Skocz do zawartości

Gitara elektryczna


Mathiu

Rekomendowane odpowiedzi

Chopacy... weźcie doradźcie. Rzuciłem granie jakieś 2 lata temu. Miałem gitarę MEG Warrior (wzorowana na Warlock BC Rich), 20W piecyk, przester Bossa MT2 i... słomiany zapał. Całość wraz z twardym case'm poszła za ok. 1000 zł.

Teraz znowu przyszła mi ochota na plumkanie, może znajdę więcej ochoty, niż ostatnio, choć głowy też nie dam. Jestem mooocno początkujący, teraz to już pewnie pozapominałem jak się gra, więc teoretycznie zaczynam wszystko od początku.

Grałem tylko i wyłącznie w domu, dla siebie i tak też będzie tym razem... o ile w końcu zdecyduję się zainwestować te parę stówek :)

 

Ok... co do samych preferencji dot. wiosła, to jestem jednak większym wzrokowcem, niż słuchowcem i bardziej zwracam uwagę na wygląd, niż na możliwości dźwiękowe ;) Dlatego też bardziej interesują mnie wszelkie podróby Warlocka, czy inne szatańskie wynalazki.

Nie chciałbym znowu wydawać patola jeśli nie jestem do końca przekonany, czy znowu tego nie rzucę po 2. miesiącach. No chyba, że znajdzie się prawdziwa okazja :P Ale jeśli nie, to chciałbym się zmieścić w kwocie 500-600 zł z jakimś słabiutkim piecykiem.

 

Dobra... kończę biadolenie, zarzucam to co znalazłem w ciągu 5 min. i czekam na rady:

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2026890 (gitarka + piec za 600 zł, a może uda się zbić do 550)

http://www.allegro.pl/item334791738_b_c_ri...son_fender.html (tu myślę, że dość niezła okazja, dlatego jestem w stanie dać za komplet do 1000 zł)

Odnośnik do komentarza
blablabla

 

http://www.allegro.pl/item333340842_gmm_el...en_6_nowy_.html

 

ten skyway to w sumie go.wno, a jak koniecznie chcesz za 500-600 zl calosc to wez sobie mayonesa jakiegos, powinno chodzic za jakies 300-350+jakas pierdziawa i styknie

 

Choćby takie coś? http://allegro.pl/item332893670_gitara_may...ia_okazja_.html

 

Ewentualnie tutaj... przynajmniej mógłbym osobiście obejrzeć: