Jump to content

Sign in to follow this  
Zeratul

Killzone 2 - klany - ustawki

Recommended Posts

Dla niektórych może na taki temat za wcześnie, ale myślę, że jest już grupka graczy, która jest pewna, że KZ2 staniej się ich numerem uno jeśli chodzi o multi 8)

 

Gra ma posiadać wsparcie klanowe, więc będzie kozacko...

 

Ktoś chętny na małego klanika i grywa zazwyczaj po nocach (od 24.00 - wzwyż), to zapraszam.

Share this post


Link to post


podłączę się: w związku z nadchodzącymi rozgrywkami w KZ2 (GB, CG) mój klan POLISH ELITE TEAM przeprowadzi rekrutację . Wymagania jak zawsze ratio k/d min 1,5 , umiejętnośc współpracy no i obowiązkowo hs. KONTAKT PSN: Posnaniak_pl , Wełna_pl , ADI-INSANE , bądz też przez forum na naszej stronce www.polish-elite-team.com

Share this post


Link to post

Odrazu dodam , ze nie interesuja nas ludzie grajacy od czasu do czasu.

 

Klan jest nastawiony na turniejowe granie , wiec jesli ktos nie ma zamiaru poswiecic sporo czasu na podnoszenie swoich umiejetnosci, to niech nawet nie zglasza kandydatury.

 

 

Share this post


Link to post
Odrazu dodam , ze nie interesuja nas ludzie grajacy od czasu do czasu.

 

Klan jest nastawiony na turniejowe granie , wiec jesli ktos nie ma zamiaru poswiecic sporo czasu na podnoszenie swoich umiejetnosci, to niech nawet nie zglasza kandydatury.

 

 

 

Ale na sparing POL VS EKIPA FORUM, jak to miało miejsce przy codzie4, możemy chyba liczyc co... ??  

 

(echhh co to była za potyczka... i ta pamietna wygrana w jednej rundzie, jednego meczu... oczywiscie dla ekipy z forum (aż rozbrzmiała burza braw przez hs hehehe) ). Przynajmniej honorowego wam strzelilismy:)

 

 

 

Share this post


Link to post
Odrazu dodam , ze nie interesuja nas ludzie grajacy od czasu do czasu.

 

Klan jest nastawiony na turniejowe granie , wiec jesli ktos nie ma zamiaru poswiecic sporo czasu na podnoszenie swoich umiejetnosci, to niech nawet nie zglasza kandydatury.

 

 

 

Ale na sparing POL VS EKIPA FORUM, jak to miało miejsce przy codzie4, możemy chyba liczyc co... ??  

 

(echhh co to była za potyczka... i ta pamietna wygrana w jednej rundzie, jednego meczu... oczywiscie dla ekipy z forum (aż rozbrzmiała burza braw przez hs hehehe) ). Przynajmniej honorowego wam strzelilismy:)

 

Nie mi tu decydować, ale pewnie tak czemu nie :) Niech już tylko wyjdzie KZ2 :D

Share this post


Link to post
Odrazu dodam , ze nie interesuja nas ludzie grajacy od czasu do czasu.

 

Klan jest nastawiony na turniejowe granie , wiec jesli ktos nie ma zamiaru poswiecic sporo czasu na podnoszenie swoich umiejetnosci, to niech nawet nie zglasza kandydatury.

 

 

 

Ale na sparing POL VS EKIPA FORUM, jak to miało miejsce przy codzie4, możemy chyba liczyc co... ??  

 

(echhh co to była za potyczka... i ta pamietna wygrana w jednej rundzie, jednego meczu... oczywiscie dla ekipy z forum (aż rozbrzmiała burza braw przez hs hehehe) ). Przynajmniej honorowego wam strzelilismy:)

Jasne nie widzie problemu, My bedziemy grac codziennie wieczorem, to jest pewne. Wiec skoro mamy walczyc w rankingowych meczach z jakimis nieznajomymi .... :D to od czasu do czasu zagramy klanowe sparingi.

 

Wiadomo, ze umiejetnosci podnosi sie najlepiej walczac ze zorganizowanym przeciwnikiem.

