Jump to content

(Forza 7) Liga Forumkowa


PiPoLiNiO

Recommended Posts

Najgorsze jest hamowanie gdy nie ma kontroli nad skrzynią biegów - czesto dohamowuje za bardzo, bo nie jestem w stanie dobrze ocenić prędkości. 

 

Ale tak czy siak frajda jest fajna i warto tym pojeździć. 

Jeszcze z jedno podejście na pewno zrobię, bo czas Marcina miałem już w polu widzenia, tylko znów przeszkodziły te chore limity toru :laugh:

Link to post
21 godzin temu, PiPoLiNiO napisał:

Ja natomiast pytam gdzie są @Magik, @DumaDyma, @szejdj, @marbel007, @eX4cT_PL oraz @Frredy...

W sumie mógłbym skopiować punkty 2. i 3. z postu Szejdjego ;-)

Nie przemawia do mnie model jazdy tej gry.  Niektóre samochchody są OK ale z reguły kombinacja auto+tor w naszej lidze pasuje jak Pudzian do baletu i nie ma w tym dla mnie żadnego funu.

Ragera z aktualnej rundy jest dla mnie po prostu niegrywalna. Półkilometrowa droga hamowania i zwrotność gorsza niż w Insigni. Żeby przejechać co ciaśniejsze zakręty to najszybszą technika jest chyba "zawracanie na trzy" :Coolface:

A tak na serio to nie chce się zmuszać do ciorania w coś co zamiast dawać radochę to tylko irytuje. 

Oczywiście jestem chętny na turniej w jakąś inna ścigałkę gdzie jeździ się intuicyjnie i jest normalny tryb Time Trial (Assetto Corsa, F1 2019 czy inny Driveclub).

Ale FM7 odpuszczam.

Pozdrawiam :turned:

 

  • Like 1
Link to post

No ja też się zgodzę z tym doborem samochodów. 

Pamiętam, że jak żeśmy katowali 3ke, to wyglądało to logicznie - ciasna i kręta trasa, to zwinna rajdówka. Tor wyscigowy, to fura typowo torowa. Zresztą zobaczcie sobie w ten stary temat jak to wyglądało. 

 

Tutaj natomiast niebawem dojdzie do tego, ze na Circuit de la Sarthe full będziemy jeździć tym trójkołowcem z silnikiem od motorynki :kaz:

 

Brak czasu i zbyt wiele gier w passie to druga sprawa i sam "cierpię" z tego powodu, hehe. 

Link to post

Ja w pierwszym sektorze mogę urwać 0,5 sekundy na luzie ale dalej nie udaje mi się chociaż tka samo pojechać pozostałych. Zero motywacji z taką frekwencją. 
No trudno. Moim zdaniem model jazdy jest ok, tylny napęd jest wymagający dużo bardziej niż w takim gt, czy driveclubie. Jest też zrozumiały jak się trochę pogra online. Najszybciej nauczymy się jeżdżąc z szybszymi od nas. ;) Szkoda...

 

aż z ciekawości odpalę assetto, bo jeszcze się okaże niegrywalna na padzie. 
 

edit: ściągnąłem, „pograłem” i nie dałem rady połowy okrążenia w spa przejechać bez wkurwu. XD zderzyłem się nie tyle ze ścianą, co z pędzącym tirem. Za masochizmem nie przepadam.
 

 

Edited by Marcin_wawa
Link to post
Opowiadacie pierdoły. 
AC to najlepsza scigałka jaka wyszła na konsole. Żadna inna gra nie daje takiej wczuty i realizmu. Wyżej tego jest chyba tylko iR z PCta. 
 

Ale grasz na padzie czy na kierownicy? Bo ja na padzie i nie byłem w stanie tym sensownie sterować...
Link to post

Gratki Marcin, jesteś kosmitą:good:

Jeszcze co do AC to jak Michał wspominał,  gram na padzie ale mam zmodyfikowane ustawienia zaawansowane.  Są mniej "szarpane" od defaultowych ale wciąż dają mi natychmiastową reakcję. 

Zostawiam po poniżej, może się przyda ;-)

Jak dla kogoś jestbjeszcze zbyt ostro jeszcze obniżyć prędkość kierownicy, podkręcić czułość prędkośi i filtr. 

Ja jednak za bardzo cenię sobie precyzję.

20210117_154230.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.