Skocz do zawartości

Gry zbyt łatwe


Kosmos

Rekomendowane odpowiedzi

Mirrors Edge, troszkę się zdziwiłem jak dosłownie przebiegłem przez tą grę.

Z deczka rozczarowałem się poziomem trudności w Demons Souls. Oczekiwałem nie wiadomo czego, a dostałem dość dobrze zbalansowaną pozycję.

Oprócz tego inFamous, dużo checkpointów nawet na hardzie ratuje skórę. Grę da się ukończyć z uśmiechem na ustach, jeżeli nie szuka się czegoś wymagającego.

Zazwyczaj szukam właśnie takich gier jak inFamous, efektownych i bez szczypty "s(pipi)ysyństwa" ze strony dewelopera, ale ME i DS to wyjątki.

Odnośnik do komentarza

Mirrors Edge - chcialem zrobic 2 osiagi za 1 razem - skonczyc hard + bez uzywania broni lecz wysialem w koncowej scenie.

Wolverine - niby Hard, a 0 trudnosci.

COJ 2 - Very Hard a czulem sie jakbym gral na poziomie wyzszym niz Normal

Fear 2 - podobnie

Quantum of Solace - jw

Bad Company - mozliwy respawn w singu wiec co to za roznica jaki poziom trudnosci?

PoP - to nie gra lecz interaktywny filmik gdy od czasu do czasu trzeba wcisnac jakis klawsz jak np. w Dragon Lair

Viking LoA - na poczatku sprawial trudnosci bo szybko sie ginelo lecz potem po przyzwyczajeniu sie do blokowania idzie jak splatka na hardzie

Kane and Lynch - ciut trudniej niz normalnie

Timeshift - jw

Airborne - gre trzeba bylo przejsc 3x, wydawalo mi sie ze szybciej gre skonczylem na Hardzie niz na Normalu

Bioshock - wiecej kombinowania niz na zwyklym poziomie, poczatek trudny potem latwizna lacznie z bossem

Army of Two - tam gdzie jest renegeracja w grze to zaden poziom trudnosci nie jest wymagajacy

Hitman - 4x ukonczylem gre, nawet Profesional gdzie nie bylo save'ow podczas misji byl banaly majac hitmanowe pistoletu zupgrejdowane - pierwsze 3-4 misje robilo sie na AA by miec kase, potem to manslaughter

Bourne - to samo co przy Army...

 

Grigori - jesli w FPP masz regeneracje to co za problem kampic, regenerowac, isc malymi krokami - taka jest solucja na kazde COD wiec KZ2 mialby byc trudniejszy?

 

 

Odnośnik do komentarza

Chetnie bym sprobowal ale moze kiedys dam znac czy go skonczylem na 'hardzie" jak zdobede PS3 :). Obecnie zadna gra FPP/TPP (jestem maniakiem tego gatunku) nie byla trudna. Co prawda zawsze bedzie kilka sytulacji gdzie masz 20 przeciwnikow a ty tylko "pistolet + granaty" ale kilkanascie prob i jestes dalej. Slaszery ala DMC czy NG sa naprawde trudne na wyzszych poziomach. Jakos nie przypominam sobie aby inny gatunek mial jakis specialnie wysoki poziom trudnosci poza Fuelem z racerow;)

Edytowane przez Scorp1on
Odnośnik do komentarza
  • 8 miesięcy temu...

Szczerze to większość obecnych gier jest łatwa nawet na najwyższych poziomach trudności. Odnoszę czasem wrażenie, że dzisiejszy poziom "normal" to tak naprawdę dawny "easy".

Paliodor dokładnie tak jest.

 

No cholera na palcach dwóch rąk można zliczyć trudne/bardzo trudne tytuły w tej generacji. Niesamowicie 'spłycają" współczesne gry.

 

Nawet taki Uncharted 2 już był łatwiejszy od "jedynki". Czego za cholerę nie mogę zrozumieć. Przecież poziomy trudności, nie są po to by każdy mógł je zaliczyć. Tylko po to żeby każdy mógł się odnaleźć w danej grze adekwatnie do swoich umiejętności.

 

Teraz byle casual zaliczy harda/insane w większości gier. Kiedyś by mial problemy na normalu.

 

Druga sprawa, gry niesamowicie na tym tracą. Weźmy takie AC/AC2 czy ta gra nie byłaby jeszcze lepsza/przyjemniejsza gdyby stanowiła wyzwanie, była trudna. Pewnie, że tak.

Czy taki Splinter Cell dawniej synonim hardkoru dzisiaj łatwości ;/;/;/

Co ja gadam nawet CoD. Synonim "rzeźni" ułatwili - MW2.

 

Gry między innymi mają być wyzwaniem.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Crisis Core: Final Fantasy VII - większość walk można wygrać wciskając jeden przycisk

Silent Hill 2 - survival horror bez survivalu - wszystkich wrogów można rozwalić bronią białą, a palną zachować na bossów. Oczywiście mowa o normalnym stopniu trudności.

Star Trek Conquest - po zapoznaniu się z odpowiednimi zagrywkami ta gra nie stanowi najmniejszego wyzwania nawet na Hard.

Star Trek Online - parę dni temu wprowadzono Difficulty Slider, lecz wcześniej większość misji można było przejść z przysłowiowym palcem w du*ie.

Final Fantasy X - przez większość czasu wrogowie są śmiesznie słabi, a gracz i tak musi żonglować drużyną aby zabić odpowiedniego przeciwnika odpowiednią postacią.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...