Jump to content

DOOM: The Dark Ages

Featured Replies

  • Replies 497
  • Views 41.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Czezare
    Czezare

    Dla mnie strzelanka arcade pozbawiona segmentu multiplayer nie powinna zasługiwać na ocenę wyższą niż 7/10. Zrozumiałbym, gdyby Multi chcieli stworzyć kolesie od Metro czy Stalkera, którzy nie potrafi

  • Ten Doom jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku dla mnie. Uwielbiam szybki gameplay Eternala, dlatego troszkę się obawiam o spowolnienie rozgrywki i dodanie warstwy fabularnej w formie c

  • Jukka Sarasti
    Jukka Sarasti

    Zmian jest sporo, choć niekoniecznie jestem ich fanem - na pewno jednak gra się inaczej, niż w poprzednie dwa Doomy. Więcej napiszę, jak przejdę, niemniej to dobra gra, choć wolałem poprzedniczki. Po

Wygląda świetnie. Bałem się że będziemy z widłami biegać, ale już super shotgunik wjechał pięknie. Dooma nigdy za mało.

Blok, parry, nastawienie na wolniejsza akcję, dużo mroczniejszy klimat, D64 na pełnej. Piękna sprawa. 

Mało dynamicznie to wygląda jak na Dooma, co trochę kłóci mi się z tym, że lokacje sprawiają teraz wrażenie większych, a przeciwników będzie chyba teraz więcej. Na razie nie drygnął, czekam na kolejne zwiastuny.

Bo to gra tankiem, nie akrobata. Hugo Martin hintowal wolniejsze tempo chyba z 2 lata temu.

 

Widać tu o wiele większą symbiozę ataków wręcz z bronią palna.

 

Jest rzut tarcza, parry, blok i pewnie jeszcze coś się wyłapie. Na większą (faktycznie sporą) ilość wrogów jest minigun czaszkowy xd

 

Zmianę tempa pokazuje też ujeżdżanie potwora i sterowanie mechem.

 

W każdym razie can't wait. 

Wygląda super. Co prawda małpie skakanie z eternala też było goty ale jednak wole takie podejście jak tutaj pokazali

Kiedy wolałem wolniejsze podejście to dali mi szybsze w Eternalu, jak polubiłem to z Eternala i nawet chciałbym szybsze to mi spowalniają. Chuje. :/ 

 

Ale i tak prezentuje się bardzo dobrze. 

Cudownie się prezentuje

Bez przesady tu nie jest wolno. W trailerze po prostu nie bylo wertykalnych poziomów. Nie znaczy to że ich nie będzie w grze 

Projekty poziomów zajebiste, w Eternalu już mi się nie chciało biegać po tych sci-fijowych

Tutaj mocno czuć vibe Hexena/Heretica, jednak widać na jakich grach się inspirowali. 

- postać za bardzo nie skacze, chyba że z wysokości

- nie ma dasha-uniku, tylko dash-szarza?

- nie widać glory-killi, chyba tym razem te animacje będą częścią combatu, a nie finisherami?

- blok, parry, rzut tarcza, szarża, kopnięcie, uderzenie kulą

- niby wolniejsze tempo ze względu na wszystko powyżej... ale gameplay nie wygląda wolniej niż pierwsze gameplaye z Eternala. Może będzie bardziej tankowo i mniej malpkowo, ale niekoniecznie dużo wolniej. Wygląda na to, że dużo większe areny i więcej mobkow do rozwalenia tarcza i karabinem dają taki efekt

 

Ciekawostki:

- Imp wygląda jak ze starych Doomów

- strzelba rozrywa pół Mancubusa, więc może być dużo potężniejsza

- kolkownica jak w Painkillerze

- gra wygląda jak Doom 64 + Hexen... Albo jak Witchfire w świecie Dooma po prostu

- nad arachnotronem latające mózgi jak z Duke Nukem 3D

Topka targów, chociaż uwielbiam szybsze tempo w Eternalu to i tak podczas oglądania michałek był mocno niespokojny. Niesamowity klimat :obama:

2025 RAZ ROZPIERDOLI. Widać, że po tym roku już koniec świata.

Kiedyś Doom 3 i GTA San Andreas w tym samym roku, a teraz 2025 kolejny Doom i GTA 6. 2025 rozpierdoli. 

5 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a):

Nikt z was jeszcze nie zagrał a już pewniak, że wolniejsze tempo :ragus:

Ty masz oczy?

Czekolada zagrajmerski świeżak musi 10 godzin z grą spędzić żeby ocenić model jazdy doom slayerem :yakubu:

Niekoniecznie to musi być coś złego, no ale nie oszukujmy się. Każdy kto nie ma wady wzroku -20 dioptrii widzi, że postać porusza się wolniej niż w Eternalu. 

Ja wiem, ze fabula w doomie, ale dziwnie to wyglada jak typ zostal wystrzelony ze stacji kosmicznej(?) i trafil do sredniowiecza(?), gdzie urzeduja przeciwnicy z bazy na marsie(?). Chyba, ze w eternalu cos namacili i ma to jakis sens.

 

Ciezko odniesc sie do broni bo wszystko wyglada na mocno ustawione pod trailer (gun z czacha). Fajnie, ze przeciwnicy sie nie swieca po stunie jak choinka. Mech top. Latanie smokiem kek.

3 minuty temu, Josh napisał(a):

Niekoniecznie to musi być coś złego, no ale nie oszukujmy się. Każdy kto nie ma wady wzroku -20 dioptrii widzi, że postać porusza się wolniej niż w Eternalu. 

Dla mnie Doom Eternal był czasami za szybki, więc w sumie jestem z tym ok. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.