Gosku 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) fight club ojciec chrzestny pulp fiction urodzeni mordercy las vegas parano/ewentualnie tu 2 inne pozycje mógłbym wpisac jak fanatyk czy american history x Edytowane 24 Sierpnia 2008 przez Gosku Cytuj Odnośnik do komentarza
STRETCH 30 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 moglby ktos zliczyc jakie najczesciej sie pojawialy? Cytuj Odnośnik do komentarza
wozek 77 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 fight club ojciec paranoid park xD Cytuj Odnośnik do komentarza
gekon 1 774 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 jeszcze memento i pulp fiction, a i requem dla snu i będzie ogolny top 5 tematu Cytuj Odnośnik do komentarza
Mordechay 680 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ja obstawiam, że to będzie tak wyglądało. 1.LotR trylogia 2.Ojciec 1 3.Matrix 4.Pulp Fiction 5.Fight Club 6.Chłopaki nie płaczą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Tołdi 8 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) Pięciu raczej wybrać nie dałem rady, więc (kolejność przypadkowa): - Dogville - Festen - Człowiek z księżyca - Faktotum - seria Indiana Jones( ze wskazaniem na 1 i 3) - Między słowami - Labirynt fauna - Gorzkie gody - Moja droga Wendy - Romeo i Julia (tak, ta wersja z Leonardo ) - seria Ojciec Chrzestny - Wszystko dla miłości Edytowane 30 Sierpnia 2008 przez Tołdi Cytuj Odnośnik do komentarza
Larou 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Kolejność przypadkowa: Pulp Fiction Fight Club Las Vegas Parano Trainspotting Clerks Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Mam zboczenie na punkcie filmów Kevina Smitha, więc jak najbardziej Clerks mieści się w moim top-dziesiąt:). Wymienię tu jeszcze Pi, Dziękujemy za palenie, Labirynt Fauna, Broken Flowers, Mój sąsiad Totoro, filmy Nolana, Allena i sporo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza
michal 557 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Pi Holy Mountain Damnation Niemcy , rok zerowy Fight Club Kwiat Granatu Widmo Wolności Dyskretny Urok Burżuazji Cienka Czerwona Linia Chłopcy z ferajny Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość logan40 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 (edytowane) 5 to trochę mało jednak wybrałbym: 1. Pulp Fiction 2. Goodfather 3. Scarface 4. Terminator 2 5. Equilibrium Edytowane 23 Lutego 2009 przez logan40 Cytuj Odnośnik do komentarza
Carleone 31 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Requiem dla snu The life of david gale American Beauty Labirynt Fauna Forrest Gump Cytuj Odnośnik do komentarza
andrij19 6 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 1.tajemnica brobeck mountain 2.forest gump 3.chłopaki nie płaczą 4.seria shrek 5.seria madagaskar Cytuj Odnośnik do komentarza
Junkhead 33 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 1. Rambo 1 2. Rambo 2 3. Rambo 3 4. Rambo 4 5. cholera, nie ma Rambo 5, to niech będzie - Tam, gdzie Rosną Poziomki Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 690 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) 1. Reservoir Dogs 2. The Godfather 1 i 2 3. Pulp Fiction 4. Scarface 5. Snatch 6. Goodfellas 7. Fight Club 8. Forrest Gump 9. Silence of the Lambs 10. Se7en Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Zwyrodnialec Cytuj Odnośnik do komentarza
snoorski 0 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Pulp fiction Snatch Las Vegas Parano Goodfellas Scarface Edytowane 28 Stycznia 2010 przez snoorski Cytuj Odnośnik do komentarza
Hejas 455 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) 1. Imperium Kontratakuje 2. Powrót Jedi 3. Nowa Nadzieja 4. Zemsta Sithów 5. Atak Klonów Albo: - Star Wars (stara trylogia) - Godfather - Casino Royale - Scarface - Lord of the Rings - Watchmen - Dark Knight - Matrix - Pulp Fiction - Reservoir Dogs - Kill Bill - Death Proof - Inglourious Basterds - Monty Python's Life of Brian - Monty Python and the Holy Grail - Aliens - Avatar - Interview with the Vampire - The Phantom of the Opera (2004) - Rain Man Tyle mi przyszło do głowy akurat. Jakbym miał to zawęzić do kilki filmów... hmm, musiałbym się chyba kierować tym, które filmy jestem w stanie oglądać "na okrągło". Na pewno Star Wars, Casino Royale (+ z biegu Quantum of Solace) i... The Phantom of the Opera. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Hejas Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 007 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 1. Star Wars (cała saga oprócz epizodu I "Mroczne Widmo") 2. Matrix Trylogia 3. Ojciec Chrzestny Trylogia 4. Scarface 5. Gladiator Cytuj Odnośnik do komentarza