 

Share this post


Link to post

i liczymy na przyplyw nowych, dobrych, ządnych krwi graczy ;) jeszcze tylko (a moze az) miesiac... :)

Share this post


Link to post
Guest

A ma ktoś pojęcie w jakim stopniu trzeba będzie się poświęcić grze żeby zdobyć puchary multi? Czy będą się one opierały na skillu, czy na kretyńsko dużej ilości czasu jakie trzeba na nie wyłożyć (patrz. nieszczęsne GTAIV), czy może jeszcze na czymś innym? Aktywny udział w klanach jest nie dla mnie - jestem człowiekiem który nawet jak jest w coś dobry to szybko mnie to nudzi. Szukam dobrych gier i ambitnych trofeów, ale z takim GTA to się wkopałem w bagno. Nie chce drugi raz popełnić podobnego błędu.

Share this post


Link to post

Ja skilla nie mam zeby dolaczyc do was ale z przyjemnoscia pogram przeciwko wam :twisted: .Juz pare razy dostalem lomot(i to niezly) ale mialem tez sukcese,chodzby gra przeciw Blince(on jest w waszym klanie?przed nickiem miala [POL]) w dm jak ja conajmniej 3razy zabilem w 1vs1 karabinem i conajmniej 5 razy ze snajpy(oczywiscie headshotem) w R:FoM

Share this post


Link to post

A macie jakis pomysł co do rozgrywania klanówek,mam na myśli po ile osób np stale po 5ciu(csowo) czy ilu max klan ma ? I do ilu np do 2 wygranych map ?

Share this post


Link to post
A macie jakis pomysł co do rozgrywania klanówek,mam na myśli po ile osób np stale po 5ciu(csowo) czy ilu max klan ma ? I do ilu np do 2 wygranych map ?

bedziemy grali wg zasad consolegaming.eu i gamebattles.com, na razie nie sa oficjalnie potwierdzone ale przypuszczenia sa takie ze 8vs8 (mapy sa duze a gra jest przystosowana do tego idealnie) do 2 wygranych map bez klas (tylko podstawowa z wyborem broni i ban na wyrzutnie rakiet)

ciezko by bylo grac calym klanem w cokolwiek :D w koncu mamy ponad 20 osob na roznych grach :)

Edited by Adi_TEAM LBN

Share this post


Link to post

Jak coś to się pisze :) Jestem w stanie grać od poniedziałku do piątku od 24:00+, w weekendy od 16:00. Dla nowego Killzone'a postanowiłem olać CoDa i kupić headset, więc jestem całkiem pewien, że właśnie z tą gierką spędzę najwięcej czasu online.

Share this post


Link to post

Sporo osob planuje zakup K2. Kilka klanow juz sie nastawia ( poza zadeklarowanym pare postow wyzej POLem) na rozgrywki klanowe w K2. Wiec bedzie sie dzialo :)

 

 

Share this post


Link to post

Ciekaw jestem czy mnie multi w K2 wciągnie tak jak w CoD4-ale raczej jestem tego pewien.Gorzej z czasem wolnym do grania ale jestem dobrej myśli.Jakby co to pogram z każdym i o każdej porze kiedy będę przy konsoli-HS oficjalny na stanie więc przy okazji można pogadać :P

 

(echhh co to była za potyczka... i ta pamietna wygrana w jednej rundzie, jednego meczu... oczywiscie dla ekipy z forum (aż rozbrzmiała burza braw przez hs hehehe) ). Przynajmniej honorowego wam strzelilismy:)

 

hehe pamięta się ten mecz co nie ? :D Wpierdziel ostry ale honorowe zwycięstwo w rundzie było i to po mojej heroicznej walce z bodajże 3 członkami klanu :P.Chętnie bym znowu zagrał w takim meczu ale na pewno co najmniej po miesiącu od premiery K2 by przynajmniej jako tako poznać mapy i mechanikę rozgrywki.taki Wełna nie dość,że ma skilla to już ograł betkę więc gra z nim na początku premiery K2 prawdopodobnie zakończyła by się nie zabiciem go ani razu.Pewnie podobnie byłoby z innymi członkami klanu.

