Jump to content

Sign in to follow this  
z2djtkose

Inception

Recommended Posts

Guest Mr. Blue

Jak tam jakość wersji BD? Cały film to pełne 16:9, czy mamy pasy na górze i dole?

Share this post


Link to post


16:9 a jakość imo to poziom Mrocznego Rycerza zaraz obok niego najlepsza jaką widziałem na br (nie widziałem Avatar jakby co).

Share this post


Link to post

Ja mam bekę do dziś z ludzi którzy po obejrzeniu Incepcji mówią: WTF?! nic nie rozumiem, muszę to zobaczyć jeszcze raz..

Sorry, ale film prosty jak budowa cegły, nie ma się nad czym zastanawiać.

Film dobry, ale nic więcej. Amerykański, i DLA wszystkich. 7/10

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Jak tam jakość wersji BD? Cały film to pełne 16:9, czy mamy pasy na górze i dole?

 

Nie było scen IMAX więc wszystko normalnie. Jakość jak najbardziej ok, dźwięk jest najlepszy.

Share this post


Link to post

obejrzałem, no cóż, kolejny przykład bezpodstawnego hype'u - ani to niezwykle zawile nie było, ani odkrywcze, za to w chuj klisz i nachalnego przypominania oczywistości świata przedstawionego, do tego logiczne wałki i sporo czerstwych tekstów

pomysł fajny, wykonanie na poziomie filmu sensacyjnego z polsatu, chociaż fx całkiem kunsztowne

7-/10

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Dopiero wczoraj nad ranem obejrzałam ten film i po przeczytaniu całego wątku stwierdzam, że to całe WTF na jego temat rzeczywiście dotyczy tylko tych, którzy nie wiedzą nic a nic o snach i o wspomnianym LD. Mimo tego, że argumenty selene, że w tym filmie nic nowego i oryginalnego nie ma(nie rozumiem tego zarzutu) - są z dópy to muszę przyznać jej po części rację. Po prostu ten który nie pamięta swoich snów lub nie przykłada do nich żadnej wagi (albo nie praktykuje LD) będzie jeszcze przez rok powtarzał WTF.

Sceny akcji nie były powalające - tu w 100% zgadzam się z Obsoletem, efekty specjalne całkiem spoko, ale bez wodotrysków. Generalnie film bardzo miło się oglądało, z aktorów najlepiej wypadł Levitt(przynajmniej mi podpasował), slow-motionowe spadanie ciężarówki może i było zabawne, ale Nolanowi chyba chodziło o przypomnienie sklerotykom ile czasu trwa akcja na poszczególnych poziomach snów, :teehee: taki tam trick, żeby fajnie wyglądało, co tam jeszcze...

Ten film dla mnie jednak trochę zrył banię, ale tylko w takim aspekcie: czy NWO już dobrało się do nas poprzez włamania do naszych umysłów poprzez sny, czy dopiero konstruują zawartości walizek z Incepcji, bo architektów to już pewnie mają na pęczki? Nie jest to dla mnie s-f, nie wiem czy jest dla kogoś, ale wchodzenie do czyjejś podświadomości, czy w czyjeś sny to nie jest wcale s-f, chodzi bardziej o dostępność/umiejętność/sposoby.

 

P.S. Do Legionka: to nie Twoja wina, że nie zdarzyło Ci się jeszcze zasnąć w śnie, albo obudzić się w śnie, praktyka czyni mistrza.

 

Podsumowując, z przyjemnością obejrzę jeszcze raz, ale rozkminiać tam naprawdę nie ma już co. No, ewentualnie można by się zastanowić, dlaczego podświadomość Fischera niczego nie zapamiętała(bo te dłuższe spojrzenie na koniec na Leo niewiele znaczy), a cała wesoła ekipa jakimś cudem pamięta wszystko z wszystkich poziomów, rozumiem szkolona i doświadczona banda zbója z Leo na czele, ale ta cała architektka? Trochę naciągane, chyba ze miała specjalne predyspozycje zapamiętywania snów, w końcu jest kobietą... :potter: <specjalne/wyjątkowe zdolności hehehe>

 

9-/10

Dziewiątka za pociągnięcie bardzo ciekawego tematu.Minus za sceny akcji. Do dyszki daleko za całokształt.

Share this post


Link to post

Nie wiem o co chodzi z wyróżnianiem Levitta, gdy ktoś przechodzi od oceny obsady Incepcji. Zagral tak, jak powinien, nic specjalnego, prędzej bym wspomniał o Leosiu, ktory jak zwykle jest bezbłędny, czy Tomie Hardym.

