Jump to content

Narita Boy


Recommended Posts

 

Nigdy wcześniej tego nie widziałem. Wpisałem w google i okazało się, że zrobili kickstartera w 2017, a ostatni update jest z dziś i Team17 się nimi zainteresował. Nie wiem na jakie platformy to finalnie trafi. W kickstarterze były wszystkie możliwe, ale nie dobili "stretch goals". Pewnie ze wsparciem team17 wyjdzie na wszystko. Według trailera będzie w gamepassie :usmiech:

 

Cytat

Classic 2D scroller action with new exotic time and dimension jump mechanics, RPG elements and amazing worlds to explore; from the streets of the 80s to the weird futuristic landscapes of another dimension.

2020-11-27-1.gif

Edited by 20inchDT
  • Upvote 3
Link to post
  • 20inchDT changed the title to Narita Boy


Moje klimaty - czekam z niecierpliwością oczywiście, ale z pewną dozą nieufności, bo widziałem wcześniejsze filmiki i niezbyt mi się tam podobały sekcje platformowe. Jakaś dziwna bezwładność i fizyka tam panuje + do tego cała masa kolców jako główna przeszkadzajka. Wyczuwam potencjalne spore źródło frustracji, jeżeli tego nie poprawili w ciągu całego roku. ;)

 

 

Jest demko na Steam + oficjalne info o platformach poniżej

 

Cytat

Team17 will publish Studio Koba-developed side-scrolling action adventure game Narita Boy for PlayStation 4, Xbox One, Switch, and PC via Steam this spring, the companies announced. It will also be available via Xbox Game Pass for Console and PC.

 

Link to post
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
8 godzin temu, 20inchDT napisał:

 

Z cyklu "sztosy w gamepassie". Będzie solidna gra w cenie pringelsów.

Styl graficzny przypomina trochę another world. 

Link to post
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

:frog:

 

 

info sprzed miesiąca 

 

It's still been worked on, just not as much as we'd like as we've lost funding so trying to keep the lights on and work on the game at the same time is pretty difficult.

The positive side of things is that it's given us a chance to step back from the game and look at it, talk about it, and analyse some of the decisions that we've made.

We were in a mode of constant development with not much time to actually stop and look at what we're building, now we feel we have that sort of time and hoping it works out for the better.

 

 

Link to post
  • 2 weeks later...

No i co? Nikt nie grał?

 

Bo ja wczoraj odpaliłem z ciekawości ale niestety po 30 minutach miałem dosyć. Przede wszystkim kompletnie nie rozumiem po co chcieli dawać do tego tony dialogów, jak odpaliłem grę to chciałem grać a tu ciągle jakieś ściany tekstu z technobełkotem. Walka? W ogóle nie czułem siły ciosów, zarówno tych lekkich jak i mocniejszych. Czułem się jakbym w sumie sam nie wiem co ciął ale na pewno nie jakiś przeciwników z krwi i kości. Znajomy który grę skończył powiedział że walka generalnie mocno zawodzi i jest ten sam schemat do końca gry, podobnie z szukaniem dyskietek. Skakanie jakieś dziwne, jakbym był kurde na księżycu i skaczę dalej niż chciałbym. Samo sterowanie jest całkiem responsywne ale do takiego z Ori to się nie umywa. Brak mapy generalnie mi nie przeszkadzał w Soulsach bo jestem wzrokowcem więc poruszałem się po konkretnych lokacjach dzięki charakterystycznym obiektom ale w tej grze każde pomieszczenie wygląda niemal tak samo więc człowiek nie bardzo ma jak zapamiętać dane pomieszczenie zwłaszcza że co chwilę jeździłem windami żeby się gdzieś dostać. To samo miałem w Carrionie gdzie pomieszczenia często wyglądały zbyt podobnie. 

 

Na pewno muszę pochwalić grafikę bo pixelart jest śliczny, retro klimacik wylewa się z ekranu a soundtrack to małe mistrzostwo świata. No ale poza tym to dla mnie gierka nie ma nic ciekawego do zaoferowania. 

  • Upvote 2
Link to post

zgadza się LORE zabiło grę dla mnie, wyglada super ale meh, cale szczęście ze pan spencer dal w passie i nie trzeba było robić zwrotu 

Link to post
44 minuty temu, suteq napisał:

No i co? Nikt nie grał?

 

Bo ja wczoraj odpaliłem z ciekawości ale niestety po 30 minutach miałem dosyć. Przede wszystkim kompletnie nie rozumiem po co chcieli dawać do tego tony dialogów, jak odpaliłem grę to chciałem grać a tu ciągle jakieś ściany tekstu z technobełkotem.

