Jump to content

Sign in to follow this  
MichAelis

N czy Cyfra +

Recommended Posts



Zeby wycofac migracje wystarczy zadzwonic na infolinie, nie robia zadnego problemu. Niestety nie wiem do kiedy mozna to zrobic.

Share this post


Link to post

"Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+. W tym celu prosimy o kontakt z nami."

Share this post


Link to post

"Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+. W tym celu prosimy o kontakt z nami."

Tonący  brzytwy się chwyta :)

 

NC+  zakładało  utratę  400tyś  klientów w procesie całej migracji z obu platform .... nie oficjalnie  mówi się ze do firmy już  wpłynęło  ponad  320 tys wypowiedzeń ( w nie cały miesiąc :) )

Share this post


Link to post

Sądzę że jednak duża część wycofa wypowiedzenia, bo za dobre opcję mają w dokończeniu umowy :). Ale co będzie gdy nastanie listopad i późniejsze miesiące :) ?. Apetyt się wzmoże bo przecież miałem taką super ofertę a teraz mam wziąć takie coś:)

Share this post


Link to post

No ja zostaję przy Universe+ za 49zł bo w zupełności mi to wystarcza.

Share this post


Link to post

Dziś rozmawiałem z przedstawicielem NC+ i  nie mogę dokończyć umowy z npremium :( przypomnę umowę miałem na 48 zł + 5 zł za pakiet npremium przez 6 miesięcy, a po tym okresie miałem obiecane za 10 zł jak będę chciał. Niestety dziś poinformowano mnie że liczy się tylko te 6 miesięcy a potem jak nie wyłączę naliczą mi po 35 zł :(.

Z drugiej strony to dziwne bo sądziłem że zapewnienie operatora o opłacie 10 zł to jakby część umowy :(

Share this post


Link to post

Ja wycofałem reyzgnację pod jednym warunkiem: wymiana dekodera. Pani dzwoniła dwa razy bo "musiała uzgodnić to z szefem". Dziś wiem, że w czasie "uzgadniania" poszła na fajkę lub do kibla i sprzedała mi ściemę, że wymieni mi dekoder na nowy za  dodatkowe 5 zł miesięcznie.

W punkcie NC+ powiedzieli, że nic takiego nie ma a konsultant, że mi wymiana się nie należała i paniusia walnęła na mnie sik prosty swą ściemą.

To jest "pełen" profesjonalizm w wykonaniu żabojadów.

Share this post


Link to post

Ja wycofałem reyzgnację pod jednym warunkiem: wymiana dekodera. Pani dzwoniła dwa razy bo "musiała uzgodnić to z szefem". Dziś wiem, że w czasie "uzgadniania" poszła na fajkę lub do kibla i sprzedała mi ściemę, że wymieni mi dekoder na nowy za  dodatkowe 5 zł miesięcznie.

W punkcie NC+ powiedzieli, że nic takiego nie ma a konsultant, że mi wymiana się nie należała i paniusia walnęła na mnie sik prosty swą ściemą.

To jest "pełen" profesjonalizm w wykonaniu żabojadów.

Ale  oczym to świadczy ?

 

Tylko o TWOJEJ naiwności i frajerstwie   dałeś sie zrobić jak dzieciak na cukierki .

Jak masz teraz czas i ochotę   się szarpać to  żądaj  odsłuchania rozmowy i jak ci faktycznie  obiecała  to  niech teraz dają  .Ale zapewne powołają się na regulamin oferty  z którego wynika ze Ci sie nie należy  ,a panienka dostanie  karę   (potrącą jej z premii  -oficjalnie ,a nie oficjalnie pewnie dostanie drugie tyle do wypłaty za  zwerbowanego klienta )

 

Możesz się jeszcze pochwalić na jaki to pakiet (promocyjny ) przystałeś ?

 

 

EDIT :

 

 Właśnie zmigrowałem do NC+

ofertę jaką  wynegocjowałem to 

Universe+ za 54zl + 6 miesięcy Cinemax za free na 12 miesięcy :)

 

Magiczny  numer  DuK 122947879 :banana:

Edited by canuks

Share this post


Link to post

@canuks a masz MR, jakie masz dekodery? Migrowales z N czy C+

Ja raczej, jesli juz zmigruje, to dopiero jak mi sie skonczy obecna umowa, a ta wygasa w sierpniu.

Share this post


Link to post

@canuks, nie chcieli Ci dać tego za 49? Ja dostałem za 49 tylko nie wiem co z tym cinemaxem, bo w sumie nawet nie pytałem.

