Jump to content

Sign in to follow this  
Wojtas angol

Pro Evolution Soccer 2009

Recommended Posts

Panowie do póki PES był kojarzony z marką Playstation i na tą konsole robili PESa wszystko było super,od kąt stał się multi na wszystkie platformy to jest TOTALNĄ PORAŻKĄ , zarobili miliony a LICENCJE DALEJ MAJĄ W (pipi)E jak UEFA mogła sprzedać prawa do LM jak nie będzie prawdziwych drużyn, w Uefie ktoś powinien zapłacić za to głową jestem fanem piłki nożnej i jest dla mnie BARDZO WAŻNE żeby LM była w pełni licencjonowana a poza tym jak płace 200 zeta to nie po to żeby KLEPAĆ CAŁY DZIEŃ PRAWDZIWE NAZWISKA I KLUBY

Share this post


Link to post


No panowie, jutro demko prawdziwego króla piłki ;) . Pewno na MarketPlace będzie koło 11, niestety sprawdzę dopiero po pracy. Chyba nie wytrzymam, hehe.

Share this post


Link to post

Hehe a ja pewnie w pracy sprawdzę bo mam PS3 w chillout roomie ;) a po powrocie ściągnę sobie sam. Szkoda tylko że do Xa są takie pasterskie pady...

Share this post


Link to post

Ogralem demo na pc i dla mnie to Pes2008.5, do tego ciagle ta sama fizyka, ciagle bramkarze bronia niewidocznymi konczynami, a patent z wrzuceniem ruletek itp na lewego analoga zalatuje kpiną. Oczywiscie nadal nie ma paska przy podaniach dolem/trojkatem, do tego strzalom i wrzutkom brakuje troche powera, zobaczymy jak bedzie na konsolach ale rewelacji sie nie spodziewam. No i nieodzowne przenikania jak zwykle dajace mnostwo radochy, choc chyba nie takiej jak trzeba vidiclx9.th.jpgthpix.gif

Edited by Bartg

Share this post


Link to post

Carew nie podobny ani w jednym ani w drugim.

 

Ciężko powiedzieć, raz plus na korzyść PES raz za Fifa. Nierówno.

Edited by il capitano

Share this post


Link to post

Oby do 16-18! A najlepsze, że wolny dzień więc będzie czas na dogłębniejsze sprawdzenie .Ciekawe jak z rozmiarem ? ja stawiam na 1gb.

Share this post


Link to post
Carew nie podobny ani w jednym ani w drugim.

 

Ciężko powiedzieć, raz plus na korzyść PES raz za Fifa. Nierówno.

 

http://www.videogameszone.de/?menu=browser...ge=1&order=

http://www.videogameszone.de/?menu=browser...ge=1&order=

http://www.videogameszone.de/?menu=browser...ge=1&order=

 

Że niby jak? :huh:

 

Mi też wydaje się być po równo... może z małą przewagą PES'a. Ale to wynika tylko i wyłącznie z miej skomplikowanych modeli i oświetlenia w grze Konami. Na prosty model głowy nałożona jest tekstura zrobiona ze zdjęcia i proste oświetlenie bez cieni to efekt wydaje się być dobry. W FIFIE modele są bardziej skomplikowane a szczegóły twarzy są robione normalmapami i jak dodać do tego bardziej skomplikowane oświetlenie i cieniowanie którym do rzeczywistego jeszcze dużo brakuje to twarze mogą się bardziej różnić od rzeczywistych. Mam nadzieję że nie zamotałem za bardzo i mnie zrozumiecie ;)

 

Share this post


Link to post
O której może pojawić się demo na PSN??

The PS3 demo will hopefully be released when the PSN store updates, usually around 5pm GMT (czyli prawdopodobnie o 15)

Share this post


Link to post

W PESie sa lepsze twarze, bez dwoch zdan. Ale co z tego? Animacja to beton, ten sam kod co rok temu, praktycznie zero zmian, generalnie 0 nowych opcji/rozgrywek (procz LM). Smiech. Zaraz odpale demo i sie okaze ;)

Share this post


Link to post

Inna sprawa, ze fani PES'a zawsze smieli sie z ludzi, ktorzy twierdzili, ze FIFA jest lepsza, bo ma lepsza grafike. LOL.

Widze, ze jak sie zmienia, to wszytsko ;)

 

Tez zasysam, jednak obczaje poznym wieczorem, pewnie po to, zeby sie upewnic w tym, o czym pisalem wczesniej... <_<

Share this post


Link to post

Moje odczucia po ok.10 meczach w demko(x360) niestety bardzo negatywne i sam nie wiem jak dlugo jeszcze bede sobie wmawial,ze jest ok choc nie jest.Narobilem sobie nadziei po komentarzach,ze nowy PES poszedl w kierunku 5 czesci ale ja nic takiego tutaj nie widze- nadal mozna sobie biegac bezproblemowo kilkadziesiat metrow.Animacja zawodnikow to tragedia-wydawalo mi sie,ze gorzej byc nie moze a jednak.Karne bez zmian,wolne bez zmian.Jesli to demo mialo kogos przekonac do zakupu dzien przed premiera FIFY to moze sie okazac,ze Konami sobie strzelilo w stope i ludzie popedza po produkt EA :lol: Gram dalej

Share this post


Link to post

TRAGEDIA. Nie wiem czy się tu zachwycać? animkami które będą w trybie kariery? BETON, animacja postaci to czasy PS2 i jej triumfów.

 

Grałem bez większego zaangażowania. Schematy nadal te same, strzały i dźwięk im towarzyszący przywołuje na myśl ISS 98. Przepychanki trampkarzy również jakieś wycięte z kontekstu. Co to? Szaolin soker?

 

Bieda, bieda, bieda. Twarze niech sobie wyglądają jak chcą. Nie chcę tej szmiry i grać już w tą serię po TAKICH ZMIANACH nie będę. Szkoda zasysania, czekania i czasu. Konami odpuść sobie z tym cukiereczkiem zapakowanym w to samo gó.wno co w zeszłym roku.

Edited by il capitano

Share this post


Link to post
Guest

i wszyscy rzucili się na FIFĘ w sklepie PSX Extreme, to i ja muszę zaktualizować koszyczek, nie starczy dla każdego.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.