Skocz do zawartości


wiiboxstation

Gears of War 2

Rekomendowane odpowiedzi

eee. pokazali niby że dziury się w ścianie i konstrukcjach robią.. taki motyw matriksowy, nawalanka-nawalanka i potem same druty ze zbrojenia ścian. a czy to dadzą? kto wie.

O czymś takim myślałem. W końcu GoW to chowanie się za osłonami, co bedzie jak ich zabraknie? Lipsztyk

 

Nastąpi era realizmu :/ Poziom trudności będzie większy i zrobi się ciekawiej :P Ale sami widzieliście, że to łuk, no i pewnie granaty będą rozwalać coś. Wiadomo, że strzelając w osłonę (np. kolumnę), nie rozwali się ona, chyba...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta


Wasze obawy o kwestie techniczne są bezpodstawne. Przed premierą pierwszej części serii też nikt nie wierzył, że prezentowane materiały odwzorowują grafikę z gry :/ Czysty gameplay pokazany, więc okażmy trochę entuzjazmu mając w pamięci dotychczasowe dokonania Epic Games :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

spuperaście, że bedzie dwójka oby dopasili singla maxymalnie bo co jak co ale multi w gow raczej mi nie podchodzi :/ , ale juz niedługo zamierzam dac grze druga szansę wiec zobaczymy czy sie przekonam do multi :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Aż tak bardzo bym się nie przypalał ,ostatnio odpaliłem po ładnych paru miesiącach i jeszcze mniej mi się podoba. Zupełnie nienaturalna animacja postaci kłuje po oczach a znikające trupy wkurzają że grać nie idzie. Zresztą po COD4 ,GOW prezentuje się jak teatr telewizji, jak dla mnie muszą sporo poprawić wzglendem jedynki żebym kupił.

 

No , po Cod4 swiat juz nie jest taki sam jak kiedys . Noc jest na bog , dzien jest na districtcie , nie mam czasu na kolegow i (pipi)ki . Od czasu kiedy wyszedl cod4 ludzie dziela sie na 2 kategorie . Ci ktorzy graja w sieci i bezuzyteczna reszta ... Co do gow2 . Nie wydaje mnie sie , zeby ta gra powtorzyla sukces . Jedynka opowiedziala wszystko i nie zostawila zadnych furtek , niczego do dopowiedzenia . Gow2 moim zdaniem powinien byc samym multi , z duza iloscia plansz , postaci i broni .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Jedynka opowiedziala wszystko i nie zostawila zadnych furtek , niczego do dopowiedzenia .

Hmmm....że tak zapytam widziałeś zakończenie jedynki??Bo skoro piszesz takie coś to śmiem wątpić :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Jedynka opowiedziala wszystko i nie zostawila zadnych furtek , niczego do dopowiedzenia .

Hmmm....że tak zapytam widziałeś zakończenie jedynki??Bo skoro piszesz takie coś to śmiem wątpić :/

No masz racje . Z przyczyn technicznych nie widzialem .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Jedynka opowiedziala wszystko i nie zostawila zadnych furtek , niczego do dopowiedzenia .

Hmmm....że tak zapytam widziałeś zakończenie jedynki??Bo skoro piszesz takie coś to śmiem wątpić :/

No masz racje . Z przyczyn technicznych nie widzialem .

No to masz :/

http://youtube.com/watch?v=-pSZ8Hl6HZo UWAGA SPOILER

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Śmieszne jest to, że typ, który nie widział nawet zakończenia gry śmie twierdzić, że gra nie ma już nic do powiedzenia w singlu. Żal kolego... tyle powiem.

 

A co do długości gry to moim zdaniem jest akurat. W dwójce chciałbym zobaczyć kooperację na czterech graczy vide Halo 3. Wtedy byłby niezły kosior ^_^ A co do multi... Epic go tylko przypudruję, a nie będzie zmieniać to co jest w nim boskie. Gyrosy mają swój unikalny klimat, który tak naprawdę przyciągnął miliony graczy. Co niektórzy widzę, że chcieliby z tej gry zrobić drugiego UT, czy CoD4 ale na szczęście tak nie będzie (mam taką nadzieję).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Ja tylko chcialbym aby wydluzyli czas gry i bede happy ^_^ Swietnie sie bawilismy przechodzac z kumplem Gearsy u mnie na konsoli i mam nadzieje, ze "dwojeczka" bedzie w tym rownie niezgorsza <_<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