Share this post


Link to post

 

Ja wycofałem reyzgnację pod jednym warunkiem: wymiana dekodera. Pani dzwoniła dwa razy bo "musiała uzgodnić to z szefem". Dziś wiem, że w czasie "uzgadniania" poszła na fajkę lub do kibla i sprzedała mi ściemę, że wymieni mi dekoder na nowy za  dodatkowe 5 zł miesięcznie.

W punkcie NC+ powiedzieli, że nic takiego nie ma a konsultant, że mi wymiana się nie należała i paniusia walnęła na mnie sik prosty swą ściemą.

To jest "pełen" profesjonalizm w wykonaniu żabojadów.

Ale  oczym to świadczy ?

 

Tylko o TWOJEJ naiwności i frajerstwie   dałeś sie zrobić jak dzieciak na cukierki .

Jak masz teraz czas i ochotę   się szarpać to  żądaj  odsłuchania rozmowy i jak ci faktycznie  obiecała  to  niech teraz dają  .Ale zapewne powołają się na regulamin oferty  z którego wynika ze Ci sie nie należy  ,a panienka dostanie  karę   (potrącą jej z premii  -oficjalnie ,a nie oficjalnie pewnie dostanie drugie tyle do wypłaty za  zwerbowanego klienta )

 

Możesz się jeszcze pochwalić na jaki to pakiet (promocyjny ) przystałeś ?

 

 

EDIT :

 

 Właśnie zmigrowałem do NC+

ofertę jaką  wynegocjowałem to 

Universe+ za 54zl + 6 miesięcy Cinemax za free na 12 miesięcy :)

 

Magiczny  numer  DuK 122947879 :banana:

 

 

Oczywiście Ty wiesz już wszystko na początku rozmowy czy zfrajerzą Cię czy potraktują uczciwie. Przyjąłem drugą opcję ale jak widac w dzisiejszych czasach trzeba traktować z góry, że wszyscy to złodzieje.

Mi jak większości proponują Universe+ za 49 zł.

Podziękowałem im dziś za współpracę. Zawarcie umowy na odległość można roziwązać w ciągu 10 dni.

Share this post


Link to post

Powie nie chcę nic mówić ale od dziś dział utrzymania rzuca jakieś szalone oferty :)

 

Wszystkie kanały+ pakiet HBO+ pakiet C+ za 69 zł :) Wg mnie ofert nie do przebicia 

Edited by marekjw2523

Share this post


Link to post

UP
tzn co dokładnie dostałeś (który pakiet + HBO) ?

Dzwonili dzisiaj do mnie i bez szału... propozycja typu platyna za 99zł + hbo za 25zł + MR 10zł

Share this post


Link to post

Nikt nie wie czym się kierują, staż w platformie ? lub inne czynniki, ale dużo osób potwierdza że takie oferty otrzymali. Jedyny warunek to zarejestrowane wypowiedzenie. Ja dzwonię jutro i dam znać czy da się w moim przypadku coś takiego ugrać.

Share this post


Link to post

Nikt nie wie czym się kierują, staż w platformie ? lub inne czynniki, ale dużo osób potwierdza że takie oferty otrzymali. Jedyny warunek to zarejestrowane wypowiedzenie. Ja dzwonię jutro i dam znać czy da się w moim przypadku coś takiego ugrać.

W moim przypadku było tak(skopiuje z innego forum, co by nie pisać drugi raz tego samego:P):

 

Kontak z nc+ zakończył się tym, że mając pakiet full w N za 99zl + 20zl Multiroom premium + zarejestrowane wypowiedzenie, "najniższy" cenowo dla mnie pakiet to canal+ platinum za 99zl + 20zl multiroom. Pani konsultantka na wieść, że nie mam zamiaru płacic więcej aniżeli 99zl za wszystko rozłożyła ręce twierdząc, że nie może nic zrobic. O opcji canal+ silver, z 6x c+ za 69zł nie wspominając :-) 

Share this post


Link to post

@canuks a masz MR, jakie masz dekodery? Migrowales z N czy C+

 

Ja raczej, jesli juz zmigruje, to dopiero jak mi sie skonczy obecna umowa, a ta wygasa w sierpniu.

 

Nie mam MR  ,dekoder biały zwykły  ,Migrowałem z N

@canuks, nie chcieli Ci dać tego za 49? Ja dostałem za 49 tylko nie wiem co z tym cinemaxem, bo w sumie nawet nie pytałem.

