kanabis 21 632 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Nie wiem jak wy mozecie tak wybrac 10 top gier. Mi by chyba mózg pękł gdybym miał sie zastanawiac co było dla mnie lepsze. No chyba ze kolejnośc jest przypadkowa to tak Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 222 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Jak najbardziej przypadkowa a cudnych gierek na PSX nie sposób zmieścić w jednej dziesiątce. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sqtr78 1 038 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Ciężko wybrać dziesięć, ale spróbuje Metal Gear Solid oczywiście Final Fantasy VII Crash Bandicoot Trylogia Tony Hawk Pro Skater 2 i jak dobrze pamiętam katowanie rekordowego triku na venice beach na kilka milionów punktów Colin Mcrae Rally 2 Dino Crisis 1, 2 Tenchu 1, 2 Heart of Darkness Driver Pandemonium Cytuj Odnośnik do komentarza
Bjały 2 949 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 (edytowane) Metal Gear Solid One and only MGS nr 1. Zalet Metala nawet nie mam po co opisywać.Gra życia. reszta gier bez numerków. Soul Blade Genialny przodek Soul Calibura. Epickie intro, wspaniała muzyka (plansza Cervantesa) i tony zabawy w weapon master mode. Cud miód orzeszki. Tekken 3 Najwieksza frajde sprawiało mi odblokowywanie nowych postaci i ogladanie renderowanych zakończeń. Byla szajba z kolega ale nie taka jak przy SB i ... Bloody Roar 1 & 2 W tą bijatykę cioraliśmy z kolegami najwięcej. Ogromy fun z gry, zamiana w bestie, never ending combo Shen Longa i katowanie kolegi który przegrywal 30 do zera B-) FF 7 Magiczna gra. Z ta gra spedzilem cale wakacje grajac z kumplami na spółe bo tylko ja miałem PSXa. Rozmowy do pozna przy piwku wieczorami o materii, shinrze i innych behemotach. <3 FF Tactics Taktyka skur.wysynu. Ileż ja sie nawku.rwiałem przy tej grze ale jaka stysfakcja później po pokonaniu trudnych przeciwników. No i TA fabuła. Musze sobie tą grę odświeżyć. Micro Machines V3 Nigdy nie miałem multitapa a w tą gre można było grać jednocześnie we 4ech na 2óch padach i to była frajda jak 100mietków. Metal SlugX Beka z pseudo nazistow i strzelanie do kosmitow w cudownej 2 wymiarowej grafice.Śrubowanie wynikow. Rangi wojskowe i przechodzenie na jednym życiu. Oł je. Harvest Moon: Back to Nature JestĘ FarmerĘ. Dziesiatki godzin na sadzeniu pieleniu podlewaniu i chodowli trzody chlewnej Czy to jest normalne ? Nie wiem ale bawilem sie świetnie. Spiderman Najlepsza gra z pajęczakiem. Tryb What If miszcz. Taka oto moja top ten. Edytowane 18 Maja 2014 przez Bjały 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
KUBUŚ 49 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 W to co najczęściej grałem: 1. Wipeout 2097 2. Ace Combat 3 3. Tekken 3 4. Gran Turismo 2 5. Crash Bandicoot 6. Loaded 7. Vigilante 2nd Offense 8. Worms Armageddon 9. Destruction Derby 2 10.Resident Evil 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelgr5 1 237 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Moje Top 10: 1. Metal Gear Solid 2. Suikoden 2 3. Front Mission 3 4. Final Fantasy Tactics 5. Silent Hill 6. Tekken 3 7. Crash Team Racing 8. Gran Turismo 2 9. Tomba 2 10. Vagrant Story Strasznie ciezko mi sie uklada takie listy. PSX akurat mial mega duzo gier i na pewno boli ze nie udalo sie wcisnac ISS'a, FF VII i IX, Xenogears, Soul Reavera, Soul Blade'a, Crasha, Spyro, Residenta, SF Alpha 3, Tomb Raidera, Syphon Filtera i kilku innych. Dobrze ze przynajmniej czesc z tych gierek mozna ograc cyfrowo na Vicie/PSP bo raz na jakis czas lubie do tych gier wracac Cytuj Odnośnik do komentarza
Alex van Cube 462 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 1.Metal Gear Solid Początek wspaniałej serii, która do dziś jest jedną z moich ulubionych. Na mojej półce znajdują się oczywiście wszystkie części na konsole, które posiadam. 2.Seria ISS/PES Czasy świetności PESa i niezapomniane mecze z bratem przy konsoli. Pady lubiły latać po pokoju ze złości. 3.Vagrant Story Gra, którą w przeciągu kilku lat próbowałem przechodzić po kilka razy i to z mizernym skutkiem, aż w końcu udało mi się... w czasach PS3 i bawiłem się lepiej niż przy jakimkolwiek RPG'u z późniejszych generacji. 4.Final Fantasy Tactics Tutaj trochę oszukuję bo Tacticsa ograłem dopiero jako remake na PSP, gdyż w czasach PS1 próbowałem w to ciorać z mizernym skutkiem z racji wieku, ale niezmiernie się cieszę, że ten tytuł mnie nie ominął. 5.Silent Hill Wzór horroru. Jestem wielkim fanem pierwszych trzech części SH i mimo, że tą ograłem już po ograniu dwójki i trójki to jedynka jest wysoko na mojej liście. A muzyka Akiry Yamaoki to mistrzostwo świata. Do dziś słucham i sobie chwalę. 6.Tekken 3 Palce spuchnięte od krzyżaka po 10-godzinnych sesjach z rodzeństwem mówią same za siebie i stanowią jedno z piękniejszych wspomnień dzieciństwa. Grała w to nawet moja siostra, która z grami nie ma absolutnie nic wspólnego. 7.Final Fantasy VII Epicka historia i wielbiony przeze mnie system walki oraz zapadające w pamięć postacie. Klasyka. 8.Chrono Cross O ile gameplay w Chrono Crossie jak i fabuła średnio podchodzą mi do gustu (nawet nie pamiętam do końca o co tam chodziło) tak wielbie tą grę za wspaniałą ściężkę dźwiękową- pioseneczka z intra mniam mniam. 