Skocz do zawartości

Wiedźmin Remake


ProstyHeker

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, 20inchDT napisał:

To na dobrą sprawę jedynce co pozostanie z jedynki to fabuła, bo konsolOWCE nie przełkną gameplayu z jedynki. Swoją drogą jedynka jest lepsza od osranej dwójki.

 

Na ich miejscu zostawiłbym ten sam gameplay. Co jakiś czas powracam do W1 i nigdy mi nie przeszkadzał. :tokar:

 

 

Aha, i gdzie mój next genowy Wiedźmin 3 CDPR?

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza

Jedynka była bardziej, że tak powiem "pecetowa" niż dwójka - co nie dziwi, bo wyszła tylko na PC-ty. Mi ona się bardzo podobała, ciężko powiedzieć, która była lepsza jedynka czy dwójka. Powiem, że jednak trochę lepsza była jedynka, ale dwójka nie była złą grą. Jak miałbym uszeregować Wiedźminy to ustawiłbym je tak - 3, 1 i 2.  A sam remake mnie średnio interesuje, trzy części ograne, książki przeczytane, czasu na granie mało a backlog ogromny więc nie ma sensu wracać :)

Odnośnik do komentarza

Z 5 razy grałem w jedynkę i nigdy nie udało mi się skończyć. O ile gameplay miał swój urok tak chyba na dłuższą metę był męczący i może dlatego nie udało mi się nigdy skończyć. Za to sam świat, postacie i klimacik były prima sort.

 

Przeczytałem to na PPE, więc nie byłem pewny czy to nie żart (ale w sumie 1 kwietnia już dawno za nami). 

Edytowane przez A_Bogush
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Bigby napisał:

 

Na ich miejscu zostawiłbym ten sam gameplay. Co jakiś czas powracam do W1 i nigdy mi nie przeszkadzał. :tokar:

 

 

Aha, i gdzie mój next genowy Wiedźmin 3 CDPR?

Też mi nigdy nie przeszkadzał ten gameplay :shieeet: no ale umówmy się , coś takiego nie ma racji bytu w dzisiejszych czasach

  • This 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Jedyna się słabo zestarzała a dwójka jeszcze daje rady. Dla mnie subiektywnie dwójka to najlepsza część, trójka choć przez większość odbierana dobrze — mi już tak bardzo do gustu, jak dwójka nie przypadła. Jedynka była dla mnie akceptowalna, gdy wychodziła, ale obecnie ciężko (mi) się w to gra więc chyba pomysł na remake dobry.

Odnośnik do komentarza

Nie grałem w Wiedźmina 1 dobre kilkanaście lat, więc pamięć mnie może mylić, ale system walki polegał chyba na tym, że był szybki i ciężki atak i trzeba było w odpowiednim momencie kontynuować uderzenia (pojawiał się wtedy chyba ognisty miecz). Mi tam ten system walki się podobał, w moment go załapałem, nie był ani trudny w praktyce ani skomplikowany do zrozumienia ani drewniany, chociaż wiadomo - są różne gusta.

 

Natomiast sam klimat gry był fenomenalny, te wsie, miasta, pola jaskinie, cmentarze, Kaer Morhen. Dwójka już tego nie miała tak jak napisał ktoś wyżej trochę ja zamerkanizowano ale nie jakoś bardzo, a trójka była bardziej w tym temacie podobna do jedynki niż do dwójki. Pamiętam za to, że jak zacząłem w jedynkę grać to skończyłem cały main quest i z 90 % misji pobocznych. Świetna gra.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Pupcio napisał:

Też mi nigdy nie przeszkadzał ten gameplay :shieeet: no ale umówmy się , coś takiego nie ma racji bytu w dzisiejszych czasach


Myślę, ze nie tyle co chodzi o dzisiejsze czasy (choć też), co o sterowanie na padzie. Mechanika walki musi być przemodelowana, żeby dał się przyjemnie grać na konsoli. Mogły by zostać style walki  (przełączane powiedzmy jednym przyciskiem) ale żeby całość była zbliżona do W3. 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, tjery napisał:

Nie każdy gameplay inny niż utarte schematy to drewno.

Co? Przecież przy premierze W1 nie było jakiś utartych schematów walki tak jak teraz (czyli podobnych do tego co jest w W3 czy AC). Feedback z uderzeń jest w tej grze tragiczny, machanie mieczykiem i czekanie na liczby nad głową pasuje do gier z dalszą perspektywą i przy większej drużynie (jakieś Baldury, Icewind Dale czy nawet Dragon Age 1) bo wtedy tak się na to nie zwraca uwagi ale przy sterowaniu jedną postacią na której się skupiasz zaczyna się wszystko sypać, a klikanie w odpowiednim rytmie przycisku żeby przedłużyć combosa było zrobione lepiej w Vagrant Story : )

Dobrze że robią remake, mają W3 za bazę gameplayu więc nie powinno być lipy.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, łom napisał:

Co? Przecież przy premierze W1 nie było jakiś utartych schematów walki tak jak teraz (czyli podobnych do tego co jest w W3 czy AC). Feedback z uderzeń jest w tej grze tragiczny, machanie mieczykiem i czekanie na liczby nad głową pasuje do gier z dalszą perspektywą i przy większej drużynie (jakieś Baldury, Icewind Dale czy nawet Dragon Age 1) bo wtedy tak się na to nie zwraca uwagi ale przy sterowaniu jedną postacią na której się skupiasz zaczyna się wszystko sypać, a klikanie w odpowiednim rytmie przycisku żeby przedłużyć combosa było zrobione lepiej w Vagrant Story : )

Dobrze że robią remake, mają W3 za bazę gameplayu więc nie powinno być lipy.

Możesz sobie zmienić kamerę na Izo.

Odnośnik do komentarza
Teraz, łom napisał:

Co? Przecież przy premierze W1 nie było jakiś utartych schematów walki tak jak teraz (czyli podobnych do tego co jest w W3 czy AC). Feedback z uderzeń jest w tej grze tragiczny, machanie mieczykiem i czekanie na liczby nad głową pasuje do gier z dalszą perspektywą i przy większej drużynie (jakieś Baldury, Icewind Dale czy nawet Dragon Age 1) bo wtedy tak się na to nie zwraca uwagi ale przy sterowaniu jedną postacią na której się skupiasz zaczyna się wszystko sypać, a klikanie w odpowiednim rytmie przycisku żeby przedłużyć combosa było zrobione lepiej w Vagrant Story : )

Dobrze że robią remake, mają W3 za bazę gameplayu więc nie powinno być lipy.

Nie no system walki nawet jak na tamte czasy był drętwy. TO na pewno nie przejdzie, będzie na 100% coś podobnego do W3, ale może pójdą nieco dalej, bo walka w W3 też jakaś super umówmy się nie była. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...