Jump to content

Ratchet and Clank Rift Apart


Sylvan Wielki

Recommended Posts

32 minuty temu, schabek napisał:

Sliczne to jest, nie potrzeba mi juz zadnych materialow, i tak wjezdza day one. Mam wrazenie ze i tak juz za duzo pokazali.

 

Insomniac w 6 miesiecy: remaster SM, Morales w dwoch wersjach + patch 60fps/RT i teraz Ratchet. Oni sie na dwie ekipy podzielili czy jak? Bo tempo zabojcze i gdyby to byl ktos inny to mialbym obawy o jakosc tego Ratcheta.

Na pewno. Tam teraz pracuje ok 300 osób więc podejrzewam, że 2 teamy to minimum.

Link to post
34 minuty temu, schabek napisał:

 

 

Insomniac w 6 miesiecy: remaster SM, Morales w dwoch wersjach + patch 60fps/RT i teraz Ratchet. Oni sie na dwie ekipy podzielili czy jak? Bo tempo zabojcze i gdyby to byl ktos inny to mialbym obawy o jakosc tego Ratcheta.

Polyphone Digital, jedna gra na generację :rotfl:

Racja, Insomniac to jakieś pieprzone świry jeżeli chodzi o jakosc i szybkość wypuszczania kolejnych gier. Pomyśleć że Sony kupiło ich za śmieszne pieniądze 

Link to post

Insomniac to jeden team, dwie lokacje: California i North Carolina. Widzę, że ASX mnie uprzedził z artykułem z The Verge, też polecam - Insomniac w pierwszym roku daje popalić, a to dopiero początek.

Link to post

Na ten moment to jest chyba najlepiej prezentująca się gra której gameplay był pokazany. Cieszy powrót piratów i zastanawia ile będzie zajmować miejsca na dysku bo w artykule wspominają że nie muszą być tak ostrożni z pakowaniem danych (może wyeliminowali potrzebę powielania plików?).

Link to post

Preorder złożony. Tym razem nie chcę odbić się od braków i wykupionych egzemplarzy ze sklepu.

 

Dopóki będą wychodzić takie gierki, to będę GRACZEM :banderas: 

Link to post

ZuXTxN.gif

:obama:

 

 

 

 

IGN

Given the recent State of Play and the gameplay you can see right now, I’ve no doubt Ratchet and Clank has the capability to look as good, if not better, than the Pixar movies it’s always compared to.

Link to post
Posted (edited)

To fakt, ale z generacji na generację faktycznie sie do tego zbliżamy. Wiadomo, że teraz jestesmy najbliżej takich momentów ever.

 

Film

 

Ratchet-holds-up-his-QWARK-TRADING-CARD-Highres-copy_15789fde6c.jpeg

 

Gra

 

E1MV2EZWUAYDbdk.jpeg

Edited by Jakim
  • Upvote 2
  • Like 1
  • Haha 1
Link to post

Gry prawdopodobnie nigdy nie zaoferują lepszej grafiki niż filmy animowane pochodzące z tego samego okresu, ponieważ grafika renderowana w czasie nierzeczywistym zawsze będzie kilka kroków dalej przed tą renderowaną w czasie rzeczywistym. Nie zmienia to jednak tego, że gra wygląda fantastycznie i takie animacje filmowe sprzed kilkunastu lat zostawi pewnie w tyle.

 

Jeszcze tylko dodam łyżkę dziegciu do tej beczki miodu. Po raz kolejny nie widzieliśmy oficjalnej rozgrywki w 60 klatkach na sekundę. Chcę zobaczyć jak wtedy tytuł się będzie prezentował i jak wiele kompromisów zostanie wprowadzonych, by zapewnić taką płynność animacji. Mam nadzieję, że w trybie performance poprzestaną na wyłączeniu ray tracingu oraz nieznacznym obniżeniu rozdzielczości, bez dużej ingerencji w oszałamiającą złożoność geometryczną czy efekty cząsteczkowe, jakie nowy Ratchet oferuje.

Link to post
Posted (edited)

Na pewno będzie tryb RT 1440p skalowane do 4k jak w Milesie, tam było stabilne 60 fps i wyglądało to genialnie. Tryb dodali kilka tygodni po premierze i zdaniem wielu, był to najlepszy tryb. 

 

Calkiem niedawno robilem troche pobocznego contentu w Milesie i działało to doskonałe.

 

Tutaj liczę na taki na premierę.

 

 

Edited by KrYcHu_89
Link to post
27 minut temu, Rtooj napisał:

Jak ktoś nie grał w FFVII remake to w czerwcu będzie miał duży "problem" z czasem na Ratcheta. 

Ja nie grałem i nawet nie będę miał cienia wątpliwości wkładając w pierwszej kolejności Ryśka do czytnika.

Link to post
Posted (edited)

Jak sequel HZD nie wyjdzie w tym roku, to zapewne GOTY dla Ratcheta, tak mówimi moja szklana kula:), po tym co widać w preview, gra nie tylko doskonale wyglada i doskonale się w nią gra, ale też jest pozbawiona błędów. Insomniac to jednak top topów już od czasów Spidermana.

Edited by KrYcHu_89
Link to post

Większe tytuły od Insomniaców praktycznie zawsze dostawały oceny w okolicach 9/10 (zaczynając od Spyro). Ta część faktycznie może powalczyć o GOTY chociażby z tego powodu że ostatni duży Ratchet został wydany 12 lat temu.

Link to post
29 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Insomniac to jednak top topów już od czasów Spyro.

Fix

Link to post
2 godziny temu, Hal Emmerich napisał:

Po raz kolejny nie widzieliśmy oficjalnej rozgrywki w 60 klatkach na sekundę.

Przecież już dawno był pokazany gameplay w 60 klatkach.

Link to post
Posted (edited)

Szczegółowość scen to nowa jakość. Pięknie to wygląda.

Stawiam, że nawet niechętni platformówkom kupią by sobie nacieszyć oczy.

Edited by addhoc
Link to post
54 minuty temu, Square napisał:

Przecież już dawno był pokazany gameplay w 60 klatkach.


Nie było, do czasu premiery raczej też nie zobaczymy. Rift Apart będzie miał dodany Performance Mode w day-1 patchu (i pewnie będzie szlifowany do samiutkiego końca developingu).

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.