Skocz do zawartości


Rekomendowane odpowiedzi

@Kaczi

 w tym sporcie wiek to nie problem jeśli chodzi o powrót i walkę o wyniki.

 

@Maus 

Wiesz, że jeśli chcesz iść z wynikami ciągle do przodu to takie biegi są konieczne? Mają cie przygotować na cięższy trening lub zregenerować po nim.  Też dziś godzinę człapałem w podobnym tempie. 

  • Plusik 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta


To jak najlepiej robic w tygodniu? Dwa aerobik i jeden medium? No to troche smutne jest w takim razie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Napisano (edytowane)

Obstawiam ze to twoj pierwszy lub nawet drugi zakres. No to sie przyzwyczaj bo to takim tempem sie buduje wytrzymalosc. 

Ogolnie trening sklada sie z cykli ktore buduja wpierw wytrzymalosc czym sa dlugie wolne wyniegania a pozniej jest etap szybkosci gdzie wchodza interwaly typu 400metrowki, tysiaczki i to wszystko juz jest w wyzszych zakresach. Z tym ze zeby to trenowac potrzebny jest fundament w postaci wytrzymalosci.  A to budujemy czlapaniem. 

10 godzin temu, Kaczi napisał:

zmiana trybu życia, siedząca praca, słodycze, alkohol, mniej ruchu jako ogółu. Ale wszystko zaczęło iść w dół jak ukończyłem maraton. Obecny stan jest już na tyle kiepski(w ciągu 3 lat +28 kg) że znowu wziąłem się za sport :D Wiek pewnie też swoje robi, w tym roku stuknie 33.

 

33 lata to moze jakas przeje.bana liczba ale dla jezusa nie biegacza. Wrecz zaden wiek dla sportow wytrzymalosciowych a powiedziakbym ze nawet jeden z najleprzych. No to ok , spasles sie, zapusciles, kondycji brak. No raczej nic nadzwyczajnego ze przy tempie 6:30 serducho ci napie.rdala jak w 3 zakresie. 

 

Regularnosc , zdrowszy tryb zycis, zrzucenie kilogramow i nie obejrzysz sie jak wszystko zacznie wygladac jak nalezy

Edytowane przez kanabis

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

@D.B. Cooper

 

A jak robisz jakieś dłuższe wybiegania 20+ km to też takim ślimaczym tempem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Tak, też pierwszy zakres jeśli jest to w formie wycieczki biegowej. Można robić jakieś dłuższe BNP lub II zakres w połączeniu z rozgrzewką i schłodzeniem wyjdzie 20 albo i więcej. Ja tego nie robiłem.  W książce wyczytałem o "trzydziestkach" 18km pierwszego, 10 drugiego i 2km schlodzenia. Trening pod maraton jeśli celujemy poniżej 3h czy nawet 2:45 tam było. 

 

 

  • Plusik 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Ja dzisiaj 2km rozgrzewki z 3 przebiezkami, 8km wb2 i 3m na koniec. Wyszlo mi max hr 188. 10 uderzen mniej niz w lato to robilem. 

 

Pieknie obes.rana pogoda, jeszcze sie wypier.dolilem przy nawrocie na ulicy :banderas:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Mnie wczoraj po raz pierwszy pogoda odegnala od bieganka. Marznacy deszczosnieg plus solidny wicher to bylo za wiele. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

mysle za zapomniales o pasku zordona. on by ci dal sile jak na 100dniowce.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

26850377_10154860235402493_5662840221637

 

Silny wiatr, deszcz, zimno jak skurwysyn. Mialo byc 9 kilometrow. Nie ma, ze boli. :v

  • Plusik 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
13 godzin temu, wozek napisał:

mysle za zapomniales o pasku zordona. on by ci dal sile jak na 100dniowce.