 

Rozmowa zaczęła się od tego co mnie interesuje to ja odpowiedziałem ze nie chcę płacić więcej niż obecnie .... to gość mi od razu zaproponował U+ 49/12 miesięcy  to ja chwilę zastanowienia  i odpowiedziałem ze muszę to przemyśleć i oddzwonie .To  gość pociągną  dalej rozmowę i zaproponował ze jak zdecyduję sie  teraz przejsć na NC+  to daje mi Cinemaxy lub  paczkę  Film  BOX nie jako za free  na 6 miesięcy ale  przy pakiecie U+ za 54zll .

Więc się zgodziłem  na  Cinemaxy . czyli to tak samo jak bym dostał Universe +  za 49zl /12 miesięcy i  za 5 zl Cinemaxy .

 

Oferta  ok ,ale  bez szału  mam co chciałem na upartego mogłem powalczyć o  Cinemaxy  na 12 miesięcy .Ale jestem zadowolony  z tego co jest .Kanały już odpalone .

 

 

Ja wycofałem reyzgnację pod jednym warunkiem: wymiana dekodera. Pani dzwoniła dwa razy bo "musiała uzgodnić to z szefem". Dziś wiem, że w czasie "uzgadniania" poszła na fajkę lub do kibla i sprzedała mi ściemę, że wymieni mi dekoder na nowy za  dodatkowe 5 zł miesięcznie.

W punkcie NC+ powiedzieli, że nic takiego nie ma a konsultant, że mi wymiana się nie należała i paniusia walnęła na mnie sik prosty swą ściemą.

To jest "pełen" profesjonalizm w wykonaniu żabojadów.

Ale  oczym to świadczy ?

 

Tylko o TWOJEJ naiwności i frajerstwie   dałeś sie zrobić jak dzieciak na cukierki .

Jak masz teraz czas i ochotę   się szarpać to  żądaj  odsłuchania rozmowy i jak ci faktycznie  obiecała  to  niech teraz dają  .Ale zapewne powołają się na regulamin oferty  z którego wynika ze Ci sie nie należy  ,a panienka dostanie  karę   (potrącą jej z premii  -oficjalnie ,a nie oficjalnie pewnie dostanie drugie tyle do wypłaty za  zwerbowanego klienta )

 

Możesz się jeszcze pochwalić na jaki to pakiet (promocyjny ) przystałeś ?

 

 

EDIT :

 

 Właśnie zmigrowałem do NC+

ofertę jaką  wynegocjowałem to 

Universe+ za 54zl + 6 miesięcy Cinemax za free na 12 miesięcy :)

 

Magiczny  numer  DuK 122947879 :banana:

 

 

Oczywiście Ty wiesz już wszystko na początku rozmowy czy zfrajerzą Cię czy potraktują uczciwie. Przyjąłem drugą opcję ale jak widac w dzisiejszych czasach trzeba traktować z góry, że wszyscy to złodzieje.

Mi jak większości proponują Universe+ za 49 zł.

Podziękowałem im dziś za współpracę. Zawarcie umowy na odległość można roziwązać w ciągu 10 dni.

 

Kolego nie chcę  Cię martwić ale   tak masz rację   umowę można wypowiedzieć w Ciągu dziesięciu dnia  ale czy ty podpisałeś umowę czy Anex ?

Zapytałeś się  czy  Umowa  zostanie  do ciebie wysłana  listownie  i w jakim czasie  ?  Jeśli nie  i jeśli migrowałeś  z N to na 99%   masz podpisany anex  a tego nie wypowiesz  bo nie masz  takiego prawa .

 

Ja dzisiaj migrując pytałem się2 razy  konsultanta  czy umowa bedzie  do mnie wysłana listownie   wraz z regulaminem  .2 razy dostałem zapewnienie ze  otrzymam umowę  listownie w ciągu 2 miesięcy .

Jeśli nie  dojdzie umowa w tym czasie  a coś bedzie nie hallo  to mam  doskonały pretekst  i powód na wypowiedzenie   natychmiastowe .

 

 

Nikt nie wie czym się kierują, staż w platformie ? lub inne czynniki, ale dużo osób potwierdza że takie oferty otrzymali. Jedyny warunek to zarejestrowane wypowiedzenie. Ja dzwonię jutro i dam znać czy da się w moim przypadku coś takiego ugrać.

W moim przypadku było tak(skopiuje z innego forum, co by nie pisać drugi raz tego samego:P):

 

Kontak z nc+ zakończył się tym, że mając pakiet full w N za 99zl + 20zl Multiroom premium + zarejestrowane wypowiedzenie, "najniższy" cenowo dla mnie pakiet to canal+ platinum za 99zl + 20zl multiroom. Pani konsultantka na wieść, że nie mam zamiaru płacic więcej aniżeli 99zl za wszystko rozłożyła ręce twierdząc, że nie może nic zrobic. O opcji canal+ silver, z 6x c+ za 69zł nie wspominając :-) 

 

Jeśli jesteś abonentem N to nie dzwon na infolinie ogólną bo tam  (pipi) zdziałasz siedzą tam same ......  podałem wyżej numer do centrum promocji .Dzwon tam i na pewno działasz  dużo więcej niż na infolinii .Jesli masz wypowiedzenie  zarejestrowane w systemie tym lepiej dla ciebie.