Share this post


Link to post

Nie wiem o co chodzi z wyróżnianiem Levitta, gdy ktoś przechodzi od oceny obsady Incepcji. Zagral tak, jak powinien, nic specjalnego, prędzej bym wspomniał o Leosiu, ktory jak zwykle jest bezbłędny, czy Tomie Hardym.

Być może przyłapałeś mnie właśnie na subiektywizmie, sama nie wiem, czy bardziej spodobała mi się jego rola, gra aktorska, czy zachowanie opanowanego, dystyngowanego gangstera. Ups.

Reszta aktorów też zagrała poprawnie, więc wyróżniłam Levitta. Można to wyciąć. :turned:

Share this post


Link to post

Hardy > Watanabe > Levitt > DiCaprio

 

..tak zagrali ;)

Share this post


Link to post

No nie wiem, Watanabe jakiś sztywny był momentami. I chodzi mi o grę aktorską, a nie charakter jego postaci.

Od Levitta faktycznie jakiś magnetyzm bije z ekranu. Leo poprawnie, nawet bardzo.

Hardy najlepszy, fakt.

Share this post


Link to post

Kto jak kto, ale Ty powinienes zrozumiec, ze tu chodzi przede wszystkim o gruba kase.

ludzie nastawiaja sie na moc piekielna a Incepction jest fajna, hollywoodzka ale do filmu kultowego, nie starzejacego sie IMO mu daleko. Solidne kino i tyle, hitu sezonu brak.

 

To prawda, że kultowym ten film raczej nie jest i nie będzie, ale wg ciebie co bylo hitem sezonu?Stepap Czyde? Zmierzch?

Share this post


Link to post

Czy dla ciebie "Hitem sezonu"jesień-zima 2010 mógłby być terminator 2?

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

No to powiedz mi drogi internetowy kolego kładący papę na dachach do czego odnosi się słowo sezon?:) i jakie rozumienie tego słowa miał na myśli Mordechay?:)

Share this post


Link to post

No to powiedz mi drogi internetowy kolego kładący papę na dachach do czego odnosi się słowo sezon?:) i jakie rozumienie tego słowa miał na myśli Mordechay?:)

 

Hit sezonu = cos swietnego

 

Mordechay chcial zapewne poznac moje typy na najlepsze filmy 2010 roku ale teraz gdy wyjasnilem, ze nie chodzilo o "sezon" czyli okres czasu powinno byc wszystko jasne. Ych - kolejny przyklad na to, ze od slowa pisanego do mowionego daleka droga.

Jaki ty jesteś głupi

  • Upvote 3

Share this post


Link to post

Uważam, że powinna być taka zasada zabraniająca przepraszania za wcześniejsze stwierdzenie stanu faktycznego jakiegoś zagadnienia. Bez względu na brutalność tego stwierdzenia.

Share this post


Link to post

NIe spodziewaj sie dobrego filmu, to sie nie zawiedziesz.

Sęk w tym że liczę na to że mnie roz(pipi)ie na łopaty.Bo Nolan, matriksowe naleciałości ,fajna muzyka i efekty.Nie oczekuje że przewróci mój światopogląd do góry nogami.

 

Film jest fajny, nie słuchaj go.

Ale on ma 500 ileś plusów więc nie wiem :unsure:

Edited by Kazub

Share this post


Link to post
Guest Mr. Blue

Ale "on" ma 500 plusów bo jest żywym eksponatem wymarłego już, staro polskiego s(pipi)ysyństwa.

 

Incepcja to najlepszy blockbuster 2010r; wszystko na temat.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Biorąc pod uwagę mocną konkurencję w postaci Shreka, Zmierzchu i Iron Mana, taki tytuł wiele znaczy.

Share this post


Link to post
Guest Mr. Blue

Widzisz ogqozo, nie dostrzegłeś w moim poście drugiego dna. Otóż gdybym napisał, że Incepcja to jeden z najlepszych filmów tego roku (w ogóle), to musiałbym się o to kłócić z bandą sfrustrowanych życiem dziewic. Jako że nie ma to żadnego sensu postanowiłem napisać, że jest najlepszym blockbusterem, (co jest oczywiście prawdą) czemu żaden normalny człowiek nie jest w stanie zaprzeczyć.

 

W ten sposób napisałem prawdę (choć nie całą) i oszczędziłem sobie strzępienia palców na klawiaturze. No prawie, bo jak zwykle Ty niczego nie rozumiesz. :confused:

  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.