Jump to content

Sign in to follow this  
LiSoQuan

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)

Recommended Posts

Ja chyba ma szcescie bo nie spotkałem sie jeszcze z specjalnym spychaniem... jakie stłuczki na zakrecie.. nic wielkiego... ale najlepsza akcja na Daytona... sytuacja jak z filmu z Tomem Cruzem o Nacarze.. jade z tyłu stawki a przedemna kraksa na tyle duza ze tylko siwy dym był a ja na pełnym gazie musiałem przejcha przezniego.. udało sie.. nie ktorzy byli "duchami" ale i otarłem sie o co nie ktore auta...

Share this post


Link to post


w mm w holandii juz jest :)

 

zabolało mnie coś tak w środku.... :D

Dziś MM w Holandii, jutro w Polsce, pojutrze cały świat ;) Wierzę w to, nie bez kozery jutro się wybieram specialnie po tą gierkę.

 

 

Ja do media od 3 dni dzwonię.... mam nadzieję, że jutro dla zabawy nie powiedzą NIE MA ;)

 

Mysle ze juz czas napisac ze Sony Poland jak zwykle zrobila sobie obsow i premiera w Polsce bedzie za tydzien kolo 5-7 kwietnia. Wtedy gra dotrze do punktow sprzedazy, wiec mysle ze nie ma co szukac po MediaMarketach czy innych Empikach. Nawiasem mowiac czesc graczy juz od tygodnia szaleje po torach GT, ale tylko ta czesc ktora zlozyla preordera w sklepie PE - nie chce reklamowac, ale ufajcie dalej Empikom czy MediaMarketom a mozecie liczyc z odwiecznymi i permanentnymi upokorzeniami..

Share this post


Link to post

Z PSStore to niezła lipa, zero aktualizacji. Śmieszne jest to, że us zaktualizowali i dali gt5p. Europa miała zawsze większą sprzedaż ps3 a oni promują rynek us.

Share this post


Link to post

W US dali filmiki z GT5P ,a nie grę :) Ta ma swoją premierę w US za 2 tygodnie

Share this post


Link to post
W US dali filmiki z GT5P ,a nie grę :) Ta ma swoją premierę w US za 2 tygodnie

 

 

a to już mi lepiej...

Share this post


Link to post
był ktoś już w jakimś sklepie i może potwierdzić informacje Aja, ja dopiero jadę koło 15 to może się coś dowiem :)

 

 

Dostałem taką informację... podobno sony ma zamknięte magazyny (cokolwiek to znaczy) i należy się spodziewać w przyszłym tygodniu..... MM w bielsku-białej.

Share this post


Link to post
był ktoś już w jakimś sklepie i może potwierdzić informacje Aja, ja dopiero jadę koło 15 to może się coś dowiem :D

 

 

Dostałem taką informację... podobno sony ma zamknięte magazyny (cokolwiek to znaczy) i należy się spodziewać w przyszłym tygodniu..... MM w bielsku-białej.

coraz mniej mi się to podoba :)

Share this post


Link to post
był ktoś już w jakimś sklepie i może potwierdzić informacje Aja, ja dopiero jadę koło 15 to może się coś dowiem :D

 

 

Dostałem taką informację... podobno sony ma zamknięte magazyny (cokolwiek to znaczy) i należy się spodziewać w przyszłym tygodniu..... MM w bielsku-białej.

coraz mniej mi się to podoba :)

 

z magazynami Sony (polska+czechy) to się zgadza, po prostu Sony kończy rok fiskalny 1 kwietnia i zawsze były inwentaryzacje po koniec marca....

 

ile GT5P waży ? może lepiej w ps store qpię ?

Share this post


Link to post

było już kilka razy w tym temacie

 

wersja na blurayu instaluje prawie 6GB na dysku

wersja z ps store zajmuje 1,9Gb i nie zawiera ani jednego filmiku(te trzeba dodatkowo ściągać na konsolę)

Share this post


Link to post

Bez sensu, po co az 6 GB sie instaluje jak i tak pozniej trzeba dawac plyte do napedu. Rozumiem, ze troche sie zainstaluje na HDD, ale az 6GB - to duzo. Po co jakies filmiki itd, takie rzeczy powinny sie doczytywac z plyty, a nie zapychac miejsce na HDD. :)

Share this post


Link to post
było już kilka razy w tym temacie

 

wersja na blurayu instaluje prawie 6GB na dysku

wersja z ps store zajmuje 1,9Gb i nie zawiera ani jednego filmiku(te trzeba dodatkowo ściągać na konsolę)

 

ok, ale o jakie filmiki kaman ? jakieś w grze ? np. pokaz toru przed wyścigiem, czy coś w tym stylu ?

czy tylko jakieś xtra bonusy sa na płycie ?

 

albo inaczej zapytam, czy sama gra różni się zawartością ?

Share this post


Link to post

Padaka. nigdzie nie ma GTP :) Przynajmniej w tym tygodniu nie ma co sie wybierac do MM czy Empików. Z tego co mi powiedziano, obsluga nie wie czemu w dniu premiery danej gry sá problemy z dostawá. Jezeli juz to od nastépnego tygodnia mozna próbowac, ale nic na pewno.

Cos mi sié zdaje, ze gra przerosla wszelkie oczekiwania. W sumie bardzo dobrze... dla wybranców, którzy juz szarpiá. Damn!

 

edit: nie mam nerwów ( i paliwa ), zamówilem w sklepie wysylkowym. Na poczátku przyszlego tygodnia przesylka powinna dojsc (poniedzialek - wtorek).

