Skocz do zawartości

Kupno monitora LCD


Guts

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś już czasu noszę się z zamiarem kupienia monitora Lcd. Niestety, jestem zielony w tych sprawach, więc liczę na waszą pomoc. Mam do dyspozycji ok. 1000-12000 zł i chciałbym kopić coś dobrego i trwałego ( a nie jakiś szit firmy "krzak") do oglądania filmów, grania (emu, w przyszłości podłączenie konsoli), pisania bez bólów głowy i szybkiego przemęczania się oczu.

Jeśli chodzi o producenta to zastanawiam się między Philipsem, a iiyamą. Co moglibyście polecić z repertuaru, np tego sklepu: http://www.balta.pl/szukaj.php3

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 744
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące później...

Jaki monitor LCD najlepiej wybrać, mieszcząc się w przedziale 600 zł - 800 zł ? W Media Markt reklamują teraz jakiegoś Samsunga (chyba) 19 cali za 599 zł albo 699 zł, ale nie jestem w stanie podać teraz konkretnego modelu. Więcej niż 19 cali mi nie potrzebne.

 

Na co zwracać uwagę, jeżeli chciałbym w przyszłości podłączyć do monitora Playstation 3 ?

Odnośnik do komentarza

...odpowiem tylko na ostatnie pytanko. Zwróć uwagę czy monitek ma wyjście HDMI.. Jeśli nie ma [a pewnie nie ma] to fajnie jak będzie miał 2 wyjścia DVi , bo wtedy kupisz tylko przejściówkę i nie będziesz musiał się bawić kablami.

Odnośnik do komentarza

Okej, sprawa wygląda tak. Zadziałałem nieco pochopnie (kierowany zresztą błędnymi informacjami) i zamówiłem monitor NEC 93V 19'' (650 zł, przecenione na 615 zł w zestawie). Dane :

-czas reakcji : 8ms

- kontrast : 700:1

- jasność : 300

- kąty widzenia : 160/160

- format : 4:3.