Skocz do zawartości

Forspoken


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będzie, to nowe IP,  na które Square-Enix sypie BARDZO dużo pieniędzy (pierwotnie miał to być cross-medialny projekt: film, gra, gra mobile, książki, komiksy, ale z części zrezygnowali, nomen omen odpisując w niebyt 50 mln USD) - fun fact: ludzie z hollywood pracują przy tej grze (scenarzyści i nie tylko).

(I tak: pre-produkcja zaczęła się w 2018, od 2019 team miał zacząć pełną produkcję, dlatego sądzę, że najwcześniej będzie w 2022, chociaż 2023 jest bardziej realny, podejrzewam, że S-E chciałoby mieć większą bazę użytkowników na premierę tej gry)

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Fanek napisał:

Też mnie mocno zaciekawił ten tytuł, smok nawiązuję do Deep down trochu. Ale gra chyba nie skończy tak samo co.

To jest na silniku Luminous tym od FFXV ?

 

Czekam na więcej info

 

Na razie nie wiadomo, na razie jedynie trollują, że robi to ekipa od FFXV czyli Luminous Productions. Ich silnik potrafi pokazać pazur ale potrzebuję mocarnych bebechów aby to chodziło i wyglądało jak należy. Czy tym razem się ogarną to czas pokażę, szkoda byłoby aby na tak fajnym silniku wyszła jedna gra.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Luminous Productions operuje na silniku Luminous Engine, zresztą wew. studia jest też ekipa od R&D tego silnika -130 pracowników łącznie (do Września 2019), teraz studio liczy ok. 150 (i dalej rekrutują). Fun fact: to z CV pracownika tego studia pochodzi jedna z pierwszych informacji o PS5 (stąd było wiadomo, że studio robi nowe IP AAA na PS5).

I tak, w zasadzie w każdym wywiadzie podkreślają, że cel studia to stworzenie nowego, dużego IP (co nie jest częste w gamedevie w Japonii).

Tutaj wywiad z obecnym szefem studia, z września zeszłego roku:
https://www.luminous-productions.com/news/02/

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Ale przy FFXV jechali od zera, bo przed końcem 2012 gra nie była w pełnej produkcji (a w 2014 zaliczyła restart i zmianę reżysera, bo było jasne, że wizja Nomury jest zbyt wielka na jedną grę), nie mieli silnika, i dostali scenariusz rozpisany na trzy gry :v* To, że ta ekipa zrobiła działającą, solidną grę, w między czasie robiąc własny silnik, dostając od SE niedźwiedzią przysługę w postaci przejęcia projektu Nomury, to cud.


* FFvXIII był przewidziany i rozpisany na trylogię (i więcej), sama gra miała pecha w postaci problemów Square-Enix z XIII (i crystal tools) i przede wszystkim z FFXIV Online, ten drugi projekt to największa katastrofa firmy od czasu Spirits Within,  team Nomury w zasadzie nigdy nie wyszedł z fazy prototypowania rozgrywki i Versus po prostu nie wszedł w tryb pełnej produkcji, nigdy też nie miał wolnej ekipy do tego, bo w międzyczasie całe Square musiało 5 letni projekt zrobić w trochę ponad 2 lata (FFXIVARR).

To, że to właśnie Luminous Studio dostało nowe, duże IP do zrobienia, to nie jest przypadek. to wyraz zaufania SE (bo w JP super ciężko o finansowanie nowych IP AAA).

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...