pele15 3 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 1. LOTR trylogia 2. Dark Knight 3. Pianista 4. Avatar 5. REC Cytuj Odnośnik do komentarza
Hejas 455 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) 1. Star Wars (cała saga oprócz epizodu I "Mroczne Widmo") Też zwykłem nienawidzić Mrocznego Widma, ale nie da się nie zauważyć kilku mocnych stron tego epizodu: - Darth Maul - rewelacyjna postać - Qui-Gon Jin, jak dla mnie najfajniejszy/najlepiej zagrany mistrz Jedi obok "klasycznego" Obi-Wana z Nowej Nadziei - Duel of the Fates - czyli końcowy pojedynek z Darthem Maulem i Obi-Wanem/Qui-Gonem, jedna z najlepszych scen całej Sagi Już samo wycięcie Jar-Jara uczyniłoby z Mrocznego Widma niezły film. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Hejas Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 007 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Pewnie zgadzam się, do tych mocnych stron oprócz tych co wymieniłeś dodałbym jeszcze jeden. Mianowicie utwór muzyczny "Dual of the Fates" który jest jednym z najlepszych kawałków w historii SW czy w ogóle muzyki filmowej. Natomiast z wielu, wielu innych powodów nie cierpię tej części, zresztą tak jak większość fanów SW. Po prostu nie uznaję Mrocznego Widma i stawiam go najniżej w hierarchii. Cytuj Odnośnik do komentarza
JanzKijan 1 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Holy Mountain The Good, the Bad and the Ugly Mulholland Drive tym razem bez kolejności Jestem bardzo zbudowany...bez zastanowienia...filmy, które w danym czasie mnie niemal urzekły: Dyskretny urok burżuazji Chłopcy z ferajny Dzikość serca Widmo wolności Rosemary baby 8 i pół Miasto kobiet Pulp fiction Blue velvet Złe wychowanie Persepolis Cytuj Odnośnik do komentarza
michal 557 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) z tamtej listy doszło kilkanascie tytułów ,a jeszcze f(pipi) klasyków do ogarnięcia . Dobrze ze Gutek działa w tym kraju bo niemozliwością byłoby obejrzenie Godarda czy Melville'a w polskiej telewizjii . Janz Kijan czemu akurat Persepolis ? Moim zdaniem dużo lepszy jest Walc z Bashirem . Poza tym lista ok , z Bunuela polecam jeszcze pomijane niesłusznie małe arcydzieła jak Droga Mleczna czy Dziennik Panny Służącej . Moja lista wyglada na te chwile tak Święta Góra (Alejandro Jodorowsky,1973) Potępienie (Bela Tarr ,1988) Kwiat Granatu (Sergiej Paradżanow, 1968) Cienie Zapomnianych przodków (Sergiej Paradżanow, 1964) Do utraty Tchu (Jean Luc Godard , 1960) Zeszłego Lata w Marienbadzie (Alain Resnais,1961) Mouchette (Robert Bresson ,1967) Przygoda (Michelangelo Antonioni ,1960) Powiększenie (Michelangelo Antonioni ,1966) Włóczęga (Pier Paolo Pasolini ,1960) Teorema (Pier Paolo Pasolini ,1968) Słodkie Życie (Federico Fellini ,1960) Niemcy,rok Zerowy (Roberto Rosselini) Andriej Rublow (Andriej Tarkowski ,1966) Kwaidan (Masaki Kobayashi ,1964) Opowieści Księżycowe (Kenji Mizoguchi,1953) Happy Together (Kar Wai Wong ,1997) M.A.S.H (Robert Altman ,1970) 12 gniewnych ludzi (Sidney Lumet ,1957) Lombardzista (Sidney Lumet ,1964) Wzgórze (Sidney Lumet, 1965) Nim diabeł dowie się ,że nie żyjesz (Sidney Lumet ,2007) Barry Lyndon (Stanley Kubrick ,1975) Dobry , zły i brzydki (Sergio Leone ,1966) Pewnego razu w Ameryce (Sergio Leone ,1984) Dzika Banda (Sam Peckinpah,1969) Chłopcy z Ferajny (Martin Scorsese ,1990) Podwójne ubezpieczenie (Billy Wilder ,1944) Cienka Czerwona Linia (Terrence Mallick ,1998) Zagubiona Autostrada (David Lynch ,1997) Fight Club ( David Fincher ,1999) Zawrót głowy (Alfred Hitchcock,1958) Zabić drozda (Robert Mulligan ,1962) Widmo Wolności (Luis Bunuel ,1974) Dyskretny urok burżuazji (Luis Bunuel ,1972) Spojrzenie Odyseusza (Theo Angelopolous ,1995) Moje winniepeg (Guy Maddin , 2007) Milczenie Lorny (bracia Dardenne ,2008) Synecdoche ,New York (Charlie Kaufman,2008) Pi (Darren Aronofsky ,1998) Edytowane 29 Stycznia 2010 przez _M_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 738 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ciężko wybrać tylko 5 filmów. gdyż tych najlepszych moim zdaniem jest o wiele więcej. No ale cóż... 1. 2001: Odyseja kosmiczna 2. Ghost in the shell 3. Cienka czerwona linia 4. Star Wars IV,V,VI 5. Goście, goście 1,2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dud.ek 1 952 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Bez kolejności: Snach Lock, Stock and Two Smoking Barrels Scarface Watchman 300 Wasze też są fajne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mordechay 680 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 American Beauty K-Pax Gladiator Pulp Fiction LotR 3 Se7en Leon SW 3, 4 5, 6 Gran Torino Big Lebowski Heat Dark Knight Na zachodzie bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.