Edited by t3xz

Share this post


Link to post

Wlasnie tego sie spodziewalem i wiedzialem, ze najlepszym wyjsciem bedzie preorder w jednym ze sklepow internetowych. Nie chcialem biegac po sklepach i szukac gry zeby na koncu okazalo sie, ze nigdzie jej nie ma i nawet nie wiadomo kiedy bedzie :)

Na Empik w moim miescie i tak nie ma co liczyc, to samo jest ze sklepami z grami - u nich premiery gier odbywaja sie pozniej ;), jedynym wyjsciem zawsze jest Media Markt, ale i tak wolalem zamowic na internecie. :D

Edited by saptis

Share this post


Link to post
A ja właśnie zaliczyłem wszystko w klasie C na złoto, oprócz jednego wyścigu. Chodzi o jazdę na czas, auto to Suzuki Cappuccino, zaliczył ktoś ten wyścig na złoto? Jeżeli tak to mam pytanie... jakim cudem? :)
Jakim cudem to raczej: jak zaliczyłeś tę potworną Daytonę? Próbowałem ze 30 razy i za każdym razem jestem drugi, powyłączałem systemy MT i nic.

A Suzuki to już ktoś opisał, ja to zrobiłem inaczej: MT ciągle na 4-ce, klepa od rywala w tyłek na starcie a potem pół okrążenia za nim w tunelu aerodynamicznym.

 

Według mnie zniszczenia powinny się pojawić w GT5... Nie byłoby już takich akcji na torach ulicznych, że jedziemy po bandzie bo tak jest szybciej...Zwłaszcza w trybie online przydałyby sie zniszczenia bo pewnie to co po niektórych nauczyło pewnych rzeczy.
W ofline by się przydały. Co do band to nieudolność Polyphony-można wprowadzić potężne tarcie na bandach i po problemie, jak też inaczej robić tory (w Forza2 jest b.mało ścinek, a walenie w bandy tylko w New York), np. ta złośliwa szykana na Suzuce eliminuje ścinki.

Online i zniszczenia to porażka, od razu ktoś Ci wjedzie w tyłek i sobie powalczycie o przedostatnie miejsce :D tzn.on się rozłączy, a Ty się będziesz użerał z wrakiem. Ponadto strasznie irytujące jest gdy rywal jedzie 1:33 okrążenie, a ja mogę 1.28 ale nie sposób go wyprzedzić, zajeżdża drogę, blokuje, a jeśli zaryzykuję i będzie kolizja to zaraz awantura i zemsta, dlatego Forza2 online zasysa i GT pewnie też będzie.

 

wedlug mnie opcja braku kolizji nie jest do konca taka fajna, bo robi sie wtedy z wyscigu timetrial, wedlug mnie jedyna sluszna opcja to prywatne pokoje no i oczywiscie ludzie ktorzy chca sie poscigac

Mój pomysł jest genialnie prosty: ot po prostu przy zbyt dużej różnicy szybkości (np.50km/h lub 30% większej) w momencie zderzenia kolizje powinny być wyłączane

Np. masz 80km/h przed zakrętem, a jakiś kretyn ładuje Ci się w tył z szybkością 150km/h, CPU oblicza że to za duża różnica i wyłącza kolizje, w efekcie kretyn ląduje w piachu lub wali czołowo w bandę.

Share this post


Link to post
było już kilka razy w tym temacie

 

wersja na blurayu instaluje prawie 6GB na dysku

wersja z ps store zajmuje 1,9Gb i nie zawiera ani jednego filmiku(te trzeba dodatkowo ściągać na konsolę)

 

ok, ale o jakie filmiki kaman ? jakieś w grze ? np. pokaz toru przed wyścigiem, czy coś w tym stylu ?

czy tylko jakieś xtra bonusy sa na płycie ?

 

albo inaczej zapytam, czy sama gra różni się zawartością ?

 

Filmiki których nie ma wersja ściągnięta z ps store(kiedy w końcu się tam ukaże) nie ma intra,outra i chyba 4 czy 5 filmików z GT TV(czyli takich kręconych zwykłą kamerą).Wszystkie filmy można będzie ściągnąć z internetu i wtedy będziesz miał identyczną zawartość jak na blurayu.Jedyne czym to się rożni to faktem,że tu masz wszystko na płytce od razu,a przy wersji z neta musisz posiedzieć kilka godzinek nim to się wszystko ściągnie.

Cała gra jest identyczna,sa pokazówki przed wyścigami itp.Filmików nie dali od razu do wersji z ps store z prostego powodu-pojemność,nie każdemu zależy na tych filmikach ,a jest różnica w ściąganiu 2gb,a 6gb.

Share this post


Link to post

W Irlandii wszystko ok, w dwoch najwiekszych sieciach z grami gt5 jest. Moim zdaniem SCEP dalo dupy :).

 

 

 

 

ps. wersja gry z psstore ma jedna ogromna zalete nad ta na blurayu. Mozna ja odsprzedac pare razy majac praktycznie gre za darmo.

Edited by BartIrlandia

Share this post


Link to post

no i dupa, a mialem nadzieje ze sobie pogram przez weekend.

trza czekac do nastepnego tygodnia.

Share this post


Link to post
wersja gry z psstore ma jedna ogromna zalete nad ta z psstore.

 

czyżby gorączka GT5P się udzieliła ? :D

 

joke :)

Share this post


Link to post
wersja gry z psstore ma jedna ogromna zalete nad ta z psstore.

 

czyżby gorączka GT5P się udzieliła ? :D

 

joke :)

 

ganja zostawia slady jak sanek ploza... ;)

Share this post


Link to post

to jest juz dostepne to gran turismo /?? jezeli tak to wie ktos moze czy jest dostepne w mm ?

Share this post


Link to post

Czy ktos kto zamawiał w Ultimie dostał juz Prologa?

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.