No grał, grał i wszystko jak u Ciebie, a ten przegadany początek to jakiś dramat.
Dzięki GP znowu zaoszczędziłem trochę kasy, ponieważ bym to bankowo kupił. 
 

Po ciszy w temacie (a przed premierą był trochę hajpik)  posądzam, że chyba więcej osób jest rozczarowanych i nie chce im się za bardzo strzępić ryja.

Link to post
2 minuty temu, Hanza71 napisał:

Ja pewnie wroce do gry jak sie zmecze Outriders, na razie jestem po dwoch szefkach a muzyka w tej grze to dla mnie mistrzostwo.

Nie, no muza i ogólnie art style mega. Ciągnie mocno za mordę ten szpil. 

Link to post

A miałem brać ze względu na art style, co chwilę coś biorę, szukam hidden gema, ale komentarze mnie odwiodły. Dlaczego taki Huntdown nie ma swojego tematu, mocno niedoceniony szpil, który nie dość, że świetnie wygląda i brzmi to jeszcze zajebiście się w to gra, czyli to co najważniejsze. Ile ja już filmów obejrzałem z hidden gems, heh.

Edited by zdrowywariat
  • Upvote 1
Link to post
Godzinę temu, suteq napisał:

Przede wszystkim kompletnie nie rozumiem po co chcieli dawać do tego tony dialogów, jak odpaliłem grę to chciałem grać a tu ciągle jakieś ściany tekstu z technobełkotem.

Najgorzej. Jeszcze w jakichś grach AAA to można przetrawić długie "scenki dialogowe" (bo dochodzi jakaś reżyseria czy praca kamery i w ogóle przy okazji coś umilającego czas się potrafi dziać), ale w pixelartowych indykach to już uciążliwość. Ramki z dialogami, najczęściej stojące w bezruchu postacie i klikanie w przycisk przewijający kolejne linijki.

Chciałoby się już pograć, ale nie. "Poczekaj, mamy fabułę, którą koniecznie musisz poznać".

  • Upvote 1
Link to post
2 godziny temu, zdrowywariat napisał:

A miałem brać ze względu na art style, co chwilę coś biorę, szukam hidden gema, ale komentarze mnie odwiodły. Dlaczego taki Huntdown nie ma swojego tematu, mocno niedoceniony szpil, który nie dość, że świetnie wygląda i brzmi to jeszcze zajebiście się w to gra, czyli to co najważniejsze. Ile ja już filmów obejrzałem z hidden gems, heh.

 

Ja akurat jakoś nie celowałem w ten tytuł, mimo że dzięki forumkowi odkryłem i doceniłem inne gatunki, o które nigdy bym się nie podejrzewał, że mi się spodobają. Np. niektóre rogalopodobne jak Children of Morta,  metroidvanie w stylu Guacameele, Hollow Knight czy inne perełki, a nawet Hotline Miami i Steamworld Dig i Heist. Teraz sprawdzam chociaż trailery czy jakieś gameplaye, a dzięki gamepassowi spróbowałem Messengera, który mimo początkowej niechęci, bardzo mi podszedł i pewnie ten tytuł też sprawdzę, ale po opiniach nie liczę na wiele. Natomiast co do Huntdowna, to pokazał mi go kilka miesięcy temu brat i jak ostatnio była promka, to wziąłem i nie żałuję ani grosza. Zatem dołączam się do pochwał nad ww. i polecam się co najmniej zapoznać, a sam idę kontynuować polowanie, mając na ustach "knife to meet you" Mow Mana.

  • Upvote 1
Link to post
5 godzin temu, Kmiot napisał:

Najgorzej. Jeszcze w jakichś grach AAA to można przetrawić długie "scenki dialogowe" (bo dochodzi jakaś reżyseria czy praca kamery i w ogóle przy okazji coś umilającego czas się potrafi dziać), ale w pixelartowych indykach to już uciążliwość. Ramki z dialogami, najczęściej stojące w bezruchu postacie i klikanie w przycisk przewijający kolejne linijki.

Chciałoby się już pograć, ale nie. "Poczekaj, mamy fabułę, którą koniecznie musisz poznać".


No chyba, że jest to zrobione z pomysłem np. humorystycznie jak w The Messenger. Tam czytałem wszystko i chciałem więcej. 

  • Upvote 1
Link to post

Tak, Messenger miał przyjemny humor, chociaż tak czy srak nie przypominam sobie, żeby było tam za dużo dialogów, więc nawet bez humoru raczej bym się go nie czepiał. Chyba że pamięć mnie zawodzi. Chyba muszę zagrać ponownie.

 

A z tego co czytam, Narita zbyt rozdmuchaną (ambitną?) fabułą i lore przynudza, więc już się obawiam tego przeklikiwania dialogów. 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.