Jump to content

ojejcu

Motory i motóry

Recommended Posts



Ja tam od 3 sezonów śmigam w RPHA11 i złego słowa nie powiem, poza tym pasuje na mój kształt baniaka, shoei i arai jakoś dziwnie leżały. 

Share this post


Link to post

bikepics-2817500-full.jpg

 

Wczoraj była zayebista pogoda, więc pośmigałem po lokalnych drogach z tubylcami. Jak przyjechałem z powrotem na jednostkę, to morda mi się cieszyła cały czas. Świetny zastrzyk dopaminy.

 

 

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Co się stało, że tak pięknie przestrzeliłeś taki łuczek?

Sent from my G8441 using Tapatalk

Share this post


Link to post

Panika. Asfalt był wilgotny na tamtym odcinku. Źle zacząłem skręcać i dałem po heblach. Przestraszyłem się wilgoci i nie kontrowałem z odpowiednią siłą na kierownicy, no i mnie wyniosło.

Share this post


Link to post

Trochę chcę posmakować innej jazdy, więc kolejna włoszczyzna wjechała pod strzechy:

 

e42e4elnnn05.jpg

 

Siedzi nisko, bo ścisnąłem ją pasami. Po powrocie nim zrobiłem choćby metr, pozwolilem sobie zrobić mały przeglądzik

 

Spoiler

d50xxakubwp4.jpg

 

  • Upvote 2
  • Like 1

Share this post


Link to post

Ciekawy sprzęt ta Aprilla, nadaje się do lekkiego terenu? daj znać jak wrażenia po zrobieniu pierwszych kilometrów.

Share this post


Link to post

Środki zapobiegawcze przeciwko chińskiej grypie, czy typowy przegląd makaroniarskiego sprzętu, który wymaga poprawiania po fabryce?

Share this post


Link to post
W dniu 25.03.2020 o 20:39, PRQc napisał:

Ciekawy sprzęt ta Aprilla, nadaje się do lekkiego terenu? daj znać jak wrażenia po zrobieniu pierwszych kilometrów.

 

Kupiłem go  właśnie z przeznaczeniem turystycznym + zjazd z asfaltu. Kolega namawiał mnie na asfaltowego turystyka  Yamahe FJR, ale szczerze mówiąc o ile to nie stara amerykanska autostrada, nie widzę sensu jazdy po europie wyłącznie po ekspresówkach. To już chyba wolę jechać autem i wziąć moto na przeczepę, żeby na miejscu się pokręcić. 

 

Co do właściwości offroadowych, to jest dosyć ciężki ( chyba 235kg), więc raczej nie ma mowy o skakaniu. Spokojnie radzi sobie z przejazdami przez pola, szutrem, piachem, ale to oczywiscie definiuje już opona. Musiałem iśc na kompromis, więc założyłem opony raczej słabe na błoto

ruhswatwttzp.jpg

 

 

W dniu 25.03.2020 o 22:18, kultywator napisał:

Środki zapobiegawcze przeciwko chińskiej grypie, czy typowy przegląd makaroniarskiego sprzętu, który wymaga poprawiania po fabryce?

 

Jedno i drugie. Słabe elementy tego modelu to regulator ładowania, złączki paliwowe, które pękają i leja paliwo na kolektor wydechowy, przewody paliwowe. Przy okazji wymieniam świece i cewki, bo orginalne lubia złapać faila niespodziewanie. No i odszczurzam po poprzednim maniaku tasmy izolacyjnej. Dzisiaj też wymieniam olej w lagach z 5W na 15W - strasznie nurkuje motocykl na takim rzadkim oleju. 

 

Na koniec jeszcze chcę go pomalować, bo widać na nim ząb czasu.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
14 godzin temu, Pajda napisał:

Dzisiaj też wymieniam olej w lagach z 5W na 15W - strasznie nurkuje motocykl na takim rzadkim oleju. 

 

W zeszłym roku wymieniałem simmeringi w R1 i przy okazji olej, który oczywiście od kupna moto z salonu nie był ruszany (7 lat). Taki syf, jaki był w lagach, to rzadko się widzi przy wymianie oleju silnikowego. Na dodatek tak poyebałem coś przy skręcaniu, że lagi dobijały mi do końca, a ustawianie preload, compression, rebound nic nie dawało.Trochę czasu mi zajęło zanim udało mi się złożyć zawias jak należy. Nawet wykupiłem dostęp do strony https://davemosstuning.com/ ,gdzie typ serwisował zawieszenie właśnie od RN22, bo nie miałem pomysłu co robię źle. Przy okazji nauczyłem się jak ustawiać zawieszenie w moto, bo jest o tym masa materiałów na tej stronie.

Share this post


Link to post

Same story :lapka:

Swojego czasu robiłem serwis przedniego Ohlinsa w RSV i przy składaniu została mi jedna tulejka z teflonu. W serwisówce Ohlinsa za ch.uj jej nie mogłem namierzyć, wtedy poznałem cudowną manię Włochów żeby robić  foto instrukcję do wszystkich serwisów i napraw z kolorowymi zdjęciami ( 500stron)

.

 

Pierwsze kilometry za mną na ETV - kozak jazda, zupełnie inaczej niż na sporcie, czasami łapałem się, że za szybko łapię zakręty. Hamulce słabizna w porównaniu do 4 tłoczkowych z RSV mimo, że to też brembo. Co do dzielności w terenie to za(pipi)iście idzie po polach, szutrach, ale luźny i głęboki piach niestety pokonuje masę i wąską oponę

whpmots6sq7j.jpg

  • Upvote 2
  • Like 1

Share this post


Link to post

A to ja się pochwalę przy okazji że coś w tym temacie się nowego pojawiło. Długo szukany S4R, tadaaaaaaaaaaam

 

aaccb7e4953ab0a3med.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.