 

Share this post


Link to post
Ciekaw jestem czy mnie multi w K2 wciągnie tak jak w CoD4-ale raczej jestem tego pewien.Gorzej z czasem wolnym do grania ale jestem dobrej myśli.Jakby co to pogram z każdym i o każdej porze kiedy będę przy konsoli-HS oficjalny na stanie więc przy okazji można pogadać :P

 

(echhh co to była za potyczka... i ta pamietna wygrana w jednej rundzie, jednego meczu... oczywiscie dla ekipy z forum (aż rozbrzmiała burza braw przez hs hehehe) ). Przynajmniej honorowego wam strzelilismy:)

 

hehe pamięta się ten mecz co nie ? :D Wpierdziel ostry ale honorowe zwycięstwo w rundzie było i to po mojej heroicznej walce z bodajże 3 członkami klanu :P.Chętnie bym znowu zagrał w takim meczu ale na pewno co najmniej po miesiącu od premiery K2 by przynajmniej jako tako poznać mapy i mechanikę rozgrywki.taki Wełna nie dość,że ma skilla to już ograł betkę więc gra z nim na początku premiery K2 prawdopodobnie zakończyła by się nie zabiciem go ani razu.Pewnie podobnie byłoby z innymi członkami klanu.

niekoniecznie, ja napewno na początku będę n00b :D:D i parę tygodni mi to zajmie :D

Share this post


Link to post
Ciekaw jestem czy mnie multi w K2 wciągnie tak jak w CoD4-ale raczej jestem tego pewien.Gorzej z czasem wolnym do grania ale jestem dobrej myśli.Jakby co to pogram z każdym i o każdej porze kiedy będę przy konsoli-HS oficjalny na stanie więc przy okazji można pogadać :P

 

(echhh co to była za potyczka... i ta pamietna wygrana w jednej rundzie, jednego meczu... oczywiscie dla ekipy z forum (aż rozbrzmiała burza braw przez hs hehehe) ). Przynajmniej honorowego wam strzelilismy:)

 

hehe pamięta się ten mecz co nie ? :D Wpierdziel ostry ale honorowe zwycięstwo w rundzie było i to po mojej heroicznej walce z bodajże 3 członkami klanu :P.Chętnie bym znowu zagrał w takim meczu ale na pewno co najmniej po miesiącu od premiery K2 by przynajmniej jako tako poznać mapy i mechanikę rozgrywki.taki Wełna nie dość,że ma skilla to już ograł betkę więc gra z nim na początku premiery K2 prawdopodobnie zakończyła by się nie zabiciem go ani razu.Pewnie podobnie byłoby z innymi członkami klanu.

E tam, ogral odrazu ;) i z tym skillem tez przesadziles, 60-70h spedzonych na becie bedzie moze 1% tego co poswiece na pelne KZ2 ;)

 

Ale jak juz mowilem, trenowac trenowac, a POL-ska wygra ConsoleGaming lub jakis Turniej inside game. ;P

Share this post


Link to post

Adi młoda krew RULEZ :D

Posnaniak juz nie przesadzaj że bedziesz noob skilla sie nie traci trzeba go jedynie zamienic na inny styl i dopracowac.

Wełna jak to "lub" chyba chciales napisac "i" :D

Share this post


Link to post
Ktoś chętny na małego klanika i grywa zazwyczaj po nocach (od 24.00 - wzwyż), to zapraszam.

 

O widzę , że sporo chętnych na nocki . Zawsze zaczynam ok. 23-24 do bólu :E

Także mam nadzieje , że popykamy , a może i się załapie do jakiegoś klanu , bo i skill mój całkiem całkiem.

Dziś Wam powysyłam zapro do listy. Mój ID: TheBesTia_PL

Share this post


Link to post

Witam chętnie podłącze się do jakiegoś klanu!Z braku czasu gram tylko w jeden tytuł ostatnio w cod5 wiec napewno jak tylko wyjdzie będzie to kz2 headsetka posiadam net szybki jest czas od 23 do 5 rano a jesli chodzi o skilla to chetnie sie sprawdze z kazdym w cod5 nick Jack-hixx_pl

Share this post


Link to post

Piszę się do klanu, jakikolwiek byście tam nie zakładali. Polaków mało po sieci w PS3. Grę już mam zamówioną, a że mieszkam w UK to dostanę ją 27 lutego, po przejściu singla wbijam od razu na multi, licz 2 dni później. Praca, sorry :P Tak, czy inaczej, zakładając klan możecie śmiało szukać mojego PSN ID: POL_SouL. Skilla mam nie wąskiego w snipe'owaniu. ;)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.