to byli czasy. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Krystian, a masz jeszcze te krótkie spodenki z dżinsów pociętych nożyczkami? Wygodnie by się w nich biegało.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Przy pomocy książki i własnej wiedzy opracowałem plan na przyszły tydzień. Musiałem dopasować pod dni wolne. Nie ustalałem ich, wtedy nie mogę po prostu biegać. Dlatego też całkowicie z książki zrzynać nie mogę bo dni wolne od biegania różnie wypadają. Jest też przy tym jakaś frajda, pół godziny nad tym siedziałem :D 

a40d6b51cd813a9emed.jpg

 

Miałem biec 10km na początku marca i 22 kwietnia maraton. Jeszcze jakoś bym to pogodził, ale 10km zamienili na 5 km i to już problem. Od następnego tyg trzeba wrzucać już treningi szybkościowe, ale z jednostek pod maraton też nie mogę rezygnować, trzeba to jakoś pogodzić. Po tym biegu trening już tylko pod maraton, bo mnie zegnie w pół na tej trasie. Powinienem już teraz tylko pod maraton lecieć, ale na tej piątce też mi w sumie zależy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Napisano (edytowane)

Bardzo ladnie Damianie , tak oldskulowo

 

Moj tata tez taki mial w 1995

Edytowane przez kanabis

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

wczoraj zrobiłem 30 min treningu na tym 
skillmill_connect_hero.jpg

Panie jak to daje w kość.:obama: 
Można, ustalać pozom/opór z jaką mamy wprawiać w ruch bieżnię, gdyż ona się rusza wtedy kiedy my biegniemy w sensie pod wpływem naszych ruchów, kiedy ty zwalniasz zwalnia i bieżnia.  Gdybym wiedział to bym wziął swoje zwykłe buty biegowe (lepsza amortyzacja gdzie akurat na tej bieżni by się przydała) a nie te do fitnessu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Miałem biec maraton w kwietniu, ale w mojej mieścinie rodzinnej organizują często biegi, no i w tym roku po raz pierwszy organizują maraton... crossowy przez lasy i łąki, no ciekawie, ciekawie. Teraz nie wiem, czy tam debiutu nie zrobić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Na debiucie to lepiej sobie ułatwìc jak najbardziej, a trasa cross temu jednak nie sprzyja. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Zdecydowanie. Ja nie sprawdzilem trasy i na polmaraton wybralem debiut na jakims rollercoasterze w Elku no i tak srednio. Nie zebym narzekal ale jednak jak ma sie tez chec na jakis zalozony czas w debiucie na danym dystansie to lepiej sobie ulatwic sprawe niz komplikowac.

 

mDNlK3V.jpg

33JJ1YV.jpg

 

A ja dzis bardzo zadowolony z treningu. 10k  pierwszego zakresu i 59min. Wb1 mam max 157hr i praktycznie nieprzekroczone. Jednak oplacalo sie czlapac te 6:40 na jesieni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

W zeszłym tygodniu biegałem tylko po śliskiej nawierzchni, słabo odśnieżonych chodnikach, nieposypanych niczym i zajechałem sobie ścięgno z tyłu kolana. Normalnie chodzę, nie boli, a czasami jak na schodach zaboli to idź pan w ch.uj. To samo w nocy, coś bokiem się ułożę i od razu ciągnie. A nie zaczęło boleć od razu po bieganiu, tylko na drugi dzień.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Cytat

Zauważono podobieństwo między wymaganiami zawodników koszykarskich i biegaczy, stąd zdecydowano się na wykorzystanie pianki w butach do biegania – debiutującym modelu.

 

A to ciekawe, bo według mnie, ruch biegowy, a poruszanie się po boisku koszykarskim ma bardzo mało ze sobą wspólnego. Dziwna teoria

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Godzinę temu, krupek napisał:

 

A to ciekawe, bo według mnie, ruch biegowy, a poruszanie się po boisku koszykarskim ma bardzo mało ze sobą wspólnego. Dziwna teoria

 

Wymagania są takie same. Przyczepność oraz ochrona stopy i stawów. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

No to można tak chyba o prawie każdym sporcie powiedzieć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Słowo 'prawie' okazało się kluczem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×