Skocz do zawartości

"Chodzone bijatyki", Bijatyki na kilka osób, co polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

Trochę późno, ale polecam Panzer Bandit na PSX. Wydany tylko w Japonii brawler 2D z co-opem.

P.S. Po prawdzie tego co-opa nie jestem pewien, bo nie testowałem. FAQ o co-opie nie wspomina. W menu widać opcję vs, więc chyba jest multiplayer. Gra tak czy owak godna polecenia.

Edytowane przez Sonotori
Odnośnik do komentarza
Jeśli chdzi o mnie to i tak wole odpalić sobie amigowe Franko albo Domana- te gry to dopiero mają klimat (o brutalności już nie mówie :twisted: ).

Do tematu jak ulał pasuje Mortal Kombat: Shaolin Monks. Pod względem production values nie może się równać z Ninja Gaiden czy GoW, ale ma co-opa i to jest główne danie tej uczty. Rzecz, jak na MK przystało, specyficznie brutalna.

Jeszcze The Red Star warto wspomnieć. Bijatyko-strzelanka z co-opem. Ponoć trudna (sam grałem tylko trochę, więc nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam).

Odnośnik do komentarza
  • 11 miesięcy temu...

Oj duzo tego, generalnie wszystko z systemow Capcoma. Zarowno CPS jak i CPS2. Dorzuce gry z megadrive Bare knuckle 1,2,3 (Street of rage ale wersja jap. lepsza).

Dosc dobra konwersja Punisher (chociaz jesli nie macie systemu w domu to z emulatorow lepiej wbic sie na Mame i grac w wersje arcade z CPS).

 

Fajne sa TMNT zarowno 1 czesc jak i Turtles in Time. Z Konami dodam rewelacyjnego X-Mena (wersja 4players), Simpsons.

 

Fajne jest Gang Wars, Hook. I cala masa innych pod MAME.

Odnośnik do komentarza
  • 10 lat później...

Polecam wam ze współczesnych beatemupów grę Fight'N Rage

Ależ ta gra ma system :obama: Combosy, juggle, przechodzenie z comba w rzut w przód albo w tył albo wciśnięcie skoku po złapaniu i izuna drop, system parry jak w third strike, specjale. Niech nikogo nie zrazi to jednak beatem up i wszystko wykonuje się prosto ale możliwości jest multum. Gra czerpie garściami ze Streets of rage, turtlesów, hokuto no ken i street fightera

W grze są różne ścieżki i zakończenia. Masa rzeczy do odblokowania - tryby, postacie do battle mode, kostiumy, kawałki muzyczne.

Co do muzyki jest niezła bardziej gitarowa i sor to nie jest ale jak najbardziej te 40 kawałków gitarowych spełnia swoje zadanie.

Klimat gry to ciężkie postapo choć po zobaczeniu trailera nic na to nie wskazuje bo postacie z lekka chibi. Obczajcie zwłaszcza jak ktoś ograł SOR4 i chce więcej dobrych beatemupów.

 

 

 

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Jak masz PC podłączony do prądu to kluczyk na Steam kosztuje na allegro jakieś 3zł (było chyba w jakimś bundlu i ludzie wyprzedawali na potęgę), możesz wypróbować i stwierdzić, czy Ci siadło i czy warto zapłacić pełną cenę za wersję konsolowe.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, 20inchDT napisał:

Streets of rage 4 nie ma swojego tematu, to wrzucę tu. Sporo zmian, Axel i Cherry dostali buffa i osłabili niektorych przeciwników/bossow.

 

https://www.dotemu.com/streets-of-rage-4-new-balancing-patch-now-available/

Osłabili chyba większość przeciwników i bossów. Takie czasy. 

Grą się świetnie sprzedała i będzie DLC.

Odnośnik do komentarza

Lipa z tym nerfem, podstawka miała dobrze wyważony poziom trudności. Nie było ani za trudno, ani za łatwo - jak coś szło nie tak to od razu wiadomo było, dlaczego i gdzie gracz popełnił błędy. A DLC biorę od razu, dawać mi to!

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

@Di

Nie wiem czy są jakieś ogólne tutoriale ale polecam poszukać tutoriali do Streets Of Rage. SoRy to klon Final Fighta i gra się w to podobnie, a final fight jest taki jak inne beatemupy Capcomu które każdy na świecie kopiuje. Nawet Sega gdy Nintendo dostało ekskluzywny deal na Final Fighta z Capcomem kupiła swego czasu automat z final fightem, rozłożyli go na części przestudiowali i tak powstał w odpowiedzi Streets Of Rage.

 

Od siebie dodam mini tutorial:

- jeżeli postać ma jakiś string to go nie kończymy od razu tylko przedłużamy np postać ma w stringu (robionym jednym i tym samym przyciskiem oczywiście) - punch - punch - kick - obrotówka wywalająca to robimy tak punch - punch-przerwa- punch - punch przerwa punch - punch - kick - obrotówka/ albo rzut po zestunowaniu punchem jeżeli mamy na nim klatki nieśmiertelności albo za nami są przeciwnicy w których możemy rzucić

- często zwykły punch przerwa punch przerwa punch przerwa prowadzi do infinitów na bossie zwłaszcza w klasycznych grach ale i w najnowszych się zdarza

- jak robi się gorąco można pójść w rzut dużo postaci ma invincibility na rzucie

- bossowie są przesadzeni dlatego w 90% istnieje na nich jakiś cheese trzeba znać grę i np ustawiać się w odpowiedni miejscu gdy boss wstaje

- nigdy nie idziemy w prostej lini do wroga podchodzimy diagonalnie i rozpoczynamy string 

- w starszych grach nie używamy tego super ataku co zabiera nam życie - jest bezużyteczny

- dużą rolę odgrywa powtarzanie takiej gry i znajomość wychodzenia przeciwników itp taki urok gier rodem z arcade

 

To tyle.

 

Edytowane przez devilbot
  • Plusik 3
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...