miałem największą nadzieję, czyli poprawienie ergonomii Sony nie wyszło. Nie rozumiem jak można po 15 latach nie poprawić kształtu rączek i ustawienia, nie ucząc się od Microsoftu. Czyżby Microsoft opatentował kąt nachylenia nadgarstków i kształt tej części rączki, która leży w dłoni? Chyba nie. Generalnie ten pad to jeden wielki gimmick. Super sprawa na pierwsze odpalenie konsoli i zabawę z Astro. Jest powiew nowości, ale potem biorę Elite Series 2 w łapę i czuję się jakbym siedział w Ferrari i nie potrzebne mi świsty i bajery.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, apsnt napisał:

Mnie zdziwiło, że naprężanie R2 działa 50/50 w Demon's Souls. Jak naciśniesz za szybko to nie zdąży zrobić oporu :). No ale to pewnie wina gry. Oby mi się nie zrypał. Niestety też to, wobec czego miałem największą nadzieję, czyli poprawienie ergonomii Sony nie wyszło. Nie rozumiem jak można po 15 latach nie poprawić kształtu rączek i ustawienia, nie ucząc się od Microsoftu. Czyżby Microsoft opatentował kąt nachylenia nadgarstków i kształt tej części rączki, która leży w dłoni? Chyba nie. Generalnie ten pad to jeden wielki gimmick. Super sprawa na pierwsze odpalenie konsoli i zabawę z Astro. Jest powiew nowości, ale potem biorę Elite Series 2 w łapę i czuję się jakbym siedział w Ferrari i nie potrzebne mi świsty i bajery.


Pamiętaj, że pad w przeciwieństwie do reszty konsoli to mocno indywidualna sprawa. Co z tego, że Sony zrobi kąt nachylenia „pod Ciebie” jak inni będą wtedy niezadowoleni ?

Dla wielu osób to najlepszy pad na jakim grali. 

Odnośnik do komentarza

To trochę jak sprawa myszki wertykalnej, a zwykłej. Niby indywidualna sprawa, a jednak w miarę uniwersalna. Przyznaję, że samo poprawienie długości uchwytów już było krokiem w dobrą stronę, ale np. Kąt ich nachylenia jest nadal zły przez co nie trzyma się ich tak swobodnie. Wymuszają wygięcie nadgarstków lub schodzenie łokci do środka. Sprawa jest nieco trudniejsza do wytłumaczenia jeśli chodzi o to jak pad leży w zagłębieniu dłoni.  Nie jest to aż tak nieergonomiczna pozycja jak przy krzyżowaniu kości łokciowej i promieniowej z myszką poziomą, ale jednak idealnie nie jest.

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, apsnt napisał:

To trochę jak sprawa myszki wertykalnej, a zwykłej. Niby indywidualna sprawa, a jednak w miarę uniwersalna. Przyznaję, że samo poprawienie długości uchwytów już było krokiem w dobrą stronę, ale np. Kąt ich nachylenia jest nadal zły przez co nie trzyma się ich tak swobodnie. Wymuszają wygięcie nadgarstków lub schodzenie łokci do środka. Sprawa jest nieco trudniejsza do wytłumaczenia jeśli chodzi o to jak pad leży w zagłębieniu dłoni.  Nie jest to aż tak nieergonomiczna pozycja jak przy krzyżowaniu kości łokciowej i promieniowej z myszką poziomą, ale jednak idealnie nie jest.


Pewnie można pisać na ten temat wypracowania ale sprawa staje się prosta kiedy masz kilka konsol i robisz dłuższe sesje. 
Ja korzystam z Dualsense, DS4, Procontrolera oraz 8BotDo Pro na zmianę no i wychodzi na to, że z Dualsensem czuję się najlepiej, nawet grając kilka godzin. 
Nie mam porówniania z padem od Xa. 

Odnośnik do komentarza
5 minutes ago, Szymek said:

Wystarczy wyciągnąć ręce przed siebie i zobaczyć jak naturalnie nadgarski się układają. Dla mnie ten DualSens jest średnio wygodny. Nadgarski są wygięte. Nie wiem jak przy dłuższym graniu ale pierwsze wrażenie takie sobie jeśli chodzi o konstrukcje i ergonomię. 

Dokładnie o tym mówię. Ten kąt /   \ jest w przypadku pada Sony za mały. Pad do Xa leży tak, że ręce swobodnie są skierowane po bokach ciała, a nadgarstki kompletnie prosto.

Dodatkowo rączki leżą w dłoni jak 2 bułki :). Gdyby to naprawiono to byłby szczyt osiągnięcia w dziedzinie kontrolerów do gier ;).

 

13 minutes ago, giger_andrus said:

Mieć retro konsole to inny temat. 
Ja mam na myśli bezpośrednie porównanie aktualnych padów podczas dłuższego grania.

No tak, ale pad od Xboxa się prawie nie zmienił od 2013. Lekko męczą mi się nadgarstki na DualSense. Nie tak jak W Dual Shocku, kiedy to do PS4 kupiłem sobie przejściówkę do pada od Xboxa nawet... 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, giger_andrus napisał:

No ale jaką informację mi to da ? Przecież nie gram na wyprostowanych rękach. 
Dla mnie liczy się czucie po konkretnym graniu i tutaj efekt jest dobry. 

No i fajnie :)

Na zgiętych w łokciach też nadgarski idą do środka. 

A o taką że rozumie że dla kogoś może być niewygodne albo ręce bolą bo nadgarski są w nienaturalnej pozycji. Dla mnie powinnien być bardziej ścięty na górze aby nadgarski nie były tak wygięte. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...