W multi mogli by naprawic walki na shotguny ,gdzie liczy sie szczescie ,a nie umiejetnosci i troche glitchowanie ludzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Niech dadza osobne przyciski do skoku i klejenia sie do sciany oraz dedykowane serwery dla europejskich graczy i bedzie miodzio.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
W multi mogli by naprawic walki na shotguny ,gdzie liczy sie szczescie ,a nie umiejetnosci i troche glitchowanie ludzi.

 

Bzdura.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

A nie? Powiedz ,mi ze nie ma motywow, ze jest walka na shotguny typek strzela ,tam gdzie go widzi, a tak naprawde jest w innym miejscu i wali Ci headshota? Nie raz tak mialem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
A nie? Powiedz ,mi ze nie ma motywow, ze jest walka na shotguny typek strzela ,tam gdzie go widzi, a tak naprawde jest w innym miejscu i wali Ci headshota? Nie raz tak mialem.

 

To nie szczescie, tylko polaczenie. Jak grasz z Amerykanami to nie dziw sie ze ich nie trafiasz. Na dobrym polskim hoscie nie ma zadnych problemow. Wszystko elegancko wchodzi, a skilla trzeba sobie wyrobic, wiedziec jak sie poruszac i jak strzelac.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

A grajac z Pawlokiem ,ktory ma 4Mb to tez wina hosta i naszych skilli ,mimo ze sami polacy byli?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Czasami bzdety się zdarzają, ale to tak jak mówi Lukas jest to wina połączenia, a nie szczęścia. Nawet na słabym łączu skillowy gracz potrafi sobie poradzić... także ja bym tu polemizował ^_^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

No niech bedzie, ze wina lacza. Jednak czemus ludzie narzekaja na niesprawiedliwe kille i glupoty, ktore sie zdarzaja dosyc czesto w porownaniu do innych strzelanek ^_^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

zastanawia mnie czy GOW2 pobije pewnego acziva :} - 10k kilow :}, The Club trzeba zrobic 10 001 :} moze w 2 bedzie 20k ^_^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Ja nie mialbym nic przeciwko zeby w multi w ogole nie bylo achievów, jak cos, to gora 5 ^_^ Taki CoD 4 nie ma achievow mulit, a ile osob gra online? Gdyby naprawde fajnie rozbudowali kampanie, to osiagniecia podczas jej przechodzenia w zupelnosci by wystarczyly. Pewnie i tak beda achievy w online, ale lepiej by bylo jakby wymyslili takie, na których nie trzeba poswiecac baaardzo duzo czasu (Seriously). Najlepiej szybko zdobyc achievy, a pozniej cieszyc się sieczką na ekranie <_< W jakims pismie (byly skany w temacie) bylo napisane ze bedzie podzial na klasy, levele postaci czy cos takiego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Owiec marudz bo poprostu cienki jestes w gre i tyle.Glitche sie zdarzaja pewnie ale to juz nie wina gracza a tak mowia lacza.Wiecej pograj w multi to skumasz gre ;]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Napisano (edytowane)

Shotgun w GoW jest randomowy, nie ma co tu kryć. Jako potwierdzenie, dam filmik. Z drugiej jednak strony, jest wyraźna granica pomiędzy graczami dobrymi, a słabymi. Multi w GoW wymaga skilla. Żeby dobrze grać shotgunem, potrzeba trochę czasu

Edytowane przez Dziobak_

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Poprawia kod sieciowy i bede mogl znowu grac w Gearsy ;] Potrzebuje gry, w ktora bede grac gdy Halo 3 mnie znerwicuje (sorry, COD4 jest fajny ale to nie ta liga) XD

 

PS. Tak, shotgun jest randomowy ;] No chyba, ze w ciagu osatniego pol roku odkad nie gram wyszedl jakis patch, ktory to poprawil (smiem watpic) ^_^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Łohoho zes sie odezwal Driver mistrzu w gyrosy :]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Sa wogole jakies screeny czy cus?

 

Ps.Dawaj owiec zapraszam na 1 vs 1 ;]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×