 

Oferty zależą  od tego jaki pakiet posiadałeś w N .. jak miałeś WPT + Npremium (wszystkie ) + HBO  i płaciłes 59zl   to  teraz   bez wachania możesz ugrać Universe +   + 6x C ( lub pakiet filmowy HBO ) na 12 miesięcy w tej samej cenie

Edited by canuks

Share this post


Link to post

 

Jeśli jesteś abonentem N to nie dzwon na infolinie ogólną bo tam  (pipi) zdziałasz siedzą tam same ......  podałem wyżej numer do centrum promocji .Dzwon tam i na pewno działasz  dużo więcej niż na infolinii .Jesli masz wypowiedzenie  zarejestrowane w systemie tym lepiej dla ciebie.

 

Oferty zależą  od tego jaki pakiet posiadałeś w N .. jak miałeś WPT + Npremium (wszystkie ) + HBO  i płaciłes 59zl   to  teraz   bez wachania możesz ugrać Universe +   + 6x C ( lub pakiet filmowy HBO ) na 12 miesięcy w tej samej cenie

 

 

Dzięki, magiczny numer zadziałał ;-). WPT + HBO + 6* C+ z multiroom premium za 89zł. Umowa na 12 miesięcy. Pani konsultantka w pierwszej kolejności zaproponowała 99zł, więc dodałem, że się zastanowię. Po chwili dodała, że jak bym się zdecydował teraz to obniży abo o 10zł, więc się zgodziłem. Czyli sumując, z Nki za 99zł + 20zł za multiroom premium, przeszedłem na to co powyżej za 89zł, więc myślę, że dobry deal.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post

Podstawa to jest nie dzwonic do nich. Wyslac wypowiedzenie i czekac az sami zadzwonia. Gdzie Wam sie spieszy? Kolejnym punktem prztargowym jest duza liczba kanalow, ktore nie sa gwarantowane. Na przyklad; Eurosporty....

Share this post


Link to post

Podstawa to jest nie dzwonic do nich. Wyslac wypowiedzenie i czekac az sami zadzwonia. Gdzie Wam sie spieszy? Kolejnym punktem prztargowym jest duza liczba kanalow, ktore nie sa gwarantowane. Na przyklad; Eurosporty....

 

Umowa kończyła mi się z końcem tego miesiąca, więc nie uśmiechało by mi się płacić pełnej "niepromocyjnej" ceny do czasu, aż łaskawie ktoś złoży lepszą ofertę. 

Share this post


Link to post

Podstawa to jest nie dzwonic do nich. Wyslac wypowiedzenie i czekac az sami zadzwonia. Gdzie Wam sie spieszy? Kolejnym punktem prztargowym jest duza liczba kanalow, ktore nie sa gwarantowane. Na przyklad; Eurosporty....

No  tak  w  pakiecie Univers+ jest iż ach 17  ...ale  do konca tego roku bedą na 100%(umowa  platformy  konczy się   z koncem roku )  problem może pojawić się w styczniu 2014  .

W najgorszym wypadku od stycznia  do kwietnia  bedę  bez tych 17 kanałów  co wydaje się  az nie możliwe (no ale różnie bywa )  dla tego zalezało mi na  umowie 12 miesięcznej .

Share this post


Link to post

Dobrze wyszedłem na migracji jakieś 3 tygodnie temu, dostałem tak jakby platynę za 65zł przez całe 18 miesięcy. Dla tych co wrócili do poprzedniej umowy i cieszą ze wszystkich kanałów radze pomyśleć jakie wysokie ceny zaproponują po skończeniu umowy, ja mogłem mieć full pakiet za 69 ale do listopada, później 120zł(tak babka na infolinii powiedziała, chociaż równie dobrze mógł być to wał, żeby zniechęcic z rezygnacji z migracji)

Share this post


Link to post

Dla tych co wrócili do poprzedniej umowy i cieszą ze wszystkich kanałów radze pomyśleć jakie wysokie ceny zaproponują po skończeniu umowy

No jak nie beda chcieli sami z siebie zaproponowac czegos w normalnej cenie to wypowiedzenie i od razu bede mogl zejsc na najnizszy pakiet, a i ceny nagle zrobia sie swietne.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.