Jump to content

Sign in to follow this  
Cris

Fast food

Recommended Posts

z jednej strony jestem zażenowany, z drugiej strony pod wrażeniem. 

Share this post


Link to post


Haha, patrzcie to są burgery z maka ale nie to (pipi) co całe życie jedliście te są p r e m i u m 

Share this post


Link to post

Te maestro sa bardzo spoko pod względem tego co jest w środku, ale ch.ujowa makowa buła ciągnie wszystko na dno i ma sie przez to posmak takiego chamskiego cziza w mordzie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

No właśnie, już wolałbym bule z glutenem z Lidla, zamiast tej gąbki z Maka.

Share this post


Link to post

Czyli wychodzi na to, ze ludzie gardza makiem i sam mak pokazuje ze tylko maestro bo cala reszta syf. Niesamowity marketing.

Share this post


Link to post

"Ludzie szukaja najlepszych burgerow w malych burgerowniach" dobry autodiss na starcie i tu reklama powinna sie skończyć. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

czyli rozumiem przesłanie reklamy jest takie, że po wyjściu z oferty bułek maestro wracamy do konsumpcji w maku jakiegoś gów,na?

Share this post


Link to post

Dokladnie tak xD

Share this post


Link to post

A tam gó.wno, podwójny pikantny mcroyal o 2 w nocy przy autostradzie wchodzi aż miło.

Share this post


Link to post

Wiadomo jedzenie w nocy to tylko MC albo w drodze na autostradzie.

 

A tak to wstępuję tam tylko na McFlurry lub kawę. W ofercie śniadaniowej spoko też jest wrap wieprzowy z pieczarkami. Reszta kompletnie mi nie podchodzi. 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Halloumi burger z KFC - w kategorii wege żarcia w fast foodach chyba najlepsza kanapka, halloumi dobre choć cienkie jak dowc.ipy polskich jutuberów, warzywa, sos truflowy. Największy minus - cena 16.95 :reggie:

 

Po włożeniu do środka dwóch stripsów wyszła pełnoprawna kanapka i aż dziw, że takiej opcji nie przewidzieli, bo mieliby szansę na sukces godny drwala. 

 

Edited by Rudiok

Share this post


Link to post

:o

zresztą ch,uj ze smierdzacym KFC myślą ze mnie zgarną bo  wsadzili cienkie halloumi, ughhh

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Jak gardzę makiem tak ostatnio wszedł ten Maestro Chilli. No był całkiem, całkiem wam  powiem i dość pikantny jak na maca. Do tego świeże zielone dało radę. W porównaniu do tego serowego to prawdziwy mistrz.

Edited by balon

Share this post


Link to post

Tylko tam by pasowała jakaś chrupiąca buła, a nie ta gąbka.

Share this post


Link to post

No te macowe buły są chyba stworzone do konkursów kto zje wiecej,  łątwiej sie rozmaczają w coli.

Jedynie poranna farmerska ma fajną bułę.

Share this post


Link to post
58 minut temu, balon napisał:

Jak gardzę makiem tak ostatnio wszedł ten Maestro Chilli. No był całkiem, całkiem wam  powiem i dość pikantne jak na maca do tego świeże zielone dało radę. W porównaniu do tego zerowego to prawdziwy mistrz.

Przez tą chuuyowa reklame nie zamierzam nawet próbowac :[

Share this post


Link to post

No akurat najlepsze co było w macu wiec reklama jest szczera do bólu.

Ale  i tak za te pieniądze masz już coś wiecej niż klasycznego w burgerowni.

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Grander Bourbon BBQ. Calkiem spoko kombo sosu, onion ringow, kuraka, boczku i cheddara. Przydaloby sie jeszcze jakies zielone warzywo dla przelamania ciezkosci, ale nawet ujdzie.

Edited by _Red_

Share this post


Link to post
Posted (edited)
22 godziny temu, _Red_ napisał:

spoko kombo sosu

 

Czego? Może niech tańszy burbon leją do tego sosu, to będą w stanie pozwolić sobie dawać go trochę więcej niż pół kropli. Dawno takiej suszonki nie jadłem.

 

Za to lewacki bjurger z cypryjskim łoscykiem całkiem fajny. Halloumi nie takie cienkie, fajnie ślizga się po zębach. Sos taki sam jak w nowym zingerze, czyli niby truflowy, a smakuje w sumie identycznie  jak czosnkowy heinza. Rukola dobrze się komponuje, pomidorki koktajlowe też pasują do klimatu. Podobno jest też czerwona cebula, ale w moim egzemplarzu nie stwierdziłem. Wszystko fajnie, ale ta cena. Z dowozem 20 zł za to krzyczą :reggie:

Edited by Tokar

Share this post


Link to post

Moj mial wystarczajaco sosu :rayos:

Pierwszy raz widzę, ze sieciowka franczyzowa moze miec rozne ceny na ten sam produkt (pomijajac lotniska).

 

W KFC blisko chaty ten burbon byl za 13.95 zl, w miescie zatrzymałem sie dzis w drajw sru i mieli po 15.95 :[

Share this post


Link to post

Tez pierwszy raz to widzę, chyba ze akurat trafiłeś na zmianę ceny. Zawsze sieciówki reklamują się tak samo, w każdej biedrze tez ta sama cena. 

Share this post


Link to post

Jednak nie, więc w Hucie biedaki mają tańsze fast foody :ohboy: 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Znowu kfc tylko menu sniadaniowe na spacerze. Chyba po ostatnim rzyganiu po kubelku pełnym tluszczu i paniery rok temu, znowu polubie sie z ta knajpa.

 

Ciabatka z cheddarem, bekonem, stripsem, jajem sadzonym, rukola. Dla mlodego nalesniki z sosem truskawkowym. Do tego kawka 300ml i wyszedlem pelen jak bąk. 

 

edit:

http://testujemyjedzenie.pl/oferta-sniadaniowa-kfc-test-opinie/

typiarzowi też najbardziej podeszła ciabatta & naleśniory :kaz:

Edited by _Red_
  • Sad 1

Share this post


Link to post

Kupiles 2latkowi nalesniki z kfc? To jakas forma hartowania jak w sparcie?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.