9.Crash Bandicoot 3 Warped Do "liska", jak miałem w zwyczaju go nazywać, wieczny sentyment bo to jedna z pierwszych gier jakie widziałem na playstation, a część trzecia to dla mnie wzór gry platformowej. 10.Gran Turismo 2 Pierwszą grą, którą miałem okazji zasmakować w czasach playstation było właśnie GT, ale jedynka. Stawiam jednak wyżej drugą część serii bo to z nią przeżyłem najwięcej czasu. Istny moloch motoryzacyjny, miodek wypływał z ekranu, a nawet nie jestem jakimś wielkim maniakiem samochodowym. Kolejność oczywiście nieprzypadkowa, a gry na niej znajdujące wybrane w pełni świadomie- zabierałem się do stworzenia tej listy dobre parę lat więc mogę stwierdzić, że jest ona w stu procentach rzetelna. Aż wstyd się przyznać jak dużo na psxie mnie ominęło. Nie zagrałem nigdy w takie tytuły jak: Xenogears, Front Mission 3, Suikodeny, nie pokończyłem innych fajnali niewymienionych na liście. Ach może jeszcze kiedyś coś ogram i trzeba będzie zrewidować moje top 10. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
StitchGT 3 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Moje Top10: 1.Gran Turismo 1 2.Crash Team Racing 3.Spyro the Dragon 4.Need for Speed: High Stakes 5.MediEvil 6.Ridge Racer Type 4 7.Legacy of Kain: Soul Reaver 8.Oddworld: Abe's Odysee 9.Metal Gear Solid: VR Missions 10.Hot Shots 2 Tak wygląda moja najlepsza dziesiątka gier na PSXa Cytuj Odnośnik do komentarza
jakubde85 14 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Moje top 10: 1. Metal Gear Solid 2. Suikoden 2 3. Front Mission 3 4. Final Fantasy Tactics 5. Silent Hill 6. Tekken 3 7. Crash Team Racing 8. Gran Turismo 2 9. Tomba 2 10. Vagrant Story Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość osiol Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Moje top ten. 1. Gran Turismo 2. Gran Turismo 2 3. Driver 4. ISS/PES/WE 5. Sheep, Dog 'n' Wolf 6. Lateralus 7. Ænima 8. Undertow 9. 10,000 Days 10. Opiate Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 21 632 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Myślałem ze będą same wyścigówki Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 230 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 a to i j pi.zgnę: 1) Crash Bandicoot 3 2) CB 3)Medievil 4) Spyro 3 5) Silent Hill 6) Gran Turismo 7) CB2 8) Spyro 9) Tomba 2 10) Tekken 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 039 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 U mnie w kolejności losowej: Fighting Force Ape Escape Tekken 3 i inne, więcej - w sumie akurat dziwnym trafem, niedawno napisałem na PPE: http://www.ppe.pl/blog/13509/6200/moje-top10-gier-na-playstation.html (dużo czytania, ale są screeny:) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 1. Tekken 3 2. Resident Evil 2 3. Crash 3 4. THPS2 5. ISS PE 2 6. Ape Escape 7. Monster Rancher 8. Duke Nukem TTK 9. Resident Evil 3 10. Crash 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
_White_ 79 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 1. MediEvil 2. FF VIII 3. Gran Turismo 4. Colin McRae Rally 2.0 5. Metal Gear Solid. 6. Tomb Raider: The Last Revelation 7. G-Police 8. Silent Hill 9. Eagle One: Harrier Attack 10. Vib Ribbon Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 21 632 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Moja ulubiona to medievil i silent hill. Reszty nie odwazyłbym sie skatalogować bo wiem ze w 10 nie zmiesciłbym wszystkich zaje.bistych tytułów. Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 178 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Tomb Raider Wipeout 3 Special Edition Wipeout 2097 Colin McRae Rally 2.0 Final Fantasy 9 Resident Evil 2 Syphon Filter 2 Metal Gear Solid Gran Turismo Exhumed Cytuj Odnośnik do komentarza
next THE flex 17 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Bartosz Dawidowski wczoraj na łamach portalu PPE przedstawił swoją listę 10 najlepszych gier na szaraka. Link poniżej http://www.ppe.pl/publicystyka/3476/10-najlepszych-gier-z-playstation.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 :| Cytuj Odnośnik do komentarza
Velius 5 698 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 mutex/ocfipreoqyfb/mutex Nie ma Chrono Crossa, to co to za lista xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 chujowa, tak jak portal Cytuj Odnośnik do komentarza
ciwa22 855 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Portalowe cotygodniowe rankingi to przeważnie randomowe zestawienia ustalane chyba na podstawie średniej z mety. Nie szanować. Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 mutex/ocfipreoqyfb/mutex Nie ma Chrono Crossa, to co to za lista xD subiektywna Cytuj Odnośnik do komentarza
triboy 863 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Na ppe nie ma miejsca na subiektywizm. Albo zgodnie z tłumem, albo minusy :D Cytuj Odnośnik do komentarza
Hoipolloi 1 318 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Moje top10: 1. Final Fantasy IX 2. Final Fantasy VII 3. Crash 3 Warped 4. Metal Slug X 5. Chrono Cross 6. Silent Hill 7. MediEvil 1 i 2 8. Sheep, Dog n' Wolf 9. Tekken 3 10. Vargant Story Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.